Šľak ma ide trafiť

Pridal: JoachimKarol, 04.02.2010 21:09

Live. 30eur buy-in. Pridem k stolu asi 30 min. od zaciatku turnaja. Prva ruka mi prisla AK. Druha KK. Blindy 50-100. Stack 10.000. Super 15.000. Som na UTG. Reisujem na 200. Za mnou super reraise 5.000. Vsetci polozili. Ja sa pytam nahlas: "Tak sa hraju dve esa???". Rozmyslam. Po polminutke ho tipujem na par TT al. JJ a davam allin, lebo takto sa predsa esa nehraju. Doplatil som na to, ze som bol pri stole kratko. Viem zahodit pf QQ aj AK, ak mam feeling. Ale toto sa zahodit proste nedalo. I ked foldnut to, a ukazat to proti dvom esam by asi bola ina frajerina.

Pridať príspevok do diskusie k partii

Diskusia k partii

    06.02.2010 15:29 | HaPpY LuMpY

    Ja to tak celkovo robim, ci je to velky, alebo maly turnaj...A ci to Ferguson niekde spominal, tak to neviem, boh vie odkial to mam ....Ale celkom to vychadza...A aj mi to vyhovuje takto hravat.   [reagovať]

    06.02.2010 12:45 | rohel

    chris 'jesus' ferguson school? ja si zase myslim ze na takychto low stakes turnajoch su taketo uniformne raisy zbytocne, velmi malo hracov si tam vsima betovacie patterny a vacsinou si hraju svoje karty (level 1 thinkers)   [reagovať]

    06.02.2010 02:15 | ComeCloserFishy

    aby som to dal do spravnej roviny. ja taketo veci nerobievam. a uz vobec nie na turnajoch. a dalsiu vec co nerobievam na turnajoch je bet na 5 BB. a keby som si mal vybrat ci minraise alebo raise na 5 BB voci dementom...beriem minraise. bez srandy. nech vam to pripada ake chce. ja sa ich proste asi hrozne bojim a uz som si toto odohral. ziadne velke poty s jednym sprostym parom.
    pamatam si zivo ako som raisol 20BB s KK pf a tipek ma dorovnal so 72 (ale mal to vo farbe...), na turne som bol skoro mrtvy. od vtedy sa moc netesim ked vidim AA na zaciatku turnaja. ich najvacsia slabost je ze nevedia zahodit. preto na nich treba postupku flush alebo fullhouse. to na nich funguje, vtedy ti to zaplatia aj s trenkami.
    takze toto moj pohlad. na turnajoch betujem 2,5BB a ked uz je aj ante tak 3.
    na CG ( co je moja specialita) to je daco ine- 4-4,5BB   [reagovať]

    06.02.2010 00:26 | HaPpY LuMpY

    fishky vam zaplatia vzdy a vsetko...ci date 2BB alebo milionBB...Preto sa volaju fishky predsa, ci nie?

    Ja osobne davam akukolvek kombinaciu na akejkolvek pozicii uplne rovnakym raiseom pred flopom.   [reagovať]

    05.02.2010 21:56 | A_Rimmer

    Suhlasim s rohelom. Podla mna ta Fishyho uvaha nie je dobra, na takychto malych live turnajoch by som ten 2xBB raise urcite nerobil, lebo tam hraju vacsinou fishky, jedna z nich ta callne a potom "voci potu" docalluju dalsi piati za nim. :D Ocitnes sa v hande OOP s 5 hracmi, ktori mozu mat cokolvek.
    Fishky pred flopom proste netribetuju. Netreba spekulovat, ale napalit tam aspon 5xBB takto na zaciatku, nech ich trosku preriedis.   [reagovať]

    05.02.2010 12:58 | rohel

    s tymto nesuhlasim. ked uz tak raz za cas s takou kartou limp a reraise. min raise na 2BB s KK, AA z utg je velmi oblubeny tah a podla mna zly. S akym cielom davas ten 2BB raise? pisal si ze preto aby ta TT reraislo, on ta nereraisen ked limpnes? Na druhej strane ak sa rozhodnes takto slowplayovat KK,AA z utg (netreba to robit casto) tak je tam riziko ze dostanes iba limperov 3,4 vyber si. a vtedy je lepsie mat ten pot mensi (2BB raise ho zbytocne zdvojnasobi a proti 3,4 z UTG uz nie si taky favorit)

    najlepsia hra je stale raise na 3.5 - 4.5BB   [reagovať]

    05.02.2010 11:21 | ComeCloserFishy

    podla mna min raise z UTG neni nic divne, je to bezna vec v turnajoch. vela ludi nechapu ze tym davas signal silnej karty a 3 betnu. a to samozerejme chceme pretoze mame na ruke AA alebo KK, nasleduje nas 4 bet a tipek dorovnava s TT a pod....
    urcite lepsie ako raisovat 5BB. nielen z mojich skusenosti ale uz aj s prispevkov na tomto fore. fysku aj tak neizolujes aby hrala svoje Q8 atd. prestrelka na flope a na turne uz je pot taky velky ze AI alebo fold a nas overpair si mozme strcit medzi polovicky. so slabimi hracmi by sme mali chiet hrat skor vela malych potov, lebo mame navrch a nie malo velkych. moj nazor   [reagovať]

    05.02.2010 09:50 | JoachimKarol

    ja viem, ja viem... 2-3BB je malo... urcite to avsak poznate... ste na UTG date s AA, KK, AK 5BB a vsetci vam polozia...
    minule som to vytocil na 6BB, super ze allin (bol shortstack), tak call. Moje KK proti jeho J6s. Co by ste tipovali ze mu doslo. Farba? Kdeze, dva pary    [reagovať]

    05.02.2010 08:16 | A_Rimmer

    Fish vs. Fish, co dadat...   [reagovať]

    05.02.2010 01:05 | poldinhoo

    ani krali sa takto nehraju    [reagovať]

    04.02.2010 23:26 | popoba

    kazdopadne tvoj utg raise 2bb tiez neni moc naporadku podla mna, 4-5BB urcite nic nepokazis a necallne ta BB s A5o    [reagovať]

    04.02.2010 23:19 | popoba

    podla mna sa ziadna karta ne3betuje na 50BB :DD co to bolo za blazna omg   [reagovať]

Prihlásenie

Zabudol som heslo

Nie ste zaregistrovaný? Registrácia tu!