Close call

Pridal: rohel, 01.02.2010 14:37

Zivy turnaj, final table priemerny stack cca 70000, BB 6000, SB 3000 (20min levely) pocet hracov 9 (plateny prvy piati cca 50, 70, 110, 160, 230 eur)

UTG (stack cca 150000) raise na 2BB hned za nim v relativne weak pozicii hrac ktory podla vlastnych slov hral druhy turnaj aj tak jeho hra vyzerala.

dalsi hraci az po mna fold. moj stack 73000, pot 33000. raise na 36000. UTG call, loose hrac fold.

FLOP: UTG bet 35000. Na 95% som bol presvedceny ze som pozadu. otazka. call (resp. raise na 37000 co je to iste) alebo fold?
pot-odds: 1:3.5 mal som 6outov (esa som neratal) cca 22%. Fold znamena ze mi ostane stack 37000, 6BB alebo 4M, skor ci neskor pride na to ze budem musiet pushnut a spoliehat sa na stastie.
call v pripade ze mi pride jeden z outov znamena 167000 a pohodlny stack voci ostatnym superom.

takze call alebo fold?

(viaceri napisu ze PF push je najlepsia hra, v tomto pripade s tymito dvoma supermi nesuhlasim)

Pridať príspevok do diskusie k partii

Diskusia k partii

    03.02.2010 21:06 | keso26

    ..nevadi, hlavne ze Ty to chapes dokonale    [reagovať]

    03.02.2010 20:55 | martinique39

    vidno ze si nieco mudre precital, skoda ze si to aj nepochopil    [reagovať]

    03.02.2010 19:30 | keso26

    ..ano, pretoze jedine AI pf je najziskovejsi move.

    Treba si zapamatat, ze v pokri robime rozhodnutia, ktore su ziskove v longrune, nezalezi na jednej konkretnej situacii/ruke, ale na tom, ze v longrune sa Ti vysklada profit prave z +EV moves.

    Tym padom nedava absolutne ziadny zmysel, robit move, ktory nie je tym najziskovejsim.   [reagovať]

    03.02.2010 19:16 | keso26

    "online by ti all in PF kludne dorovnal. live by to polozil. sanca ze sa na flope objavi A ak super jedno drzi je len 17 percent. a vsadit proti tomu pol stacku ako si spravil je nalepsie riesenie. navyse ti stale ostala moznost ostat v hre foldom po flope."

    Chipfeeder theorem    [reagovať]

    03.02.2010 18:42 | rohel

    tak sa vratim k tej hre pred flopom. V pote je 33k a zatial dvaja hraci z nich jeden je CS. Cold call neprichadza do uvahy, nebol by to totiz 3way pot, prvy raise bol na 2BB (s AJo z UTG, co tiez hovori o schopnostiach dalsieho hraca co bol v hre) a SB alebo BB by sa do hry dostal. Fold samozrejme s KK nehrozi.

    A teraz preco som sa rozhodol na takyto potcommitovaci reraise s KK. (napr. pre AK plati, ze tam nie je vobec o com diskutovat a jedine push allin je spravny):

    1.chcel som aby mi to dorovnal prave druhy hrac (fakt je ze pre takychto hracov je allin 73k psychologicky viac odstrasujuce ako napr. raise na 50k)
    2.aj ked s mojim stackom sa o squeeze hre neda hovorit, prvy raiser musi mysliet pri calle aj na to ze za nim je este hrac, ktory ho moze reraisnut, napriek tomu AJo nezlozil.
    3.teraz k tomu 'silnemu' argumentu: a co spravis ked na flop pride eso?
    KK je (az na AA, s ktorymi by to ale skoncilo PF allin) velky favorit proti kazdej ruke a to hovorime o tom ze sa ukaze vsetkych 5 community kariet. pri troch kartach (flop) je sanca ze na flope nebudes porazeny este vyssia. Navyse ak sa teda eso aj ukaze, da sa to zlozit (ostane nic by sa na tom nezmenilo, karty su zamiesane a ukazalo by sa aj pri PF push allin, to ze sa tym rusi sanca ze jedna z kariet na turne alebo riveri by mi mohla pomoct podla mna nehra rolu pri tom, aka je pravdepodobnost ze na flope to eso bude (mala))

    vravi sa ze kym nie si dobry hrac (co ja nie som) mal by si hrat tak aby si mal na kazdej street lahke rozhodnutia, to je argument pre push allin PF. Bola to nestandardna PF hra s jasnym cielom dostat call od druheho limpera.

    v podstate som sa ulakomil, nestacilo mi 5.5BB pri tom ako rychlo sa zvysovali levely, nechcel som sa opat dostat do tej fazy turnaja, kde je priemerny stack 7BB, s malym stackom a obetovat nahode celu predchadzajucu hru v turnaji.   [reagovať]

    02.02.2010 09:56 | Malygos

    Bola by dobre ak by sa tu dalo odhlasovat "hide comment" na nezmyselne komentare. Pf push uz spominat nebudem (ups..uz sa stalo ), as played fold na flope a najst dobry spot na push (jak pisal elesgal)   [reagovať]

    02.02.2010 09:55 | HaPpY LuMpY

    Suhlasim, ze ALL IN je jedine spravne riesenie za danej situacie....   [reagovať]

    01.02.2010 22:23 | martinique39

    omg toto snad nemyslis vazne,ze?

    ma priemerny stack 4 miesta do penazi a on da all in? na live ho nikto nedorovna.   [reagovať]

    01.02.2010 19:38 | palo1973

    je samozrejme najlepsie riesenie,a jedine mozne,lebo mas pravdu,ze ak by to dorovnal tak to BB pomaly musi dorovnat s any2 a KK proti trom superom uz nie je good   [reagovať]

    01.02.2010 19:36 | elesgal

    a nasledne push s hocicim ak to k tebe nikto neraisne    [reagovať]

    01.02.2010 19:35 | elesgal

    mas cca 11BB, v pote je 5.5BB, niet o com ... keby si hocico rozumne raisol, tak uz musis dorovnat na hociakom flope, takto mas sancu na double, pripadne ked ti zhodia tak mas 1.5x stack (a pohodlnu hru ako si napisal)

    cold call proti dvom neni najlepsie riesenie, nevies ci do hry nevlezie nejaky blind a v multiway hre degradujes kvalitu svojej ruky.   [reagovať]

    01.02.2010 19:09 | palo1973

    omg toto snad nemyslis vazne,ze?   [reagovať]

    01.02.2010 18:12 | martinique39

    online by ti all in PF kludne dorovnal. live by to polozil. sanca ze sa na flope objavi A ak super jedno drzi je len 17 percent. a vsadit proti tomu pol stacku ako si spravil je nalepsie riesenie. navyse ti stale ostala moznost ostat v hre foldom po flope.   [reagovať]

    01.02.2010 16:32 | palo1973

    ale vsak o to ide,dostat tam ruky typu AJ pf all in ked maju 3 outs alebo ine pary ktore maju 2 outs

    -ja som jasne za push pf,hoci KK je ruka ktora sa da hrat aj v 3way pote   [reagovať]

    01.02.2010 15:38 | rohel

    ako casto bude flop s esom v porovnani s tym ze tam eso nebude? (s tym ze jeden z nich to eso ma)

    pravdu mas v tom ze som sa tym rr v podstate commitol do hry. dal by si coldcall s KK proti dvom superom pricom ten druhy v predchadzajucej hre hral PF raise so 72s a mal VPIP asi 100?   [reagovať]

    01.02.2010 15:21 | palo1973

    jasny pf push

    -ten rr na 36 bol otrasny move,co spravis na A high boarde proti 2 superom?kde ako pises jeden z nich ma na 95 % eso,foldnes a polka stacku v prdeli

    -to uz si mohol radsej cold callnut a hrat to IP(predpokladam,ze si bol IP,lebo to nikde nespominas) a skusit z nich dostat nejake chipy na no A flope,ked by to cbetovali   [reagovať]

Prihlásenie

Zabudol som heslo

Nie ste zaregistrovaný? Registrácia tu!