Falosne udaje pri registracii
Odoslané: 07 Feb 2008 16:43
Tak toto mi doslo z bwinu.
svoje meno som neuviedol pri registraci v plnom rozsahu, ale iba inicialy.
B**n mi poslal toto a tym som pekne prisiel o svoje vyhrane prachy.
vazne diky B**n !
Je nam ľúto, že Vás musíme informovať o tom, že príslušné oddelenie sa na základe našich bezpečnostných opatrení rozhodlo Vaše konto blaze45 uzavrieť bez možného znovuotvorenia.
Na základě našich VOP se musí každý uživateľ zaregistrovať so správnymi údajmi.
Pripájame výňatok z našich VOP:
Predpokladom pre účasť na ponuke Spoločnosti je zaregistrovanie sa ako užívateľ.
Na registráciu má užívateľ správne a úplne vyplniť pripravený prihlasovací formulár, ktorý obsahuje nasledovné údaje:
meno a priezvisko; adresa bydliska; e-mailová adresa;
==================
dátum narodenia; pohlavie;
voľba užívateľského mena; voľba hesla; voľba súkromnej otázky (táto otázka bude položená, predtým ako sa vyplatia pravé peniaze alebo keď používateľ zabudne napr. svoje heslo a žiada o nové heslo).
Spoločnosť je oprávnená užívateľa v prípade nesprávnych údajov vylúčiť z účasti na ponuke a odoprieť mu vyplatenie prípadnej výhry.
Užívateľ je povinný na požiadanie Spoločnosti poskytnúť kópiu úradného preukazu s fotografiou (kópia pasu, vodičského preukazu, občianskeho preukazu) !!!
Túto kópiu nám môžete poslať faxom na číslo 0043 1 585 60 44 18 .
Kópiu si môžete na Vaše konto priradiť sami a to nasledovným spôsobom:
- na konte po prihlásení, v položke Môj účet Vklady/Výplaty, kliknite na Platby , kde sa Vám otvorí stránka s možnosťami platieb na B**n.
Tu na pravej strane môžete nájsť vetu v znení:
- Nahrajte kópiu Vášho preukazu totožnosti s fotografiou alebo iného dokladu.
Kliknite na tento odkaz a náš systém Vás navedie ako nato.
Uistite sa prosím ,že obsah súboru nepresahuje 2MB!
Súbor môžete uložiť ako .jpg, čím sa by malo zabrániť akýmkoľvek problémom.
Je nám ľúto, že sme museli pristúpiť k tomuto rozhodnutiu .
Či Vám bude vyplatená zvyšná suma z vašeho účtu, necháme preveriť a akonáhle dostaneme odpoveď, budeme vás informovať emailom.
Prosíme Vás, aby ste sa v prípade ďalších otázok a nejasností na nás opäť obrátili. Pracovníci nášho oddelenia podpory a služieb zákazníkom Vám radi pomôžu.
S priateľským pozdravom
Oddelenie podpory zákazníkov B**n
svoje meno som neuviedol pri registraci v plnom rozsahu, ale iba inicialy.
B**n mi poslal toto a tym som pekne prisiel o svoje vyhrane prachy.
vazne diky B**n !
Je nam ľúto, že Vás musíme informovať o tom, že príslušné oddelenie sa na základe našich bezpečnostných opatrení rozhodlo Vaše konto blaze45 uzavrieť bez možného znovuotvorenia.
Na základě našich VOP se musí každý uživateľ zaregistrovať so správnymi údajmi.
Pripájame výňatok z našich VOP:
Predpokladom pre účasť na ponuke Spoločnosti je zaregistrovanie sa ako užívateľ.
Na registráciu má užívateľ správne a úplne vyplniť pripravený prihlasovací formulár, ktorý obsahuje nasledovné údaje:
meno a priezvisko; adresa bydliska; e-mailová adresa;
==================
dátum narodenia; pohlavie;
voľba užívateľského mena; voľba hesla; voľba súkromnej otázky (táto otázka bude položená, predtým ako sa vyplatia pravé peniaze alebo keď používateľ zabudne napr. svoje heslo a žiada o nové heslo).
Spoločnosť je oprávnená užívateľa v prípade nesprávnych údajov vylúčiť z účasti na ponuke a odoprieť mu vyplatenie prípadnej výhry.
Užívateľ je povinný na požiadanie Spoločnosti poskytnúť kópiu úradného preukazu s fotografiou (kópia pasu, vodičského preukazu, občianskeho preukazu) !!!
Túto kópiu nám môžete poslať faxom na číslo 0043 1 585 60 44 18 .
Kópiu si môžete na Vaše konto priradiť sami a to nasledovným spôsobom:
- na konte po prihlásení, v položke Môj účet Vklady/Výplaty, kliknite na Platby , kde sa Vám otvorí stránka s možnosťami platieb na B**n.
Tu na pravej strane môžete nájsť vetu v znení:
- Nahrajte kópiu Vášho preukazu totožnosti s fotografiou alebo iného dokladu.
Kliknite na tento odkaz a náš systém Vás navedie ako nato.
Uistite sa prosím ,že obsah súboru nepresahuje 2MB!
Súbor môžete uložiť ako .jpg, čím sa by malo zabrániť akýmkoľvek problémom.
Je nám ľúto, že sme museli pristúpiť k tomuto rozhodnutiu .
Či Vám bude vyplatená zvyšná suma z vašeho účtu, necháme preveriť a akonáhle dostaneme odpoveď, budeme vás informovať emailom.
Prosíme Vás, aby ste sa v prípade ďalších otázok a nejasností na nás opäť obrátili. Pracovníci nášho oddelenia podpory a služieb zákazníkom Vám radi pomôžu.
S priateľským pozdravom
Oddelenie podpory zákazníkov B**n