Zly fold?

Pridal: VRTICHVOST, 10.02.2010 16:35

UPOZORNENIE!!! River a superove karty su vymyslene.


Zdravim nadsencov pokru, rad by som si vypocul nazory ostatnych hracov ohladne tejto partie (20 dolarovi head’s up). Hru som rozobral s kamaratom a napokon po dlhsej diskusii sme sa zhodli, ze som to mozno mohol callnut jeho ALL IN na turne.

K samotnej partii.

moj stack cca.1200, superov 800, blindy 15/30

bol som na buttone raisol som (baby raise) a super dal call (pot 120)
FLOP prisiel Kc 8d 8c

super na prvej pozicii check, ja som to betol 90 a on dal bleskovy double raise, ja som calloval.
(cize pot 480)

prisiel turn Ks a super bleskovo vypalil ALL IN bez premyslania.

Premyslal som, nesedelo mi to, ale mal som 560 doplatit, tak som to s chladnou hlavou zahodil a povedal si, ze ho obohram v ostatnych hrach.


Preco som foldol?

Ked ma checkraisoval po flope, vzal som do uvahy, ze moze mat toho kona. Osmicku som neratal kedze trips by na 90percent len callol, ale takisto som si vravel, ze sa moze bat toho zeby som tahal flush draw, takze v takej situacii nie je odveci keby si toho kona alebo ten trips raisol. No on dal len double raise a pri hracoch ako bol on ma to vzdy vystrasi.

Po turne ihned vypalil all in. Teraz tu je otazka, ak by mal kona alebo osmicku tak by mal full house a s tym by all in urcite nedaval, ze? Snazil by sa vytazit co najviac chipov odo mna takze tam je to skor na ten check. Ak by dosiel turn dalsie clubs, tak by mohol mat flush, ale ziaden clubs nedosiel, takze som farbu samozrejme vylucil a s full housom by mi all in sotva dal.

Bola to chyba, ze som zahodil desiny, alebo ani nie?

Ratal som ze moze mat na ruke nejaky stredny par deviny alebo dokonca len slabe nejake nizke A, ale tak ci onak som to nedoplatil :-D

V predoslych hrach hral velmi zle, limpoval sa so vsetkym moznym.
Rad by som si vypocul nazory ostatnych, ja som sa v tom trochu zamotal a premyslam, ci som spravil dobre, alebo nie.

Pridať príspevok do diskusie k partii

Diskusia k partii

    13.02.2010 12:33 | ComeCloserFishy

    a sme jedna velka stastna rodina   [reagovať]

    13.02.2010 00:39 | HaPpY LuMpY

    ok vrtibrko...suhlasim s tebou...Mas moju plnu podporu.   [reagovať]

    12.02.2010 17:10 | VRTICHVOST

    Samozrejme, ze to vyzeralo na toho kona alebo aj na omsicku pri jeho hre.
    voci potu som to platil zlaty moj ten double raise
    najprv som mal za to, ze ma moze raisovat s nicim alebo s nizkym esom s tym ze sa zlaknem a zahodim. takze som ratal aj s tym ze turn checkne, na draw tam neprislo, cez to vsetko dal all in a aj ked mi to nesedelo foldol som
    dobry hrac by s tym full housom dal all in po turne kludne, prave po turne a nie po rivri, staci pozriet nejake videa pro hracov, na tom turne zarobit moze na rivri uz sotva...   [reagovať]

    12.02.2010 08:03 | HaPpY LuMpY

    Ani sa necudujem, ze so mnou nesuhlasis synu...Len nerozumiem, preco si to calloval na flope, ked ti stale po double raise ukazal monster a teraz si si myslel, ze ma K...Cakal si nebodaj na jeden z dvoch outs?...   [reagovať]

    12.02.2010 08:02 | HaPpY LuMpY

    Jasne, ze som pocul a ovela viac veci nez len "konstruktivna kritika"....Ved som mu aj poradil, ze tie peniaze mohol investovat radsej do niecoho ineho ako do pokru...Mozno aj taka ruleta by sa mu viac oplatila.   [reagovať]

    12.02.2010 03:34 | palo1973

    aby sme si rozumeli,o mna tu nejde co hravam ja,ide tu o teba,ze ako mikrolimit hrac arogantne napises hracovi,ktory hrava vyssie limity ze to bolo amatersky zahrate....plus dalsie invektivy k tomu

    -pocul si uz niekedy pojem "konstruktivna kritika"?   [reagovať]

    12.02.2010 00:48 | VRTICHVOST

    K samotnemu hracovi ked mam pravdu povedat typicka fiska so vsetkym co k tomu patri, hral velmi loose passive
    Nikdy nebetol, ked tak hra typu call check, pretocil ma parkrat tym double raisom a samozrejme nedalo mu to nepochvalit sa a ukazal naozaj monster, preto som to s prehladom zahodil
    na druhej strane zastavam aj ten nazor, ze pro hraci a teda hraci na vysokej urovni by prave ten turn kludne sibli do all inu, pretoze by to vyzeral ako bluff, resp. dake zamotane nizsie vyssie pary resp. ace high, myslim ze keby to hrac checkol po turne dobry hrac tak na rivri uz z toho nedostane ani jeden chip
    Neriskoval som, obohral som ho na inych partiach

    suhlasim so svatosom

    s HAPPYLUMPYM nie.... :D   [reagovať]

    11.02.2010 23:43 | ComeCloserFishy

    tiez si myslim "HaPpY LuMpY" ze v tomto pripade trosinku prehanas. nic strasne sa predsa nestalo. 8 z 10 pridanych partii na tomto fore nestoja ani za komment, toto je este normalny prispevok. ziadna hrubka. prisiel o malo chipov.   [reagovať]

    11.02.2010 21:42 | svatos21

    mozno mal chlap na ruke AA, pripadne QQ, myslim ze fold bol dobry, ak si si isty ze si lepsi tak supera hravo porazis pomalsie- ja som uz vela krat zhodil podobnu kartu aj ked som myslel ze som urcite lepsi. lepsie je v heads upe pri all ine pockat postupku pripadne flush.. mozno top par.. ale na ten dat all in je velakrat zradne    [reagovať]

    11.02.2010 21:41 | svatos21

    mozno mal chlap na ruke AA, pripadne QQ, myslim ze fold bol dobry, ak si si isty ze si lepsi tak supera hravo porazis pomalsie- ja som uz vela krat zhodil podobnu kartu aj ked som myslel ze som urcite lepsi. lepsie je v heads upe pri all ine pockat postupku pripadne flush.. mozno top par.. ale na ten dat all in je velakrat zradne    [reagovať]

    11.02.2010 19:35 | HaPpY LuMpY

    Hehe, dobre Palino...Ja sa absolutne za to nehanbim ze hram 5dolacove turnaje....Mne to absolutne staci...Ty zrejme hravas 500dolarove, ze?...   [reagovať]

    11.02.2010 16:14 | palo1973

    tvoje arogantne ironicke komentare nikomu nepomozu,na to ze si mikrolimit hrac mas ego dost velke..........   [reagovať]

    11.02.2010 15:00 | HaPpY LuMpY

    A co ako bolo na tom dobre, ze po double raise na flope to calloval a ked dosiel K na turn, tak to uz zahodil?   [reagovať]

    11.02.2010 00:05 | palo1973

    a rad by som vedel ako sa to malo zahrat profesionalne   [reagovať]

    11.02.2010 00:05 | palo1973

    velmi zaujimava hra a aj obsirny popis partie,dolezite je vsak ci uz predtym robil podobne agresivne moves ako check/raise

    -inak na takomto sparovanom boarde sa da proti weak superom urobit ch/r aj s air,po tom jeho pushi na turne by som K z jeho range vylucil,takze ostava tam ta osmicka,

    -ak hral doteraz pasivne tak fold,ak ta uz checkraisoval call   [reagovať]

    10.02.2010 22:18 | ComeCloserFishy

    dakujeme matusovi za jeho prinosny prispevok. fakt pekne napisane, chape to aj laik.   [reagovať]

    10.02.2010 22:13 | ComeCloserFishy

    ja by som to asi zahodil hned jak minraisol, ale inak ok. napisal si ze sa vela limpoval, ale nie ci hral pasivne alebo agresivne. ak hral systemom ch/c (calling station) tak neni nic co porazas ked ta minraisol. blindy 15/30 su v HU SnG velmi dolezite. treba zacat hrat agresivne aspon 70-80% BTNov, takze ten minraise sa mi osobne paci. ale ak ta raisne calling station tak s parom utekaj.   [reagovať]

    10.02.2010 19:57 | HaPpY LuMpY

    ...ja osobne si myslim, ze to bolo zahrane absolutne amatersky. Mozno by sa ti viac oplatilo invsetovat tych 20 dolacov do jedla, alebo cukrikov. Mozno aj taka cokolada by nebola zla. to uz samozrejme zalezi ale od tvojho vkusu.   [reagovať]

Prihlásenie

Zabudol som heslo

Nie ste zaregistrovaný? Registrácia tu!