Mal som zložiť ?

Pridal: Sucel, 16.02.2009 17:05

 MTT turnaj 20 miest platených. Zostalo posledných 21 hráčov. Blindy 1000/2000. Môj stack 55 400. Stacky súperov v tomto hande SB 45 200, BB 56 000. Ja na UTG rais 8000, SB rais 16000 a BB all in. Dorovnal som ale bolo to správne, mal som to račej zhodiť, čo je najlepšie urobiť v takejto hre račej zhodiť a dostať sa na peniaze alebo ako som urobil ja že som dorovnal a skončil som.

Pridať príspevok do diskusie k partii

Diskusia k partii

    17.02.2009 19:45 | Traveller

    suhlasim ze hra na bubble ma iste specifika, ale prave preto ze vela hracov vyuziva opatrnost TAG hracov a snazia sa kradnut blindy tak je ruka ako QQ velmi silna. ten raise-reraise nemusi v tejto faze znamenat automaticky monster hand - a potvrdilo sa to aj teraz. Ist all-in s AQ je steal a ty si ho chytil, len ti to nevyslo...
    Pokial ti ide o kratkodobe zarobky, tak to foldni, ked chces hrat dlhodobo dobry poker a vyhravat turnaje, tak sa sustred na to robit spravne rozhodnutia    [reagovať]

    17.02.2009 15:44 | palo1973

     pf raise s QQ je povinnost,takisto ist broke proti jednemu superovi,kaktus ma pravdu,ze staci 3BB alebo dokonca 2,5 BB

    -nemyslim,ze to bol smrtelny hriech ten call,ak by si vyhral mas namierene do top 5,ale asi by som to zlozil,ak by boli obidvaja superi semi normalni   [reagovať]

    17.02.2009 15:24 | mr_kaktus

    PF raise bol podla mna dobry.......aj ked osobne by som v pri tych blindoch dal asi len 3xBB.....foldnut to nemozes a limpovat QQ mi tiez nepride ako dobry move    [reagovať]

    17.02.2009 15:05 | Sucel

    cely turnaj som hral solidny poker, ten rais PF bol asi zlý, proste som nechcel vypadnúť po takom čase hrania, jedna chybička v turnaji a už som letel, akurát dnes som videl takýto podobnú hru a mal tiež QQ a zložil a prehral by, pri tom bol PF najsilnejší.   [reagovať]

    17.02.2009 14:57 | mr_kaktus

    ale asi by som to foldol.....raise reraise AI.....tam podla mna smrdi u niekoho AA, KK...btw. uz som takto raz QQ foldol na bubbli ...   [reagovať]

    17.02.2009 14:44 | Sucel

     ano on tiež dorovnal   [reagovať]

    17.02.2009 11:04 | palo1973

     je tu jednoznacne read a nas image

    -ak hrame solidny poker a raisujeme z utg tak nam superi(normalni) musia priradit urcite silnu ruku,takze ked nas niekto miniraisuje(velmi podozrivy move!) a dalsi to pushne,nie som si celkom isty ci sme s QQ naozaj popredu,hlavne ak predpokladame,ze SB to tiez dorovna   [reagovať]

    17.02.2009 10:13 | scorpiorado

     potesila by odpoved od lucasina. o hre na bubble sa tu doteraz veľa nepisalo. pochopitelne akcia musí zodpovedať istému readu na hráca. asi sa to tažko bude pushovať proti hrácovi co hra 5-10% rúk a nizkymi stats na kradnutie blindov.
    ak nie lucasino aspon castle by mohol.   [reagovať]

    17.02.2009 10:07 | cenidub

    Dovolim si polemizovat o spravnosti callu za danej situacie...nevieme, ci to bol turnaj za 1+0.10$ (v tom pripade som "za"). Ale ak to bol napr. za 100+9$, do ktoreho sa kvalifikoval za par drobnych, tak ITM by som si nenechal ujst...teda fold. Chapem, ze statisticky bol ten call dobry, ale vypadnut na bubble je dost neprijemna vec...
    Btw. toto je priklad hry, v ktorej by zahucal aj keby mu dal BB len call PF. Po flope by ho s nuts nevyhanal, turn zadarmo a po "zlomyselnom" turne, prip. riveri by sa popravil aj sam...     [reagovať]

    17.02.2009 10:02 | sallisvka

    no nie som isty ci je QQ EV+ do dvoch hracov hlavne ked je tam rais rerais a all in   [reagovať]

    17.02.2009 09:48 | scorpiorado

    ako hovorí traveller. bud vyhrás a bereš trojnásobok a si tážký chip leader v záverecnej fáze turnaja alebo zložíš a ideš sa triasť o posledné platené miesta, ktoré sú aj tak o hovne. jednoznačne call.

    má to svoje výnimky. ak by tých 20 platených bolo rovnakých napr postup do iného turnaja tak fold   [reagovať]

    17.02.2009 01:54 | Traveller

    toto bol urcite dobry call, statisticky si bol 2:1 favorit a vsadzal si menej ako 1:1, takze to bola EV+ hra. bad beat sa vzdy prihodi, ale ked budes robit taketo cally dlhodobo budes ziskovy. gl   [reagovať]

    17.02.2009 00:05 | sallisvka

    dorovnal aj SB ??   [reagovať]

    16.02.2009 18:35 | Sucel

     mate pravdu, ešte nie som taký hráč čo dokáže zahodiť aj takýto pár   [reagovať]

    16.02.2009 18:23 | sallisvka

    v tejto hande mozes viac stratit ako ziskat a QQ zase nie je taka mocna ruka   [reagovať]

    16.02.2009 17:31 | palo1973

     zalezi od readu na hracov,toto je dost na hrane,hlavne ten minireraise nevesti nic dobreho,proti jednemu superovi by som QQ urcite dorovnal,proti dvom je to tazsie   [reagovať]

Prihlásenie

Zabudol som heslo

Nie ste zaregistrovaný? Registrácia tu!