call alebo raise?

Pridal: martinique39, 04.01.2010 21:44

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT

Seat 2: silver2030 (1,560 in chips)
Seat 3: martinique39 (1,670 in chips)
Seat 4: kananpesa (3,010 in chips)
Seat 5: and.klein (1,540 in chips)
Seat 6: MarcoDi x (2,990 in chips)
Seat 7: relancede50 (1,790 in chips)
Seat 8: valentin0214 (1,250 in chips)
Seat 9: Geri4 x (1,190 in chips)
Seat 10: xristosforo (2,345 in chips)

and.klein posts small blind (15), MarcoDi x posts big blind (30),

PRE-FLOP
relancede50 calls 30, valentin0214 raises to 60, Geri4 x calls 60, xristosforo folds, silver2030 calls 60, martinique39 calls 60, kananpesa calls 60, and.klein folds, MarcoDi x calls 60, relancede50 calls 60.

DEALING_FLOP
, MarcoDi x checks, relancede50 checks, valentin0214 bets 30, Geri4 x folds, silver2030 raises to 300, martinique39 raises to 570, kananpesa folds, MarcoDi x folds, relancede50 folds, valentin0214 folds, silver2030 raises to 1,500 and is all-in, martinique39 calls 1,500.

? mal som zvysovat alebo radsej iba call? 4hraci by mozno nezlozili a vyhral by som nakoniec viac, nie? alebo nie?

Pridať príspevok do diskusie k partii

Diskusia k partii

    08.01.2010 12:13 | HaPpY LuMpY

    Sak ano, 1 dolarove su to, kde vela nestratis.   [reagovať]

    08.01.2010 10:40 | martinique39

    no jasne ze nie stale ale vacsinou hej... ale v zasade robim to co hovoris... tie peniaze o ktore hram nie su take aby som bol smutny aj keby som prehral vsetko.   [reagovať]

    07.01.2010 23:48 | HaPpY LuMpY

    sice ti neverim moc s tym vyhravanim, ale ok .... Ved ty sam najlepsie vies ako to je.   [reagovať]

    07.01.2010 22:33 | martinique39

    preco by som nehral o peniaze ved furt vyhravam... ved hrajem proti takym co by toto na flope zahodili

    dakujem za to prianie.   [reagovať]

    07.01.2010 22:19 | HaPpY LuMpY

    martinique, kasli radsej na to...to, ze si sa dostal po flope do ALL INu bolo to najlepsie, co sa ti mohlo stat a presne aj to iste sa ti snazi vysvetlit Malygos...A poradim ti, nehraj zatial radsej poker o peniaze...drz sa zatial play money a freerollov...

    Prajem vela stastia.   [reagovať]

    07.01.2010 16:00 | martinique39

    hodnotis to spatne a si najmudrejsi, pretoze vidis vsetky karty takze by si mal vediet aj to ze mi prisla farba

    ked sa na to pozries z mojho pohladu na turne tak by zlozil len blazon 12outs   [reagovať]

    07.01.2010 14:29 | Malygos

    "? mal som zvysovat alebo radsej iba call? 4hraci by mozno nezlozili a vyhral by som nakoniec viac, nie? alebo nie?"

    Dolezite su slova vyhral by som nakoniec viac. Ty by si tam nakoniec nebol, pretoze na turn dosla blank a silver by ta stadial hned vykopal allinom. Ak chces skumat to, co sa realne udialo, tak bud stastny ze si vobec svojich 32% trafil a nie hladat sposob, ako by si mohol z tejto ruky vytazit viac. Ak xces skumat matematicku stranku tak si mal na flope mucknut a hotovo. Howgh!   [reagovať]

    06.01.2010 19:57 | martinique39

    ale ta farba mohla prist uz na turne   [reagovať]

    06.01.2010 13:27 | Malygos

    "s tym reraisom all in mas asi pravdu. bud to alebo call"
    xcel by som len dodat, ze spravne je bud reraise allin alebo fold, call je imo najhorsia moznost, pretoze investujes prilis vela penazi a tak ci tak uvidis iba jednu kartu (kedze na turne by to skoro urcite islo do allinu) a ak netrafis tak kiss your cards goodbye   [reagovať]

    05.01.2010 16:36 | palo1973

    su peniaze na prvych miestach,preto sa chcem na zaciatku zdablovat,resp. vybudovat stack s ktorym potom mozem tlacit na superov

    -ak prehram otvorim dalsi,staci len dobry brm

    -zalezi len na tom aky styl si zvolime,ja to hravam podla nalady tak 50-50 LAG alebo TAG   [reagovať]

    05.01.2010 14:39 | martinique39

    HaPpY LuMpY (aj palo)s tym reraisom all in mas asi pravdu. bud to alebo call - tu 30% sancu na vyhru by som mal pri dvoch aj pri piatich hracoch stale (ale asi by to ten zvysok zahodil aj tak a na turne by som to zahodil aj ja

    este doplnim ze to bol zaciatok turnaja pre 30hracov za dolar   [reagovať]

    05.01.2010 14:37 | HaPpY LuMpY

    jasnacka, ok.... ved kolko ludi, tolko chuti.... vela ludi by to uplne inac zahralo mozno....   [reagovať]

    05.01.2010 14:30 | pegas1975x

    to som nemyslel voci Palovi ako urazku jeho hry,schopnosti a skusenosti.
    Len mam na tuto hru iny pohlad.
    Je ale pravda ze zalezi na okolnostiach a momentalnej "intuicii" hraca ako konkretnu hru zahra.   [reagovať]

    05.01.2010 14:13 | HaPpY LuMpY

    sice sme sa v jednej hre s Palom nezhodli, no v tomto sa s nim absolutne zhodnem...Jedine co by som na tejto hre zmenil je, ze by som to rovno reraisol ALL IN, nic viac....   [reagovať]

    05.01.2010 14:11 | HaPpY LuMpY

    suhlasim s tebou, ved aj ja som to tu napisal, len ovela zlozitejsie zrejme ....   [reagovať]

    05.01.2010 14:09 | pegas1975x

    palo ty hras v poslednej dobe dost zvlastne handy takze ma tvoja reakcia neprekvapuje
    Spekulativne zahrane po flope.
    Keby nemal len stastie na rivery tak by ho to stalo zivot v turnaji alebo co to vlastne bolo.   [reagovať]

    05.01.2010 13:34 | palo1973

    chalani,96s je dobra ruka do multiway potu a okrem toho v late pozicii a ten flop nebol pre teba najhorsi,ja by som to zahral rr all in,mal si istu fold equity a kombo draw,ak dobre pocitam tak 12 outs,mne to na push all in staci   [reagovať]

    05.01.2010 13:05 | ComeCloserFishy

    ty si dorovnaval AI na flope podla toho co je napisane.....ak si ten turnaj ci co to bolo myslel vazne tak to je jednoduchy fold na flope.   [reagovať]

    05.01.2010 12:04 | HaPpY LuMpY

    ...k preflop hre sa nejako nebudem vyjadrovat. Jednoducho si to skusil callovat (Netusim a neviem ti povedat, ci by som to ja skusil callnut, alebo nie. Zrejme by to vsetko zalezalo od situacie pri stole)...

    ...co sa tyka po flope, tak to, ze si dal raise ta zachranilo v podstate. Keby si to len calloval, tak v tej hre ostanete tiez len dvaja akurat, ze po turne ti da super ALL IN a tazko sa ti bude platit. Ale predpokladam z toho ako sa tu pytas veci a ako uvazujes, ze by si to urcite calloval

    ...river dosla zaujimava karta a vyhral si to.

    ...moj pocit z celej tejto hry je taky zvlastny. Nevravim, ze tvoja hra bola zla ako to tu vsetci pisu a navazaju sa do teba...Sak nakoniec, ako je mozne, ze sa Q8 dostalo do hry?...Jednoducho tam nejaky trollko dal double raise a vsetci ako ovce ste callovali. A to uz vravi za vsetko. Potom sa ani netreba cudovat, ze takato hra vznikla...

    co sa tyka tvojej otazky, tak urcite to hrat raise a zrejme rovno raise ALL IN, ked si sa uz rozhodol hrat tuto kartu pred flopom. Samozrejme ides zagemblovat, ale predpokladam, ze to bol nejaky micro turnaj ak nie freeroll, takze pohoda...   [reagovať]

    04.01.2010 23:55 | 3Sammy

    Tak ano PF neni až taký hrozný ale ten flop   [reagovať]

    04.01.2010 23:44 | Drogba151515

    Akurat neviem ci to bolo SNG abo MTT.   [reagovať]

    04.01.2010 23:40 | Drogba151515

    Nemyslim ze pf to je az taka katastrofa, 96s v multipote so siedmymi ludmi, za 2 BB, podla mna da sa.   [reagovať]

    04.01.2010 23:35 | 3Sammy

    polda mňa si vtej hre nemal čo robit.Flop-fold a možeš byt rád že si sa nakonec dostal do AI na flope, lebo po turne by si už musel na 200% foldnút.Celkovo zlá hra.Súhlasím s Pegasom.Mal si moc velké štastie, nebo na budúce takto vypadneš z turnaja a potom začneš aj hladat tú svoju chybu, takto si šťastne vyhral a myslíš si jak si to super zahral....   [reagovať]

    04.01.2010 23:24 | martinique39

    to predtym bola reakcia na Drogbu, teraz to vyzera dost blbo

    pegas, co to tocis furt dokola? jak nemal byt? za par chipov sa na flop pozriem. alebo mam cakat kym budu blindy 250? a preco furt pises nieco uplne odveci? "A pokial sa dobre pozeram tak do AI to dostal super a nie ty. Ked vidis ake mal karty tak sa mu ani nedivim a myslim ze pokial by to nebol AI po flope tak po turne uz by to urcite natlacil do AI." toto bolo napriklad k comu?   [reagovať]

    04.01.2010 23:16 | martinique39

    dik konecne rozumne slovo    [reagovať]

    04.01.2010 23:15 | pegas1975x

    ty to ale stale nechces pochopit ze si v tej hre vobec nemal byt. Takze ti nikto asi nebude odpovedat co by si mal urobit. Pred aj po flope si bol absolutne mimo takze ziadna akcia nieje uz po flope dobra alebo zla.
    A pokial sa dobre pozeram tak do AI to dostal super a nie ty. Ked vidis ake mal karty tak sa mu ani nedivim a myslim ze pokial by to nebol AI po flope tak po turne uz by to urcite natlacil do AI.
    Takze naposledy: Zla hra so stastnym koncom.
    GL pri dalsej hre.   [reagovať]

    04.01.2010 23:10 | Drogba151515

    Ty myslis toto - silver2030 raises to 300, martinique39 raises to 570 ??
    Ak hej tak to je velka blbost.   [reagovať]

    04.01.2010 22:53 | martinique39

    pytal som sa na jednu vec a dostal odpovede na vsetko okrem toho na co som sa pytal

    ide mi o to ze keby som dal iba call, nebol by ziadny AI dorovnalo by viac hracov a vyhral by som viac penazi s mensim rizikom.   [reagovať]

    04.01.2010 22:38 | pegas1975x

    ked mas vlastny nazor ze si tam mal byt tak neviem preco sa pytas na nazory.
    Proste si sa tak rozhodol a hotovo.   [reagovať]

    04.01.2010 22:18 | martinique39

    nepytam sa na AI to viem... pytam na to ci bol raise blbost? v hre som urcite mal byt za 60 pri 1670.   [reagovať]

    04.01.2010 21:57 | pegas1975x

    netusim co si chcel dokazat tym dorovnanim AI po flope.
    ved si mal len minimalnu sancu ze si lepsi.Vsetko ta na flope porazalo.
    Nakoniec si to stastne vyhral ale v tejto hre si to zahral podla mojho nazoru velmi zle.
    A ci by si vyhral viac keby si len calloval o tom vobec nerozmyslaj.
    vobec si v tej hre podla mna nemal byt.   [reagovať]

    04.01.2010 21:52 | Drogba151515

    To si na flope isiel all-in?
    Lebo mi nejak unika podstata toho, ze "mal som zvysovat abo call".
    To si chcel ist so 4mi hracmi allin s fd a gutshot?   [reagovať]

    04.01.2010 21:51 | 3Sammy

    Podla mňa si v tej hre nemal čo robit, ale som megafish, takže moj názor nemusí byt dobrý..dost záležalo na akej si bol pozícii.NA flope s týmto do all inu??? :D pre mňa fold!tej 8-ky si sa nebál?Alebo vyšej flush draw???ten river je podla mna len tvoje velké štastie!
    Ak som mimo tak do mňa :D   [reagovať]

Prihlásenie

Zabudol som heslo

Nie ste zaregistrovaný? Registrácia tu!