Flop ma zničil.

Pridal: Sucel, 09.12.2008 17:18

 Live turnaj. Môj stack cca 3500 super cca 4000. Blind 75/150. Všetko sa to odohralo pred flopom. Ja na Buttne som rais 6xBB !!!! Lebo AK nemám moc rad :-) Len típek riadny agro hráč na SB ReReis 1 800. Ja som si veril že som lepši a dal som all in, potom no koment :-) Väčšie turnaje moc nevyhrávam kvôli takýmto smolným partiám :-( menšie sa daria celkom pravidelne vyhrať. Len neviem prečo toľko smoly ma stretne na turnajoch kde je dobra konkurencia a vypadnem na niečom takomto !!!

Pridať príspevok do diskusie k partii

Diskusia k partii

    12.12.2008 13:19 | yegon

     s 20BB stackom mi nevadi hrat s AK proti 3-4 ludom. Ak trafim idem do konca ak nie tak ani necbetujem   [reagovať]

    12.12.2008 11:39 | palo1973

     nepise nic o limperoch,mozno tam nejaky boli,preto ten raise na 6 BB

    -inak so vsetkym absolutny suhlas,az snad na to,ze na live raisom na 3 BB nevyzenies nikoho,hlavne ak si v skorsej pozicii treba davat s kartami typu AK,AQ vyssi raise ak nechces hrat proti 4-5 tim,avsak zalezi aj od limitu,hovorim z vlastnej skusenosti s bi okolo 30 eur   [reagovať]

    12.12.2008 10:41 | yegon

    ten prvy raise by som dal 3xBB alebo 2,5xBB - na steal proti slabym rukam to staci a moze to vyvolat reraise aj od slabsich ruk nez AK, mam pocit ze 6BB raisom pf scasti odradzas ruky ako AT,AJ,99 od toho aby ta reraisli

    push na reraise je absolutne total ultra standard, neexistuje aby si toto mohol zahrat inak alebo ze by toto bola chyba - urcite nie ked reraiser je aspon trochu agresivny

    neviem kde kto dospel k tomu ze tto je zaciatok turnaja, nie je to ani dolezite ci ano alebo nie, jedina dolezita vec je ze mame stack cca 20xBB a s takymto stackom je AK nuts a neda sa zahodit.

    Raise/call a potom fold na flope ak netrafim by bola obrovska chyba. To uz lepsi co sa tyka EV by bol raise/fold    [reagovať]

    11.12.2008 22:41 | Matej Zavacky

     ja na ruky typu AA, KK AK , QQ som na zaciatku turnaja ochotny obetovat cely stack, proti jednemu hracovi urcite   [reagovať]

    11.12.2008 20:06 | sallisvka

    tan call plati na to ze by dal 3xBB a nemal tolko v pote pre sucela to bola viac ako polka stacku na call tak ze tam bud push alebo call .....

    ps. preco riskovat cely stack na zaciatku turnaja ...
    ps.2 to je moj nazor a ako by som to zahral ja ..   [reagovať]

    10.12.2008 18:08 | Matej Zavacky

     je ze mal aj on AK a ze mu to docvalalo ale to neznamena ze to bolo zahrate zle   [reagovať]

    10.12.2008 18:07 | Matej Zavacky

     sallivska vobec nesuhlasim ze na reraise bud call alebo fold.. to je blbost.. este ked bol agro tak totalna.. agro hraci nemaju radi ked ich rereraisnes a s takou rukou to proste musis urobit...call je v tomto pripade najhorsi move IMO   [reagovať]

    10.12.2008 15:32 | Sucel

     Tu nešlo o moje veľké oči tu išlo o to že som mu neveril že bude lepši ako ja. Práve naopak že to zloží alebo to dorovna s AJ,AQ. Sallisvka keby si to bol ty a zložil a ukázal by ti AK ľutoval by si to že si to nedorovnal ?   [reagovať]

    10.12.2008 14:17 | BarvyMAN

    Jako ja byl v Blave na tom 1M gtd ted nedavno, bylo nas nejakych 23 a 20 postupovalo , muj stack byl 53K a souperuv nejakych 55K...

    Blindy byly 800/1600, ja jsem byl na MP a on na SB...

    Mel jsem AJo , raisnul jsem na 4K, on me RR na 10K a ja ho po chvilce uvazovani poslal...

    Hrali pro me tyto veci : a) borec hral agresvine
    b) mame stacky na to, aby jsme bez takovych situaci nemeli postoupit oba dva do Finale

    Nicmene borec me callnul a otocil taky AJo, takze split, board nepomohl nikomu a splitovali jsme

    Co z toho plyne? Ze to Sucel rozhodne nezahral spatne.... Pushnout muzes s any two, ale nemuzes prece s any two callovat... Tim, ze das AI mas prece porad sanci, ze vyhrajes pot PF

    Zalezi vsechno od readu a jestli mas koule udelat ten ci onen move...   [reagovať]

    10.12.2008 10:44 | sallisvka

     alôe poker nie je o tom ze ze co sa moze a nemusi otocit ide o to ze tu hru si nemusel prehrat a nemusel si byt na nej stratovy a vypadnut z trunaja o to tu ide nebol si shorstack nezrali ta blindy tak nechapem na co riskovat proste velke oci
    proste na rerais PF mas bud call alebo fold ziadne all in

    ale tak keby vsetci hrali podla tabuliek tak je to onicom :D :D podla mna si nemal dovod na all in skoda rychleho vypadnutia    [reagovať]

    10.12.2008 00:02 | Sucel

    live poker a online poker to je podľa mňa veľký rozdiel to s tebou súhlasím. V tejto hre som chcel zatlačiť na toho agresívneho hráča že čo všetkého schopný.   [reagovať]

    09.12.2008 23:53 | Sucel

    Podľa mňa to smola bola lebo to čo si vravel že mohol mať AA, KK alebo QQ nemal, mne sa to mohlo tiež tak otočiť ako jemu. Možno som spravil tie chyby ale po tom mojom all ine si mohol on tiež myslieť že ja mam na ruje práve to AA,KK,QQ.   [reagovať]

    09.12.2008 21:12 | sallisvka

     zbytocne velky rais ked netrafis na CB ho nevytlacis bo uz bude velky pot a bude to 50:50 podla mna velke oci   [reagovať]

    09.12.2008 20:12 | palo1973

     ak napises A tak by nebolo zle napisat aj B,teda ako to malo byt spravne,resp.ako by si to zahral ty   [reagovať]

    09.12.2008 20:09 | Brejci

    Toto je skor taky gamblingovy tah online hracov...ako zavisi to aj od typu supera, ale tuna mozu byt rozpory ci to bolo zahrate zle alebo dobre....

    podla mna zle...ja by som to nezahral takto, ale zasa poker je hra o ludoch, kazdy to hra inac a toto je sporna hra no...   [reagovať]

    09.12.2008 18:48 | palo1973

     by som nesuhlasil,ze zle zahrate,na live treba davat vacsi raise ako online,a mozno boli v hre aj nejaky limperi,dalsia vec je,ze steal z buttonu vyzera vzdy podozrivo,a ked bol typek aggro mohol by toto urobit kludne aj s Aq,AJ,respektive to mohol byt flip,skor to zahral zle ten SB,miesto toho miniraisu mal dat bud call alebo rovno all in   [reagovať]

    09.12.2008 18:13 | sallisvka

     zbytocne velky rais staci 3xBB aby si nalakal hracov do hry ked ta typ za tebou raisne tak das call pozres ako betene lahky fold vidis a uz vies preco vypadavas hras nespravne ruky a kludne mohol mat KK QQ AA
    myslim ze z tvojej strany zle zahrane a nie ze smolny flop mal si velke oci a tak si aj dopadol ....   [reagovať]

Prihlásenie

Zabudol som heslo

Nie ste zaregistrovaný? Registrácia tu!