Spravny FOLD ?

Pridal: McComick, 21.04.2009 07:32

Blinds 0,25/0,50
stack ja - 90 USD on 60 USD
pozicia on bol BB a ja Button
PF 2 limpery ja raise na 3xBB SB fold BB call limpery FOLD
po flope on betol 1,5 USD ja raise na 3 USD on call.
po turne checkol ja som betol 5 USD on call.
po rivri zase checkol a ked som betol 10 USD on zahlasil AI.
Bol spravny move ho dorovnat ?? alebo som tie karty zlozil spravne ?
SUPEROVE KARTY NEPOZNAM SU VYMYSLENE !

Pridať príspevok do diskusie k partii

Diskusia k partii

    21.04.2009 20:29 | scorpiorado

    Viac menej suhlasim. Pri podobnom sizebetovani je foldnutie normalne. Asi neme velky vyznam riskovat 60 koli 20. No rozhodne to nezhadzujem stale ale poďla typu hraca. Ak si tu moju analyzu precital do konca, tak som tam pisal "Ak by si hral ako som ti povedal tak jednoznačne call" . Pri spravnom sizebetovanimi ten showdown hoc aj nespravny stoji za to.
    Este pred dvoma troma mesiacmi by mi potom taka prehrata henda sposobila tilt s naslednym prehratim polky bankrollu. Po precitani jedneho clanku, ( zajtro ho sem pricapim ) sa dost vela veci zmenilo.Riverallinsuckoutbetbeaty beriem ako svoje vitazstvo.Dostal som do ALl inu niekoho keď som bol lepsi a o tom by mal byt poker. (Sam dobre vies o com hovorim).Snazim sa hrat podla BMa potom je podobny callv pohode. Snazim sa si povedat no co mal som KK proti AAa idem dalej.

    Druhy poznatok z mojho posledneho pokroveho stvrtroku flushbluffje hodne hodne ucinny na NL10,20,50. a na druhej strane velmi velmi casty.Rozhodne viac ako 1/3   [reagovať]

    21.04.2009 18:55 | yegon

    scorpi ak sa nemylim tak v pote je na riveri 20USD, my betujeme 10 a super ide allin a mame dorovnat cca 40 USD do 80USD potu cize potrebujeme vyhrat 33%

    nie je to ziaden overbet takze sa z toho neda usudzovat ze flush by hral inak

    proti beznemu NL50 hracovi je river urcite fold, nema mat aky iny draw ktory by pushoval, sanca ze ma 99/AK alebo bluff je urcite menej nez 33% lebo cast (podla mna velku) z ruk typu AK/99 by raisoval skor nez na riveri a cast z nich by len dorovnal kvoli obavy (i ked iracionalnej) z flushu

    betsizing je samozrejme ako som spominal zly ale to este neznamena ze kvoli tomu musime pokazit ruku callom na riveri ked uz sme sa tam tak nepodarene dostali   [reagovať]

    21.04.2009 16:25 | scorpiorado

     Aby tých mojich 6,5 USD reise nebral niekto doslovne. V tej úvahe je abstrahované od implied odds. Tie sú totiž u každého hráča individuálne. V mojom prípade sú hodne vysoké preto moj reise by bol niekde medzi 20 - all in a to podľa mojich notes resp. reads na hráča ( je dôležité robiť si v notes poznámky resp sledovať, či hráč dorovnáva draws alebo nie ). Ak máte pri slole klasického TAGa 6,5 je minimum no nezaškodí pár dolárikov prihodiť.

    No ak napriek tomu niekto dorovná a po rivri ma pusne do ALL INu obyčajne spravím call a ak tam má chlapík flush ( čo obyčajne NEMÁ ) okamžite ho mám v buddy liste s poznámkov ALL IN call s FD. [reagovať]   [reagovať]

    21.04.2009 14:13 | scorpiorado

    po flope mini re-reisom si si vykopal vlastný hrob. Svoju nuts si musíš uchrániť. NESMIEŠ SLOWPLAYOVAŤ. Tn board je pre teba hrozne nebezpečný. Tvoju nuts níči každé srdce kážda obrázková karta + T. Po flope tvoj min re-reise je hrozne zlý no katastrofálny je reise 1/2 potu po turne. Chlapovi stačí 11 outs nato aby ťa dorovnal. A to má na danom boarde takmer určite. Takže min. reise nad 14 outs t.j 140/22 t.j cc 6,5 USD.
    No a tvoj fold už je ( ASI ) le odrazom toho, že asi hráš hru kam nepatríš svojím bankrolom. Dobrý hráč ti z nuts flush nedá ALL in len ako bluff. Chce od teba nejaké chechty navyše, nie ťa odradiť. Ak by si hral ako som ti povedal tak jednoznačne call.   [reagovať]

    21.04.2009 13:59 | yegon

     a samozrejme ked uz raise pf tak ovela vacsi   [reagovať]

    21.04.2009 13:59 | yegon

     no urcite fold na riveri je ok, ale suhlasim s tym ze to treba hrat silnejsie, vacsi raise na flope a ked ten raise dorovna tak by som sa s nim na turne nebabral a dal tam plny pot   [reagovať]

    21.04.2009 13:49 | palo1973

     by som dal na flope rr na cca 4-5 $ a na turne bet cca 3/4 flopu,mam aktualne nuts a chcem hrat o stack

    -ten rais pf mal byt(ak si sa teda uz rozhodol hrat) urcite vyssi,ja sa drzim priblizne na osvedcenom 3BB+1BB za kazdeho limpera   [reagovať]

    21.04.2009 13:44 | iggbud

    Mimochodom, velmi nerozumiem tomu 3BB raisu PF s velmi priemernou kombinaciou QTo pri dvoch limperoch...na celkom sympaticky pokus o kradez sa mi to zda trochu malo a casto ti na flop KJ9 nepride (skor zriedka)  
    V lepsom pripade (a ovela castejsie) pride na flop len Q alebo len T a mas slusny zaklad na vazny problem ...a lepsie je sa problemom vyhybat...   [reagovať]

    21.04.2009 13:19 | iggbud

    Ak super po riveri len checkol a ty si sa tak bal farby, tak si mohol checknut tiez...a vedel by si exaktne na com si...
    Ak si sa bal farby a napriek tomu si vsadil po riveri 10$, tak si sa nemal "pokakat" po jeho AI...kludne mohol mat AK, AQ, AJ. Myslim, ze ak by mal farbu, tak by na river vsadil minimalne polovicu potu, aby od teba este nieco vytiahol...   [reagovať]

    21.04.2009 13:16 | eduard666

    slaby raise po flope.... je tam flush draw ktory ta ako jedina ruka bije..... bud po flope AL a ak nie, tak rozhodne po turne.... teda aspon ja by som to tak hral.. aj ked ja nie som nejaky specialista na poker a uz vobec nie na rozoberanie partii. ale ak si ty cakal ze ma flush, tak si sa dockal.... a potom je fold dobry... aj ked ja by som mu to tam nasypal po flope...     [reagovať]

    21.04.2009 12:56 | iggbud

        [reagovať]

Prihlásenie

Zabudol som heslo

Nie ste zaregistrovaný? Registrácia tu!