hmmm...

Pridal: 3flash3, 15.04.2010 21:51

tato partia sa mi stala nedavno...villian mi po hre nadaval do kktov,ako som mohol dat call...tak ma zaujima vas nazor...
cash game 1/2e
ja na BB s AKo
on na UTG s 45s
preflop :
UTG raise do 7e
cely stol fold
BB(ja) call
(takze napisem trosku k mojmu myslienkovemu pochodu v hre,nech je jasnejsie,preco som to zahral ako som zahral....UTG je v celku agresivny hrac a dost bluffuje,preflop som daval iba call kvoli tomu ze som ho tipoval na AJ,AQ...a aby som mu nedal najavo silu mojej karty,ked vyjde A high flop,nech z neho dostanem nejake peniaze + zle sa hra proti maniakovi OOP)
Flop :
BB check,UTG bet 7e,BB raise 23e,UTG call
(na flope mi bolo viac menej jasne ze ho budem check-raisovat,ak ma A doplati,lebo mi asi nebude davat credit za silnejsie eso + bola tam flush draw,takze check raise bol nutny)
Turn :
BB bet 45e,UTG raise 180e,BB call
(vysiel dalsi spade,nie velmi dobra karta,ale betovat som musel pokial by mal nejaky jeden spade na ruke,nech mu to nedojde zadarmo..dal som 3/4 potu...typek premyslal a dal dost velky raise,co ma trochu zaskocilo,keby mal Fullhouse,tak vela neda,takze som sa musel rozhodnut ci uz ma farbu alebo je moje AK na tom stale dobre a je moznost ze to bluffuje,ako to on zvykne...(popripade AcJs,AcQs) bol som viacmenej presvedceny ze to je bluff,takze som sa iba modlil aby na river nesiel dalsi spade co by bolo dost neprijemne)
River :
BB check,UTG all in 370e,BB call
(je check a typek zahlasil all in v sekunde...v tejto chvili som bol na 99% presvedceny ze je to bluff,pretoze na turne ma chcel presvedcit o tom ze ma flush a na river ked sa sparuje cely board,tak mi da all in a presviedca ma o tom ze ma fullhouse...dal som call asi po troch sekundach...ukazal karty a zobral pot..celkom pysny na seba ze som mal na neho dobry read)

na mojej pocudovanie sa vsak strhla burka kritiky na moju stranu ako som to mohol doplatit,ze som neporazal nic iba bluff,ze som debil,kkt a podobne...tak Vas poprosim o nazor,ci som ozaj dement,alebo som to dobre zahral...vdaka

Pridať príspevok do diskusie k partii

Diskusia k partii

    17.04.2010 22:44 | marriaf

    presne toto som chcel napisat poobede, len som nemal cas, 33 to zahral vyborne. ti idioti co boli pobureni si myslia, ze sa clovek hned poserie z nejakeho raisu? jasne, ze nas bije 1000 ruk , ale v CG dobijes a ides dalej, neda sa vystackovat stale len s nuts   [reagovať]

    17.04.2010 15:48 | HaPpY LuMpY

    suhlasim s tymto prispevkom...Dokonca aj na online by sa prezradil tym, co robil (betom a rychlostou rozhodovania)   [reagovať]

    17.04.2010 13:43 | ComeCloserFishy

    ja hravam iba CG aj ked nizsie a podla mna si to zahral vyborne. osobne by som AK oop reraise pf ale tvoje dvovody maju zmysel. neviem co chcel super povedat tym smiesnym betom na flope- asi ze ma AAA. diskutabilny je turn. kedze si betol je jasne ze mas A,lenze ty si flat callol pf, netipoval ta na take silne a myslel si ze velkym raisim vylieci tvoje A9 a vitazoslavne ti ukaze bluff. lenze jeho velky raise nedava zmysel- ak ma flush, nema aspon trochu strach o fullhouse? a ak ma fullhouse (33,66) preco ten raise ked board je tak husty ze mozes tahat vselico a on ma na teba poziciu?
    na rivry by som sa uz zlakol...cele to zahral ako set na flope, lenze set na flope znamena teraz poker (az na set es) a to by sme videli value bet okolo 200e a nie AI 370e. hlavne ked ludia betuju raisuju rychlo znaci to slabost. keby mal full house na turne, tak si to peken premysli s pozicie...co asi mozes mat aby vedel kolko mu zaplatis atd....z jeho strany zahrate slabo z tvojej.

    casto nastavaju situacie ako tato- monster alebo nic. v tejto hre ho prezradilo rychle chovanie a velkosti betov. podla mna vyborne zahrate z tvojej strany, keby ti ukazal na rivry poker 6666 dam dole siltovku a z uctou poviem, ze to zahral ako noisebleed online genius.   [reagovať]

    16.04.2010 21:19 | palo1973

    by som dodal,ze naozaj nechcem hrat 580 BB pot s jednym parom,cize snaha o pot control na turne,aj ked OOP je to tazsie by sa mi viac pozdavala   [reagovať]

    16.04.2010 21:16 | palo1973

    zaujimave,velmi zaujimave,v principe su u mna na live ruky ako AK tie s ktorymi mozes velke poty prehrat a mensie vyhrat...

    -v principe nie som prilis ochotny sa takto deep staknut s jednym parom

    -rozhodujuca hra bola na turne,kde si betoval a dorovnal raise,kedze si sa tym callom v podstate rozhodol hrat o stacky,tak by som asi radsej rovno pushol,aby som potom nemal tazke rozhodovanie na ugly riveri,ktorych mohlo prist dost

    -ja osobne by som hral zrejme na turne ch/c a na riveri by som sa rozhodol podla karty,ale zrejme by to bol nejaky bloking bet/call resp. fold

    -mas pravdu,ze live poker je specificky tym,ze supera vidis a mozes vyuzit cit pre situaciu,time tell a ine ready lepsie ako online   [reagovať]

    16.04.2010 17:37 | 3flash3

    o nejake drobne viac...skoro rovnako   [reagovať]

    16.04.2010 17:00 | martinique39

    vsetci sa vyjadruju a nikomu nechyba informacia o tom kolko si mal E ked si dorovnaval jeho allin    [reagovať]

    16.04.2010 15:50 | 3flash3

    nj,vymyslal som ju asi 2 tyzdne,aby som ju sem postol a mohol sa bavit o nicom,nemam nic lepsie na robote ...zabka som rad ze si sa regol iba kvoli mne,aby si do mna mohol rypnut ako to ty vzdy rad robis ,radsej si zapni mobil,potrebujem s tebou riesit nejake veci...   [reagovať]

    16.04.2010 15:21 | Zabkastyle

    Som rad ze mas takuto bujnu fantaziu...bodaj by to bola pravda co tu pises   [reagovať]

    16.04.2010 14:30 | 3flash3

    islo o to ze som dal 45 a on 180...keby dal 100-120,tak foldujem,180 sa mi zdalo prilis vela,moc nasilu ma chcel presvedcit ze ma farbu,preto som zacal premyslat nad tym ze je to bluff a doplatil som a nechal ho uvarit sa aj na river...alebo som proste blazon ...mal som to check-callovat ako to tu povedalo uz zopar ludi...neviem,proste divna handa ,preberem to este dneska vecer s kamosmi pri pive...
    PS: najde sa tu este nejaky CG grinder,co ma nieco odohrane a poradi,popripade aspon nejaka kritika,ta je vzdy vitana...dik
    PS2:A_Rimmer vdaka za nazor...appreciate it   [reagovať]

    16.04.2010 14:15 | A_Rimmer

    ja nehram CG, ale ja by som tu asi turn aj river check/calloval na lacny showdown.
    Ten bet na turne sa mi nepaci a uz ked si ho dal a on ta raisoval, tak si uz asi nemal callnut, ale mu rovno vpalit AllIn. Zbytocne si mu dal sancu aby mu nieco doskakalo a nakoniec si isiel AI tak ci tak.   [reagovať]

    16.04.2010 14:13 | 3flash3

    beriem tvoj nazor...chapem pointu...len ja asi rozmyslam trosku inak...za to ze vyjde dalsi spade nebudem checkovat,nikde neni napisane ze typek musi drawovat na flope tu farbu...ak na turne checkem a on betne,tak absulotne neviem kde som...mozno ma flush,mozno ma FH,mozno horsie A,absolutne neviem kde som...co by som potom robil robil na river??zase check-call??...je tazke to takto vysvetlit,proste v pokri moze byt vzdy vsetko,vela kombinacii ktore nas porazaju,kym nemame Nuts ale kvoli tomu nebudeme predsa hrat "scared money" lebo potom nikdy nemozeme byt ziskovy hraci...neviem proste ja som ten typ hraca ktory veri svojmu readu a logike,nemam problem zahodit KK preflop ked "viem" ze vilian ma AA,proste verim si,toto neni SnG kde hras viac menej matematicky,toto je cash game kde hras supera viac ako karty....mozno je toto zly prikad partie,pretoze tu islo hlavne o moj read na neho,na ineho hraca by som to zahral inak,kazda handa je ina,mozno by som to zahadzoval na turne aby som a nedostaval zbytocne do problemov,ale na tohto som mal proste pocit ze ho mam a necham ho to bluffovat az do konca...ale este raz vdaka za tvoju reakciu,pomohla mi pozriet sa na danu situaciu z inej perspektivy...   [reagovať]

    16.04.2010 12:20 | justforfun

    opravujem dorovnal jeho bet na turne po tvojom checku... hadam sa rozumiemeD   [reagovať]

    16.04.2010 12:19 | justforfun

    podla mna si to hral super az po turn. Ale tam ked prisiel treti spade a hrozi fullhouse popripade trips je dost kombinacii co ta biju takze asi pre pot control by som len checkol a dorovnal jeho call.
    druha moznost bola mu dat all in hned na turne na jeho raise ak si mu tu hotovu flush neveril a tipoval si ho mozno na nejaku draw alebo slabsie eso   [reagovať]

    16.04.2010 10:42 | HaPpY LuMpY

    A3 a A6?....Tomu by zodpovedala jeho hra?....aha, ok...   [reagovať]

    16.04.2010 09:00 | martinique39

    lebo mohol mat kludne A3 alebo A6, tomu by zodpovedala jeho hra.
    ale ked si mal na neho read ze je to schopny hrat s AQ tak to bolo dobre. a ked by si vedel ze je to cisty blazon tak nie je o com.

    inac ten call na riveri je uplne jasny. ak fold tak na flope kde to vyzeralo na 33,66,A3,A6 a este aj farbu.   [reagovať]

    16.04.2010 05:49 | danielito

    Neviem niesom cg hrac som sng ale tak s s jednym parom by som nesiel do takeho obrovskeho potu asi. Kludne ho mohli trafit 2 pary iked ten okamzity allin mohol davat najavo bluf ale nemusel. Ja by som dal all in aj keby som mal dva pary a vedel by som ze mi to zaplatis. To je moj nazor ale tak hovori sa ze risk je zisk :D ale tak keby som toho hraca nepoznal tak fold ale ked si mal read a nebola to nahoda tak asi ok. Gratulujem k peknemu zisku   [reagovať]

Prihlásenie

Zabudol som heslo

Nie ste zaregistrovaný? Registrácia tu!