asi som mal ist nie?

Pridal: Matej Zavacky, 30.11.2008 11:07

MTT - posledny 9 hraci, blindy 150 - 300 ja shortstack - asi 2200 chips, prvy 5 postup - bola to kvalda na zivy turnaj
 ja BB vsetci fold button call 300 ja check - a tu bola asi chyba? bol dost rybka aj napriek poctu zetonov - po flope on bet 600 ja push AI...hlavna otazka znie mal som ist AI uz pf? mozno by na moj push pf by to foldol a bol by pokoj

Pridať príspevok do diskusie k partii

Diskusia k partii

    01.12.2008 22:49 | Matej Zavacky

     jasne priznavam chybu v hre pf...ale uz ked sm sa do toho dostal tak som musel ist AI po takomto flope - 13 outs je v tomto pripade dostacujucih - pri takychto stackoch a blindoch   [reagovať]

    01.12.2008 16:36 | sallisvka

     tak potomnechapem tvoje move :D   [reagovať]

    01.12.2008 14:59 | Matej Zavacky

     sallisvka ..ja moc uz nie som zacinajuci hrac    [reagovať]

    30.11.2008 23:30 | sallisvka

     pred tou 7 chyba minimalne :D   [reagovať]

    30.11.2008 23:28 | sallisvka

    hmm nazor asi taky na vec ze preco sa nepozret na flop za lacny peniaz proti max 2 hracom ked mam 8000 stack to po prve podla mna a po druhe hmmm kludne si to mohol este foldnut ked si to tam uz nepushol PF lebo by si mal este 7 ruk na moznu ovela lepsiu ruku ako si mal teraz
    podla mna toto je vacsinou chyba zacinajucich hracou maju velke oci ked trafia volaky draw ..
    ja osobne berem poker ako hru plnu nudy ktoru potom vynahradi par fatk zaujimavych akcnych hier tak ze trpezlivost....
    u mna je zvikom ze ked hram turnaj cakam aj pol hodku hodku kym mi pride ruka ktora sa da hrat   [reagovať]

    30.11.2008 18:21 | dzejkej

    no on to s tym limpom urcite zahral zle, mal to tam s touto rukou pushnut, ak SB nebol nejaky znudeny big stack alebo mal foldnut, toto nie je ruka na limp/call pretoze proti rangeu, ktory pushujes je velmi pozadu, keby mal silnu ruku a vedel o Tebe, ze si branis blind, tak potom by to zahral dobre

    to je klasicka chyba zlych hracov - limpuju so slabou rukou, ale ked niekto pushne, tak to nevedia polozit a neuvedomuju si, ze pushnut to rovno je vynosnejsie   [reagovať]

    30.11.2008 17:35 | Matej Zavacky

     no tym limpom to nezahral az tak zle..ale ked tak nad tym rozmylsam bol to celkovo dost fishy hrac a hlavne jeho stack bol nieco okolo 10 000 cize asi by dorovnal aj AI pf podla mna, ale jednoznacne si uvedomujem chybu - AI malo byt pf suhlas absolutny   [reagovať]

    30.11.2008 16:12 | palo1973

     s tym mas pravdu,o tom to je,ale inak limp z buttonu je celkom dobry tricky move na vyprovokovanie pushu od 7 BB hraca,samozrejme ak mame ruku na dorovnanie   [reagovať]

    30.11.2008 15:44 | dzejkej

    no keby vsetci hraci boli normalni, nebolo by hranie pokru moc ziskova zalezitost .. ja som taketo nieco videl uz aj v instruktaznom videu a ten turnaj bol $1K freezout, myslim .. som cumel, ze wtf :D   [reagovať]

    30.11.2008 15:32 | palo1973

     myslel som,ze normalny hrac by so 79o z buttonu a ani z inej pozicie nelimpoval...   [reagovať]

    30.11.2008 15:11 | dzejkej

    jj, AI pf .. mas 7xBB a si OOP, nemas ziadny manevrovaci priestor s tym stackom, button ukazal slabost (ak sa nesnazi AI vyvolat zamerne), s A3 sa radsej spolieham na fold equity, na check si necham AA, KK, ak super nie je podozrievavy :D   [reagovať]

    30.11.2008 11:27 | palo1973

     push pf,ak to nebol nejaky tricky hrac,so 7 BB nemas naco cakat,hlavne ak button ukazal slabost,kolko mal zetonov?
    -ak nemal viac ako 8.000 tak si to nezahral zle po flope ten ch/r,a mal si este nejaku FE

    odpoved na hlavnu otazku je:mal si,a normalny hrac by ti to zlozil,avsak normalny hrac by 79o zlozil aj pf   [reagovať]

Prihlásenie

Zabudol som heslo

Nie ste zaregistrovaný? Registrácia tu!