Nešrasie či?

Pridal: dueso, 11.02.2010 16:10

 Turnaj bwin 2+0,20 začiatok turnaja blindy 20/40 ja SB dalsi hraci call chalan na dealerovi reise na 500 stack okolo 1500 ja call BB fold.Ja stack 1400.Flop J 8 5 super all in ja call.Co sa stalo pls ???

Pridať príspevok do diskusie k partii

Diskusia k partii

    15.02.2010 08:59 | kosto

    poboba sory ale ja este nejsom moc skuseny hram zatial poker len 3/4 roka kazdy den aspon 5 hodin hrame v takej bude raz turnaj raz cash ale myslim ze take zaklady uz viem   [reagovať]

    13.02.2010 19:27 | popoba

    kosto skus ssa zamysliet a pochopis ze tu nejde o dorovnanie na flope.to je samozrejme 10000 percentne v poriadku.ide o hru preflop   [reagovať]

    13.02.2010 18:51 | kosto

    ja by som to tiez urcite dorovnal na flope si mal najlepsiu kombinaciu na stole proste smola na river   [reagovať]

    12.02.2010 15:19 | A_Rimmer

    ty zase odo mna opisujes. )))   [reagovať]

    12.02.2010 14:33 | palo1973

    call je v kazdom type turnaja tragedia

    -inak ja by som to zrejme pushol,lebo AA-QQ takto hrat nebude,z toho chce predsa value,okrem toho tam mame FE a ak je to fish(co na 95 % je) tak nas zavola s Ax a lebo s nizsim parom a proti tomu range sme jasny favorit-AK,AQ flipujem a ostatok sme mile popredu   [reagovať]

    12.02.2010 13:59 | A_Rimmer

    Nemyslim si. Proti Ax si favorit (aj proti AK, AQ), QQ+ takto hrat skoro nikto nebude, ostatne bijes s prehladom.
    Ale ten fold ak je to nejaky freezout na zaciatku zas nehovorim ze je zly. Zalezi co je to za turnaj atd...   [reagovať]

    12.02.2010 13:30 | svatos21

    fcera som mal trochu vypite vecer takze sorry za tu blbost co som pisal- na zaciatku turnaja by som s JJ bol jasny fold po vysokom raise od supera ked este vobec neviem ako hra. nakolko moja sanca na vyhru by bola urcite menej ako 50% . no a comecloserfishy- velmi rad si s tebou zahram, teraz cez vikend nemam cas, lebo mam v pondelok skusku takze sa musim ucit, ale urcite sa ti ozvem na mail a zahrame nejakych 5 hier, som na teba dost zvedavy. aj ked budes mat vyhodu kedze na tilte som toho vela nenahral a je to kusok iny soft ako ma pstars.   [reagovať]

    12.02.2010 00:14 | ComeCloserFishy

    podla mna mas vo vsetkom pravdu, ostatnych si nevsimaj.
    ak mas prachy aj na fultilte tak som kedykolvek pripraveny si zahrat s takym dobrym hracom ako si ty HU. moj mail mpotocky@gmail.com. staci dat vediet. vyber si hru, typ aj limit. davam prednost deepstack CG HU.   [reagovať]

    11.02.2010 23:28 | svatos21

    mas pravdu s all in- to suhlasim ale fold nie.. aspon u mna urcite nie, hlavne v dvojdolarovom turnaji na bwine.   [reagovať]

    11.02.2010 23:19 | A_Rimmer

    Ale proti A6 si superfavorit, nechapes?? Tam mu nemozes dat sancu hitnut to eso. Proste allin JJ proti A6 je cca 70:30 pre teba. Prave preto mu to musis napalit cele, casto ti foldne, ked nie, tak casto vyhras, nemas co riesit. Toto je max EV+ push potom. Dohodneme sa ze ten call je zly, ja tiez nie som majster sveta, len som ti chcel poradit. Necalluj v takychto situaciach, je to velmi fishy hra.   [reagovať]

    11.02.2010 23:12 | svatos21

    ked to vysvetlis takto tak mas pravdu, lenze na bwine v dvojdolarovom turnaji pocitat pot ods je haluz kedze tam hraju amateri co s A6 chcu porazit cely svet. preto ak by doslo na flope A tak by som to foldol, inac nie.   [reagovať]

    11.02.2010 23:11 | keso26

    11.02.2010 22:34 | svatos21: "par hracov (neuviedol kolko) dorovnalo blind 40 pred flopom- ak ich bolo viac tak raise 500 od dealera moze byt semibluff, napr A5"

       [reagovať]

    11.02.2010 23:11 | A_Rimmer

    Nazor si urobi kazdy sam, len teda dalej calluj JJ za tretinu stacku OOP.
    Este raz aby si pochopil, na flop pride overkarta, cheknes, on ti da allin. Ty foldnes JJ proti jeho 88 napr... Well played sir, len tak dalej.
    A Headsup si s tebou nedam, ja nehram heads up, ja hram 9-man sitngo.
    Je tu este niekto kto si mysli, ze to bol dobry call? ))))   [reagovať]

    11.02.2010 23:05 | svatos21

    nechces ma ucit? hravam na pstars nedas par heads-upov?? buy in si urci ty.   [reagovať]

    11.02.2010 23:03 | A_Rimmer

    Svatos, toto nikdy nemozes callnut, pretoze tvoj stack na flope sa ronva potu. Cize uz nemas ako hrat dalej. Nehovorim o tom, ze ak na flop dojde overkarta A,K al. Q tak co urobis???? foldnes. Ta overkarta tu pride dost casto.
    Keby to bolo 1-table sitngo, tak by som to tam mozno napalil ja aj cele, kedze takyto debilny raise casto bude prave nejake slabe eso, resp. stredny par. A proti tomu som megafavorit.   [reagovať]

    11.02.2010 22:58 | svatos21

    neviem ja by som JJ nezahodil a all in s tou kartou tiez nedavam rad pred flopom. a ako som uz pisal urcite by ho dorovnal takze by tym neziskal nic. aj ked je pravda ze to skusit mohol. ale tiez v DorN by som s tym do all inu tiez nesiel lebo pripadny flop AK5 napr by ma odradil dorovnat po flope all in a stale by som mal 1000 chipov s ktorymi sa da v pohode dostat do 5-ky..   [reagovať]

    11.02.2010 22:51 | A_Rimmer

    achjajaj, call 500 pred flopom, ked mas 1.500 stack, je totalna kravina! Nauc sa aspon zaklady pokru preboha svatos, alebo radsej tu nikomu nerad, zbytocne radis zle.   [reagovať]

    11.02.2010 22:45 | elesgal

    aky semibluf? raise 500 a call 500 ked mas okolo 1500 chipov je magorina najvyssieho rangu ... jedine ospravedlnitelna snad len ak to bol rebuy turnaj   [reagovať]

    11.02.2010 22:34 | svatos21

    zdovodni mi fold pred flopom- par hracov (neuviedol kolko) dorovnalo blind 40 pred flopom- ak ich bolo viac tak raise 500 od dealera moze byt semibluff, napr A5- na dvojdolarovom turnaji na bwine nic neobvykle- ak by mal AA, KK tak by to bol zbytocne vysoky raise- preto call dobry- a po flope to tak byt uz muselo. len malo hracov zahodi JJ pred flopom..   [reagovať]

    11.02.2010 22:15 | A_Rimmer

    svatosa si nevsimaj, toto bol push alebo fold pred flopom, toto ani z daleka nebolo "dobre zahrate". Od teba uplna katastrofa, u neho tiez. Vysledok neries, zahrate VELMI ZLE.   [reagovať]

    11.02.2010 21:31 | svatos21

    dobre zahrane, toto bola jednoducho handa ktoru by prehral aj ivey.. keby si dal all in pred flopom tak na 90% predpokladam od supera call a prehral by si aj tak- po flope musel byt all in z oboch stran.. preto je poker krasny.. mne sa minule podarila na pstars podobna handa- ja KK a super JJ - na flope JJK- super dobry raise ja pochopitelne call- turn K- obaja all in..   [reagovať]

    11.02.2010 17:57 | rohel

    palo to napisal kratko a vystizne. push alebo fold.

    druha vec je ze si mal fakt nešrasie.   [reagovať]

    11.02.2010 17:04 | palo1973

    ten call je zly,mal si dat bud all in pred flopom alebo foldnut

    -inak katastrofalny popis partie,turnaj-aky?mtt?sng?double or nothing?rebuy?   [reagovať]

    11.02.2010 16:53 | Malygos

    A "Nešrasie či?" = priceless   [reagovať]

    11.02.2010 16:52 | Malygos

    Stalo sa to, ze hrac sa z nejakeho neznameho dovodu predbehol a dal allin skor ako si stihol nieco urobit O.o   [reagovať]

Prihlásenie

Zabudol som heslo

Nie ste zaregistrovaný? Registrácia tu!