Pokerliga na Paradisu. Asi mam vazne dozivotni unluck.

Pridal: Zack, 05.11.2008 21:31

 On mel asi 30 000, ja 20 000. Blindy 400/800, ja z prvni raise 3200, vsichni fold, on na SB call. Flop on check, ja bet 800, turn on chect, ja bet 300, on raise all in, ja call a tak to dopadlo no. Radsi no comment.

Pridať príspevok do diskusie k partii

Diskusia k partii

    08.11.2008 18:43 | ropman

    tak toto sa da asi povedat o kazdom freerolle...   [reagovať]

    08.11.2008 17:54 | svkice666

    oprava hra sa o 20:30 hod   [reagovať]

    08.11.2008 17:53 | svkice666

     tak par faktov
    Ano je to freeroll a hra sa kazdy den o 19:30hod na sportingbet v herni PARADISE. Za mesiac sa vam race 10 najlebsich vysledkov. Vecinou je tam okolo cca 1600 hracov, stoho xy sitouterov, ktory nehraju vobec a je ich ku koncu problem aj vyhodit. Maju proste stastie. Dalsi hraci su total gembleri, tipu allin/fold a zbytok. Bodovanych je prvych 500 hracov z kadeho dna. Ten co je 500ty ma 1 bod a tak dalej a FT je ohodneteny bonusmi v bodoch, podla tabulky na stranke pokerligy a prve tri miesta su platene rozdelia si 25eur. Mesacne si 25 hracov rozdeli 1250 eur, prvy ma 330 eur. Takze na freeroll celkom slusne. No ako tu uz bolo spomenute, netreba tu vleku matiku, pokrovou taktiku a podobne. Taktiku ano, bude fold/allin a potom uz aj zdrzovaciu taktiku, ide o body do poradia a nie vyhrat jeden turnaj. No vecinou sa stane, ze na konci mesiaca vam chyba par bodov na bodovane miesta a to sa uz velmi tazko da dobehnut.   [reagovať]

    08.11.2008 11:04 | roche01

     chlapi, hrali ste už niekedy tú "poker" ligu na Paradise? Ak áno, tak Vám musí byť jasné:
    Zabudnite na poker, texas holdem a všetko čo s tým súvisí. Táto "akcia" sa totiž nejakým omylom organizuje v pokrovej herni, ale skôr by som ju organizoval niekde za dom medzi deťmi, ktoré si hádžu mince a ak niektorému o jeden krát padne orol častejšie ako druhému panna, tak si myslí, že je superman a nikto naňho nemá.
    A ako sallisvka napísal, predpokladám, že úvaha súpera bola presne taká. A určite ešte doteraz má súper fantastický pocit, aký je skvelý hráč. Bez ohľadu na to, či to bolo alebo nebolo dobre zahraté, jedna rada: Buď pokerligu nehrať vôbec, alebo totálne zabudnúť, že poker hráte. Lebo na pokerlige v paradise sa poker nehrá, ale lotto.
    Občas si tam zahrám aj ja, ale to len vtedy, keď si chcem ešte vybaviť nejaké maily resp. pokecať na chate. Vtedy môj systém od začiatku je allin/fold a ani nesledujem ako to dopadlo. Ak mi zavrie stôl, viem, že som out, ak nie, viem, že som vyhral.
    A ako sa tu už spomínalo, pozor na "ponaučenia" z partíí z pokerligy: získate len samé zlé návyky, keď prejdete na normálny texas holdem.   [reagovať]

    07.11.2008 13:20 | ropman

    s tym check / raisom suhlasim.

    taku ruku by som urcite necallol keby som nebol na SB. ale pri tich limperoch boli vyborne odds. a pozicia ma az tak trapit nemusi, hram to na draws, podla toho ake odds dostanem, ci sa to oplati alebo nie a ci nemusim riskovat velku cast stacku. nic viac nic menej. fullhausu by som sa velmi nebal (jedina realna ruka na FH bola Q3), skor som sa mohol bat vyssieho flushu.   [reagovať]

    07.11.2008 12:44 | 7castle

    Zack, ako vravia ostatni toto je len ciastocny unluck, nemozes to hrat takto, ta farba proste obcas pride... Ja by som este pridal ze aj ten PF bet je imo dost nafigu, zbytocne vela.

    Ropman, ten corleone si ty? Lebo aj hej, tak odporucam prestat volat taketo ruky PF... a tiez po flope je to dost pochybne, mas sice FD, ale si OOP a hlavne je to sparovane, urobit farbu a nabehnut do FH nie je znacka ideal... a ten check/raise na riveri je uplna haluz, vsetky ruky co betnu zavolaju aj nas bet, ale mnoho ruk moze checknut behind.   [reagovať]

    07.11.2008 12:14 | ropman

    davam ti ukazku ako zhruba vyzera standardna hra o ktorej hovorim:

    Table '114518579 1' 9-max Seat #1 is the button
    Seat 1: Klagyu (3520 in chips)
    Seat 2: corleeone7 (2050 in chips)
    Seat 6: thehoops7 (1610 in chips)
    Seat 7: midas281 (2165 in chips)
    Seat 9: trip80 (4155 in chips)
    corleeone7: posts small blind 75
    thehoops7: posts big blind 150
    *** HOLE CARDS ***
    Dealt to corleeone7 [4s 7s]
    midas281: folds
    trip80: calls 150
    Klagyu: calls 150
    corleeone7: calls 75
    thehoops7: checks
    *** FLOP *** [3s Qc Qs]
    corleeone7: checks
    thehoops7: checks
    trip80: bets 150
    Klagyu: calls 150
    corleeone7: calls 150
    thehoops7: folds
    *** TURN *** [3s Qc Qs] [Ac]
    corleeone7: checks
    trip80: bets 150
    Klagyu: calls 150
    corleeone7: calls 150
    *** RIVER *** [3s Qc Qs Ac] [Ks]
    corleeone7: checks
    trip80: bets 600
    Klagyu: folds
    corleeone7: raises 1000 to 1600 and is all-in
    trip80: calls 1000
    *** SHOW DOWN ***
    corleeone7: shows [4s 7s] (a flush, King high)
    trip80: shows [Qd 8h] (three of a kind, Queens)
    corleeone7 collected 4700 from pot
    Klagyu said, "-vnh"
    *** SUMMARY ***
    Total pot 4700 | Rake 0
    Board [3s Qc Qs Ac Ks]
    Seat 1: Klagyu (button) folded on the River
    Seat 2: corleeone7 (small blind) showed [4s 7s] and won (4700) with a flush, King high
    Seat 6: thehoops7 (big blind) folded on the Flop
    Seat 7: midas281 folded before Flop (didn't bet)
    Seat 9: trip80 showed [Qd 8h] and lost with three of a kind, Queens   [reagovať]

    07.11.2008 12:08 | ropman

    chcel si to slowplayovat a to sa ti nevyplatilo... to nie je ziadny unluck to je "trest" za tvoju hru. i ked trest ako trest, ked sa rozhodnes slowplayovat tvoja vec, len musis pocitat s tym ze na tvojej hre budu vysoko ziskovy hraci s drawmi kedze budu mat skvele pot odds a tebe sa bude set tazko zahadzovat ked to trafia. to je riziko takejto hry, tak potom neplac a nezvaluj to na unluck. na druhej strane budes mozno trochu ziskovejsi proti hracom so slabsimi made hands.   [reagovať]

    06.11.2008 14:40 | Sucel

    Sallisvka má pravdu freeroll je tak pre začiatočníkov a nič viac tam ti callnu všetko a čaká sa na zázrak Nehovorím že teraz máte hrať 100+1 euro ale na začiatok tie menšie a neskoršie možno aj tie 100 Taký rais pred flopom by ti podľa mňa dobrý hráč ťažko dal iba Gus Hansen    [reagovať]

    06.11.2008 13:23 | sallisvka

     o liter ze to bol freeroll a o dalsi liter sa stavim ze dotycny ani nevedel ze ma flush draw a o dalsi liter ze isiel all in s tym ze chytil par 3 a ani nevedel co sa deje

    PS. tak to vyzera ked hrate freeroll iba co nachytate zle zvyky a ked budete hrat o lovka tak budete plakat preco ste prehrali AA all in po flope

    PS. a takto to dopadne ked hrate slow play radsej iste lovka vo vrecku ako prehrat na river :D netreba byt chamtivy   [reagovať]

    06.11.2008 12:31 | Ch4rlie

    Je jasne ze z dlhodobeho hladiska je lepsie ho tam nechat a dat mu bet taky aby sa mu to neoplatilo, ale v tejto partii bol zly bet po flope ! mal to viac zatlacit nie 800 ked daval pred flopom 3200 !   [reagovať]

    06.11.2008 12:09 | buschle

    no to mas pravdu s tym betom, ale preco chceme vyhnat flushdraw ? my mu chceme dat taky bet aby sa mu to neoplatilo callovat. Priklad ak mu das 100%pot bet a on ma asi 20% ze mu pride na turne tak to nikdy nemoze callnut ak neni fish maximalne to tam moze poslat Allin uz na flope.. nech ma nejaku fold equity. Ale aj tam je to 74,44% vs 25,56% v nas prospech ... takze suckout a my zapiname nove sitandgo s poznamkami "online is rigged" a podobne   [reagovať]

    06.11.2008 10:33 | Ch4rlie

     NUz stane sa ale ja osobne by som ju vyhnal velkovo bet po flope je zly, ale dik zas viem o nieco viac buschle.   [reagovať]

    06.11.2008 07:37 | buschle

    Zle si dufal charlie mylis sa. Nie je to 1:25 ze trafis set a bet napr 2/3 potu nedavas aby si flush draw vyhnal ale aby zaplatila.   [reagovať]

    06.11.2008 07:32 | jdobos

    Vies kolko idiotov dorovna flush draw po flope??? (nehovorim o freerollistoch) Ani all in nepomoze, proste on tam vidi draw a "vzdy" ta piata karta pride. Ja by som najradsej zrusil flush aj straight, neskutocne vela krat prehram s parom na ruke.   [reagovať]

    06.11.2008 01:45 | Ch4rlie

    Ukazak ako je mozne prehrat set na flope. Preflop das 3200 na UTG, SB call (pot size je 7200). Flop trafi ta set, na ktory mas sancu tusim 1:25 (dufam ze sa nemylim) a ty betnes do flush draw 800 ?!!!! Si normalny ??? Ved dam bet aspon 6400 potrebujem vytlacit farbu alebo hned bet pot, mozno aj AI podla toho aky mas read na supera. Tvoj set s malym parom mas zaplateny po superovom folde je doma 4000 a ty si zahojeny, ale ked chces chamta a hras to jako z pomocnej tak nech sa paci ese sa vela musi ucit ako hrat zo setom proti fulsh draw, dufam ze sa poucis !!! NEBER TO ZLE ALE AKO RADU !!!   [reagovať]

    05.11.2008 21:44 | palo1973

     bet 800 do 7200 potu?to je vtip?   [reagovať]

    05.11.2008 21:32 | Zack

     Turn ja samozrejme bet 3000, ne 300.    [reagovať]

Prihlásenie

Zabudol som heslo

Nie ste zaregistrovaný? Registrácia tu!