Cash game.. zaujimava hra..

Pridal: pekman, 04.04.2010 01:45

 Cash game. 5-10 centov, ja stack okolo 5 eur, super cez 6 eur. Na stole bolo myslim v tej dobe 8 hracov. Moja pozicia bola 2. pred button. Moj super bol button. Pred flopom: Ja raise 30 centov, super call.. blindy fold. V pote 75 centov. Po flope ja bet 45 centov, super call. V pote 1,65 eur. Po turne si vravim: parada, mam ho :).. Ja bet 1,2 eur.. super opat call.. V pote uz bolo 3,05 eur.. Uz mi zacalo vrtat hlavou, ze co moze mat. Read na supera som nemal, kedze to bola asi moja 3 ruka, po tom co som sa pripojil k tomu stolu. River mi priniesol postupku. Kedze moj stack v tom case bol okolo 3 eur, rozhodol som sa ist all in. A vravel som si, snad nema AQ. Po showdowne som ostal len chvilu civiet.. :D :D Fakt ma zaraza, ze co si platil napr. po flope ??? :D :D

Pridať príspevok do diskusie k partii

Diskusia k partii

    09.04.2010 10:50 | marriaf

    nad 4% by to uz gay nemalo byt, hehe   [reagovať]

    08.04.2010 23:44 | keso26

    "Po turne: .. Uz mi zacalo vrtat hlavou, ze co moze mat."
    ..to by Ti malo zacat vrtat uz skor nie ?

    "Fakt ma zaraza, ze co si platil napr. po flope ???"
    ..GS+BDFD+OC ..standard    [reagovať]

    08.04.2010 20:10 | Chlpo1989

    Samozrejme do 3/4. Viac uz nie    [reagovať]

    08.04.2010 20:07 | marriaf

    a vo vyske 2 blindov uz to gay nebude? kto urcil, ze je to viazane na blindy ? nikto . nie je to minimalna mozna stavka, ale prilis mala vseobecne   [reagovať]

    08.04.2010 18:17 | pekman

    ja ti len chcem povedat, ze gaybet sa oznacuje stavka vo vyske blindu ..t.j. min. stavka .. nie to, o com hovoris ty    [reagovať]

    08.04.2010 13:10 | marriaf

    ale ved sa necerti, ja neoznacujem za gaya teba

    gaybat pouzivam casto aj ja, ale vzdy to ma nejaky zamer

    v kazdom pripade na drawy boardoch treba betnut silnejsie a kludne aj viac ako pot. nech to drawisti poriadne platia   [reagovať]

    07.04.2010 19:48 | pekman

    no vidim, ze si prisiel s niecim prevratnym.. :D to ti kto povedal ???   [reagovať]

    07.04.2010 19:45 | Chlpo1989

    odkedy?   [reagovať]

    07.04.2010 19:10 | marriaf

    vsetko pod 3/4 potu je gay    [reagovať]

    07.04.2010 14:59 | pekman

    ak ti je bet 45 c pri blindoch 5 - 10 c gaybet, tak sa nauc terminologiu    [reagovať]

    07.04.2010 14:27 | marriaf

    odmocnina z 10 + 4 + 3, co je viac ako 10, takze gaybet na flope sa da callovat kedykolvek   [reagovať]

    07.04.2010 10:30 | HaPpY LuMpY

    Hej, pohoda, ja som ti od zaciatku rozumel inac....Len tych 17 kariet nebolo 17, ale menej a hlavne na to som reagoval...   [reagovať]

    07.04.2010 09:07 | Chlpo1989

    Ja hovorim stale o niecom inom. Asi pouzivam zlu terminologiu a neviem sa vyjadrit, tak sa ospravedlnujem. Chalan hovoril, kolko kariet (uz nie outov) mu pomoze napr. k flush. Preto som to povedal tak, ze vyberat moze z roznych 10 clubs, co este ostali v balicku... Sorry za zlu interpretaciu.   [reagovať]

    06.04.2010 23:38 | HaPpY LuMpY

    chlpo, ako pozeram, tak pozeram, ale 17 outov tam nenajdem nikdy...sorry...A dalsia vec je, ze Martinique ma pravdu s tym, ze pocitat outy tak ako si to pisal, je absolutny blud...   [reagovať]

    06.04.2010 23:03 | Riddlah

    neriesil by som co si super plati na flope, ale preco betujeme malo na drawy boarde ?   [reagovať]

    06.04.2010 22:29 | pekman

    praveze som si presiel.. Si uplne mimo. A nie som prvy, kto ti to hovori. Tak sa zamysli nad svojimi poctami .   [reagovať]

    06.04.2010 22:07 | Chlpo1989

    "vidim, ze par ludom tu robi problemy kombinatorika a pravdepodobnost"
    Nikeomu uchadzaju suvislosti. Skus si este raz prejst o com hovorim a potom reaguj    [reagovať]

    06.04.2010 21:37 | pekman

    vidim, ze par ludom tu robi problemy kombinatorika a pravdepodobnost.. (17 outov po flope ??? :D) .. Mam este jednu pripomienku k turnu. Ocividne sparoval board. Cize to nut flush draw co ma hrac s AQ, nemusi byt dobre. Na nuts hra len clubovy jack. Hrac s AQ sa musi obavat hratelnych kombinacii ako K10, K9, ktore maju teraz fullhouse, alebo KJ..- pricom, ak nepride clubovy jack, tak KJ ma fullhouse.. Cize treba si dobre rozmysliet, ci si vobec ma zmysel ten river platit.   [reagovať]

    06.04.2010 17:25 | marriaf

    ze backdoor outs nie su rovnocenne s priamymi outami ale ratat s nimi urcite treba.

    17 priamych outov na farbu je zhruba ekvivalent 4 backdoor outov. (exponencialna funkcia)

    bet na takom flope musi byt velmi silny, aby vyhnal supera s drawmi, v tom bola zakladna chyba   [reagovať]

    06.04.2010 13:40 | martinique39

    "...nikdy v zivote som si nemyslel ze to napisem,ale Martinique hovori dobre... "

    teraz vsetci vidia, aky si silny charakter urcite do nebolo lahke napisat

    to chlpo: tie dva outs som myslel tak ze sanca ze pridu na river a turn farby co potrebujes je okolo 6%, tak pre zjednodusenie by som k tym 7outs za A a J pripocital este dve na ten flash (len take zjednodusenie pri pocitani)   [reagovať]

    06.04.2010 13:37 | Chlpo1989

    Pockaj... Chalan tu hovoril, ze rata co vsetko mu hra a napisal, ze je toho malo.
    Ja naopak hovorim, ze ked ratame vsetko co moze prist, nie je toho az tak malo.
    To co si napisal je samozrejme.   [reagovať]

    06.04.2010 13:24 | 3flash3

    hmm...ak si budu takto ratat outy vsetci,tak budu asi doplacat vsetko ...kazdy si ratajme 10 outs na flope na backdoor flush draw ...neviem kde si videl ratat si outy na flope na "backdoory",to si potom kazdy najde na flope tak 15 outs s hocicim pomaly....normalne v tejto hre ma na flope 7 outs...chlpo nepis im tu hluposti...nikdy v zivote som si nemyslel ze to napisem,ale Martinique hovori dobre...   [reagovať]

    06.04.2010 12:39 | Chlpo1989

    Aky dvojity out?
    Ja teraz nehovorim o tom, ako casto pride na turn a river club.
    Ja som Ti chcel iba argumentovat, ze 17 outov nie je malo    [reagovať]

    06.04.2010 12:30 | szityu

    to Chlpo1989: mozno sa mylim, ale na na farbu potrebuje dvojity out ne?? a to sa potom nejak inak rata ne?
    ale mozno sa mylim :D   [reagovať]

    06.04.2010 12:16 | Chlpo1989

    V balicku je 13 clubs.
    My pozname 3 clubs.
    Kolko clubs ostava v balicku, ktore mozu prist na turn a river?

    + back door nuts FD ma uz na flope
    + 3x over card
    + 4x J
    _____   [reagovať]

    06.04.2010 11:58 | szityu

    to martinique39: tak mozno mas pravdu, ale ja by som to foldol....mozno za 45c sa to este oplati kuknut....

    to Chlpo1989: tak urcite nie je to 17 outov....ved na farbu potrebuje 2 clubs/ na flope je len jeden!!!/
    takze je tam 7 outs a FD hraje az po turne   [reagovať]

    06.04.2010 11:50 | Chlpo1989

    Teraz mi vysvetli preco 2 outy? Rataju sa vsetky karty ktore su v balicku nie? On sa pytal na outs. Nehovorime teraz o tom ako casto pridu.
    Ja som ratal iba to, co on povedal ze je malo. Podla mna 17 outs je viac nez dost...   [reagovať]

    06.04.2010 11:46 | martinique39

    po flope, mas pravdu s A a J.
    ale pocitat 10 outov na to ze pridu clubs na turne aj riveri urcite spravne nie je na to sa da dat tak max.2outs   [reagovať]

    06.04.2010 11:28 | Chlpo1989

    Ratajme spolu. Chalan hovori, ze mu tam hra:
    J - tie su 4 v balicku
    A- 3x
    FD - 10x
    _____________
    17 outov

    nieco je zle?   [reagovať]

    06.04.2010 10:57 | martinique39

    to chlpo: 17? to si sa asi pomylil, alebo som si nieco nevysimol.

    to szityu: oplatilo sa mu to lebo vedel ze ak mu pride to J tak dostane celych 5 euro supera. a to sa mu oplatilo za 45centov na flope.   [reagovať]

    06.04.2010 10:42 | Chlpo1989

    cize 17 outov... to je nic?
    a to K tam super mat nemusi    [reagovať]

    06.04.2010 10:31 | szityu

    mam AQs a na flope dojde K 10 9..... po flope fold ne?
    ved tam co mi hraje??
    J do postupky, A na vyssi par, a 2 konkretne farby na turn a river.....takze moc toho mi tam nehraje a predpokladam,ze super ma to K!!!   [reagovať]

    06.04.2010 10:24 | marriaf

    a teraz si to skus otocit a predstavit seba na strane supera. v ktorom momente by si to foldol ty? tiez v ziadnom   [reagovať]

    06.04.2010 10:17 | szityu

    "Fakt ma zaraza, ze co si platil napr. po flope"
    -KQ vs AQs na flop K 10 9 -znamena pre hraca s KQ fold??
    - a to ta nahodou nezaraza, ze co platil hrac s AQ??/myslim po flope, bo akokolvek pozeram a pozeram tak on tam vela toho nema chytene/   [reagovať]

    04.04.2010 13:40 | Philop

    ked ma na turne royal flush draw tak to asi nefoldne :D   [reagovať]

    04.04.2010 10:29 | TuKE

    Žeby inside SD s backdoor nutsFD?   [reagovať]

Prihlásenie

Zabudol som heslo

Nie ste zaregistrovaný? Registrácia tu!