KK zly value bet?

Pridal: odog888, 31.03.2011 21:33

hralo sa na pokerstars ja dealer moj super small blind ...pre flop ja reise 0.8 centa super call ....flop-super check ja reise 0.12 centa super call....turn- bank 0.42 centa ja reise 0.32 centa super call...river- super chcek ja som chvilku rozmyslal a rozhodol som sa pre stavku pre value myslel som ze som lepsi typoval som super na top pair max. tak som stavil 0.82 centa do banku 1.06 centa super call a ukazal 2 pary ako som to mohol zahrat lepsie ?

Pridať príspevok do diskusie k partii

Diskusia k partii

    10.04.2011 16:16 | odog888

    nemozes sa zivit pokrom aspon nie teraz lebo hrac ktory ma taketo nazory na partie a nl 2 nemá sancu ......tvoj koment k mojej hre je uplne odveci a hrac ktory sa zivi pokrom by mal uplne iny nazor ten tvoj nazor vypada ako od hraca ktory hra poker 2 mesiace   [reagovať]

    10.04.2011 16:04 | KKpokerkingKK

    Dobre mu davas, Pytagoras....Akoze drzy a namysleny si riadne, ale na tu gramatiku sa ozaj neda pozerat, suhlas s tebou.
    K partii sa nevyjadrujem, takych uz bolo....   [reagovať]

    10.04.2011 08:07 | Matematik15

    Odog, zasnem nad tvojimi perlami, teba sa ani neoplati komentovat, Vasilisa Premudrela
    A na rozdiel od teba, sa ja ozaj pokrom zivit mozem, ty to nerob, dostal by si sa do problemov. Posledna rada odomna: zacni hrat pexeso.   [reagovať]

    09.04.2011 15:18 | odog888

    ty si riadny vajcak prave ze na vysichich limitoch ty to nedoplati a to je zle pretoze to bude pre teba plusove v tejto hre to nevyslo bola to smola ale vide to v dalsich 10 tych a neverim ze ty sa mozem pokrom zivit   [reagovať]

    09.04.2011 14:11 | justforfun

    investor ak by som river checkol tak je koniec hry pretoze sa rozhodujeme posledny z butonu ni?;-D takze ziadny valuebet od SB uz nehrozil. Kazdopadne nemyslim si ze river valuebet je nejako horsi ako check behind s overparom
    matematik jaaj ty si blaavy tak tym sa vysvetluje vsetkoDD   [reagovať]

    09.04.2011 14:03 | Matematik15

    Samot, mas pravdu, ja som nikdy nehral NL2, lebo to pokladam za stratu casu a z pokrovych znalosti ta to nic nenauci, ale to je len moj nazor, niekto iny si moze mysliet nieco ine a ja mu to neberiem. Ja som zacinal hravat turnaje tak za 5 az 20 dolarov. Nerespektoval som sice BR, ale o to prisnejsie som to hraval. Ale zastavam zasadu a tu opat nemusi nikto suhlasit, ze na vyssich limitoch a turnajoch, ktore nie su zadarmo, je omnoho viac lepsich hracov, ktori nedoplacaju hluposti. Takto sa vyhnes partiam ako tato, ze prehras KK, povacsinou. V pokri staci, ze trafis jeden vacsi turnaj a mas na rok vystarane. Kto sa chce trapit a prekusavat freerolmi a NL2, ja mu to neberiem, ale zlepsovat sa v pokri budes vtedy, ked budes hrat s dobrym hracmi a nie na NL2, hrat freeroly so 7000 hracmi 6 hodin, horkotazko vyhrat raz za milion rokov a pripisat si 18EUR, to ma teda vazne neberie. Radsej zahrat kvalifikaciu na dobry turnaj, trafit ju a ked sa dostanes na dobrom turnaji na ITM, tak je to lepsie, alebo nie?
    A neboj sa, ja nemam desattisice eur, aj ja sa to ucim ale na zivobytie mi to staci   [reagovať]

    09.04.2011 13:43 | Samot10

    no tak daj nejaku trapnost, co som tu napisal? co z toho, co som napisal nie je pravda? ano, hram NL2 a nehanbim sa za to. Myslim, ze väcsina ludi, ktori su tu, zacinali tiez na NL2...nie vsetci mali take stastie ako ty a vrhli sa rovno do viru stoviek eur, ci dolarov...a prave preto, ze hram NL2, tak poznam tendencie hracov na tychto limitoch...hral si ty vobec niekedy NL2? ja sa len smejem na tom ako si sam sebe odporujes. Najskor povies, ze hrac na NL2 sa citi s middle pairom neporazitelny, co podla mna znamena, ze ti doplati s radostou kazdy barrel a hned za tym tvrdis, ze ked ti doplati 2 barrely, tak river uz checkujes. Ak mi aj na toto povies, ze nemam pravdu a tvoje tvrdenia sa v ziadnom pripade nevylucuju, tak potom som uz ticho a budem ti len ticho zavidiet tvoje velke tisice eur na ucte    [reagovať]

    09.04.2011 12:43 | investor7

    Otázka neznie "KK zly value bet?" ale či to bolo zahraté od začiatku dobre. Ber to ako môj osobný názor ale pravdepodobne by som to zahral rovnako. Na tomto limite treba hrať priamo a slowplay podľa mňa nemá miesto. Na pováženie je výška stávok kde si možno mohol betovať pot. Aj keď si s touto handou chcel ísť až do showdown-u a rozložil si to takto. Ak by si river checkol, value betol by on a tak či tak by si ťažko zahadzoval svoju handu a dopadlo by to rovnako. Za takýchto súperov vďaka bohu. Aj zajtra je deň.    [reagovať]

    09.04.2011 12:16 | Matematik15

    A k odogovi: ze je to pokrovy analfabet, je vsetkym jasne. Ale jaky je to zrazu hero. Ved pod si to ty rozdat na NL200, co? Trufas si? To je vyzva, vsak som debil, nie, a o pokri nemam sajnu, takze lahko zarobis....trufas si? Alebo si urci limit, aky chces. Nie slova dristat, ale skutky....   [reagovať]

    09.04.2011 12:13 | Matematik15

    Samot10, ty si dalsie Zynga decko? tvoje pokrove zmyslanie je uzasne, ty si asi jedna z tych rybiek, co doplacaju aj desinku, co? heh.... teba tak stretnut online v HU, tak prehras aj mamkin dom. Ja nie som provokater, ale take trapnosti, jak tu pises, to moze len ziak zakladnej skoly pisat? Otazka, kolko si zarobil pokrom ty? Ak mi ukazes grafy svoje v herni, v ktorej hravas, ukazem ti ja svoje, hrdina teraz bud frajer, ty NL2.   [reagovať]

    08.04.2011 20:43 | Samot10

    3 barrely ti na NL2 praveze na takomto boarde doplati vela kombinacii: mas tam FD, SD, TP...a ak je to nejaka calling station tak aj desinku s radostou zaplati...

    "Super trafi middle pair a citi sa neporazitelny" => "Ked mi plati na flope, na turne, tak na river asi odcheckujem, pretoze mam len jeden par, aj ked je over"

    Euklides, ty si borec :D   [reagovať]

    08.04.2011 17:24 | odog888

    si totalny debil uz som sa k tebe vyjadril ten koment co si dal k hre tak je uplne trapny a je vidno ze poker hras velmi kratko typujem 1 mesiac a ak chces hrat nl 200 tak justforfun bude mat druhe vianoce nemas ziadne znalosti v pokri tak pls nebud trapny........inac vyska banku nemoze byt omyl tuto hru som este pozeral na pokertable ratings a ty nevies zrejme pocitat   [reagovať]

    08.04.2011 15:13 | Matematik15

    Vies co, justforfun, mas pravdu, aj posledny prispevok odoga je uz taky trapne chybny, ze sa to ozaj neoplati komentovat, je to strateny pripad.
    Co sa tyka jeho partie: okrem toho, ze absolutne neovlada, co je bet, co raise, nevie vysku potov, tak to je cele zle zahrate. Jedine ospravedlnenie je, ze to hra na limite NL2, kde su hraci, aki su. Co sa da k tejto partii povedat inac? Ktory regular zaplati pri NL2 preflop raise 0.8E s T5off? Na takom limite ti doplatia vsetko,teda takmer vsetko, alebo sa mylim? Super trafi middle pair a citi sa neporazitelny. Ked mi plati na flope, na turne, tak na river asi odcheckujem, pretoze mam len jeden par, aj ked je over. Naco vsadzat value? S horsou rukou ta nedoplati, len s lepsou.
    A este nieco, velakrat prehras KK, aj AA do horsich kombinacii, to sa stava, ale naco pridavat takuto partiu na komentovanie, to nepochopim.
    PS: NL200? Ok, ale jedine live niekde v BA, suhlas? Online hravam len turnaje.   [reagovať]

    08.04.2011 13:55 | justforfun

    pocuj ty matematik cely cas tu vsetkych urazas ale nevidel som od teba comment kde spravil odo chybu. Gramatika tu nikoho nezaujima.
    3 Barely s overparom je standart najme buton vs blind.
    Ak mas gule pod si zahrat HU na NL200   [reagovať]

    07.04.2011 20:56 | odog888

    neviem preco hovoris ze na jeho prispevki nik nieje zvedavi to skor na tvoje prispevky nik nieje zvedavy a neviem co mas proti bernolakovy jeho slovencina bola tiez krasna a mala zvuk a pakuj sa niekde do .... ak nemas co k hre tak tu nedavaj stupidne prispevky   [reagovať]

    07.04.2011 20:51 | odog888

    31 prispevkov pekne :D   [reagovať]

    05.04.2011 19:17 | Matematik15

    Take me home country road...
    Fishka....popopopopooocatepetl...
    Kedykolvek HU   [reagovať]

    05.04.2011 19:01 | popoBA

    ty ho hodnotis na zaklade gramatiky ja teba na zaklade ubohej znalosti slovenskej historie ktorou sa ale nemas problem ohanat vo svojom duchaplnom prispevku cize sklop usi priznaj si ze si bol pwnd a ideme dalej.a k pokru sa ti vyjadrim ked sa ma nho spytas nemam problem radit fishkam   [reagovať]

    05.04.2011 18:27 | Matematik15

    Aj mna,lolo    [reagovať]

    05.04.2011 17:52 | Samot10

    "A este nieco, ked mi nemas co povedat k pokru, tak mi laskavo nekomentuj moje prispevky, nie je na to nikto zvedavy"

    toto ma fakt rozosmialo :D   [reagovať]

    05.04.2011 16:41 | Matematik15

    Popcorn,ci popo, ci podoba, pohroma, ci jak ta volaju.
    Sasek si ty. Mna nepoznas, takze akym pravom ma hodnotis. Ja toho odoga hodnotim na zaklade ubohej gramatiky a stupidnej hry. Ty mna na zaklade coho? Pan Ludovit Stur polozil nasej rodnej slovencine zaklady, ty trkvas, doteraz by si pouzival bernolakovcinu, ty lolo. A este nieco, ked mi nemas co povedat k pokru, tak mi laskavo nekomentuj moje prispevky, nie je na to nikto zvedavy.   [reagovať]

    04.04.2011 22:44 | popoBA

    lol ty sasek delas machra a neznas mapu.ktoreho Štúra mas konkretne na mysli? toho co napisal Nauku reci slovenskej ktora absolutne nepoznala ypsilon??? chod poucat ludi na grammarnazi.com ked nemas k pokru co povedat.alebo nas este ohrom slovenskou historiou aj ta ti ide.   [reagovať]

    04.04.2011 18:07 | Matematik15

    "tom je na tomto fore dlchsie ako ty zijes si zrejme nejake male decko ktore pozeralo wsop a videlo ze pokrom sa da zarobit velmi pekne siel si na stoly prehral si z AA a si nasrati na cely svet a nadavas tu na slusnych hracov ktory maju v pokri nejjaky ciel a jedna rada pre teba DO not go this page"

    Kto najde viac chyb?
    Ja som nasiel 6 chyb a to neratam ciarky. Jezisi Kriste, ty si nejaky Rom z 5.B? Boze, uz prestan pisat, lebo Stur sa v hrobe obracia...   [reagovať]

    04.04.2011 13:31 | Topolman

    ta partia... no okej
    potom ten nezmyselny flame... no budis
    ale ked ste vytiahli tu "anglictinu" :D:D... to uz mi nedalo
    PLS STOP!:D
    tom, teba som nemyslel, cest vynimkam(vynimke)   [reagovať]

    04.04.2011 12:26 | odog888

    tom je na tomto fore dlchsie ako ty zijes si zrejme nejake male decko ktore pozeralo wsop a videlo ze pokrom sa da zarobit velmi pekne siel si na stoly prehral si z AA a si nasrati na cely svet a nadavas tu na slusnych hracov ktory maju v pokri nejjaky ciel a jedna rada pre teba DO not go this page   [reagovať]

    03.04.2011 19:03 | Matematik15

    rada pre toma: DO NOT A BLOW JOB
    rada pre odoga: DO NOT PLAY POKER   [reagovať]

    03.04.2011 15:00 | TomMolivan

    odog888

    Rada do života: DO NOT FEED THE TROLL   [reagovať]

    03.04.2011 13:55 | odog888

    si debil nemam co dodat freerolmi som si uuz presiel by ma zaujmalo kde hravas ty a ako dlho ked si taky frajer dnes som napr uz presiel na nl5 za 1 mesiac chcem ist na nl 10 nebudem hravat nl 50 ked mam bankroll 150 usd   [reagovať]

    03.04.2011 13:02 | Matematik15

    Za pravdu sa kazdy hneva...
    Odog, ak chces ozajstnu radu, nehraj cash game online, ale len freerolly, tam mas takych istych hracov ako na NL2 a ucis sa hrat zadarmo. Alebo hraj play chips, nie real money. Tazko na cvicisku, lahko na bojisku. Ak sa tam naucis discipline, foldovat aj silne ruky a budovat imaginarny BR, tak potom chod hravat CG.
    Tot vsjo.   [reagovať]

    02.04.2011 20:56 | odog888

    dakujem za koment k hre    [reagovať]

    02.04.2011 20:35 | emkey7

    aj v prvom   [reagovať]

    02.04.2011 19:57 | Samot10

    TomMolivan to vystihol v jeho druhom bode zahral si to dobre, ten hrac ti nedal ziadne indicie, ze by drzal nieco silne, takze si to ani nemal ako zistit...cize je to dobre zahrane   [reagovať]

    02.04.2011 17:52 | odog888

    ...kazdy zacina na nizkych limitoch a tak isto aj ja a hram tam prave preto lebo su tam ti zaciatocnici ty ked si zacinal asi si hned siel na nl 100 ale ja nenam take skusenosti any bankroll...a tu hru som tu pridal preto lebo sa chcem stale zlepsovat aby som mohol postupovat po limitoch...
    Edit by Chlpo: Drzte sa prosim temy a osobne urazky si nechajte doma    [reagovať]

    02.04.2011 12:59 | TomMolivan

    1) Matematik: Ban coming, cya
    2) Ruka je zahraná štandardne a dobre, teraz tam síce boli dva páry, ale často krát tam bude nejaké Jx a možno aj Tx, čo ti súper zaplatí   [reagovať]

    02.04.2011 12:11 | Matematik15

    Ked nie si dobry v pisani, tak naco tu pises? A s takymi partiami sa vyzaluj kamaratovi doma a nie na fore. Co si smutny, ze si prehral kone do T5? Co cakas na takych limitoch? Ved tam hravaju deti a uplni zaciatocnici, co hravali doma 5kartovy poker.
    PS: no Pytagoras...but Euklides   [reagovať]

    02.04.2011 10:35 | odog888

    v tom pisani nie som az taky zrejme dobry ( a to ma uci jedna z najlepsich slovencinariek na slovensku) ale myslim ze hru si pochopil a ak nie tak si negramotny.   [reagovať]

    02.04.2011 10:34 | odog888

    samot myslim ze ty si tu jediny normalny aj s chlpom pre flop vsetci az ku mne fold a stacky boli ja som mal 100 BB a super mam pocit ze mal tiez okolo 100 bb   [reagovať]

    02.04.2011 10:30 | odog888

    0.42 je to urcite tu hru som si este aj overoval na pokertableratings   [reagovať]

    02.04.2011 00:37 | Samot10

    Pytagoras: trosku mimo si zacal...ja som porozumel vsetko z tej partie, neviem ako ty, ale myslim, ze kazdy normalny clovek pochopi, ze 0,12 centa autor myslel ako 12 centov...cize ked neviem poradit ohladom konkretnej hry, tak nepisem zbytocne kraviny...

    odog888: bola aj nejaka akcia pred flopom alebo vsetci foldli az k tebe? ake ste mali stacky?   [reagovať]

    01.04.2011 21:56 | Chlpo1989

    Tam kde radis, ze niekto isiel na WC
    A prepac mi, ze som divny    [reagovať]

    01.04.2011 21:36 | Matematik15

    "trebalo"...to si kde nasiel? chlpo :-0
    gramtiku....hehe
    poprve....hehe
    ty si tiez nejaky taky divny....   [reagovať]

    01.04.2011 21:19 | Chlpo1989

    Poprve sa nauc gramtiku ty, co je to "trebalo"?   [reagovať]

    01.04.2011 20:28 | Matematik15

    1. reise sa pise raise
    2. 0,12eur a nie 0,12 centa
    3. na turne urcite nie je bank 0,42
    4. prva akcia nie je raise, ale bet
    5. typoval sa pise tipoval

    staci?   [reagovať]

    01.04.2011 16:21 | odog888

    sorry to malo byt 1.06 eura   [reagovať]

    01.04.2011 16:21 | odog888

    chlapce ten kto sa tu nerozumie si ty ja som tu hru opisal ako sa ma mozno ze som mal par gramatickych chyb ale hra je napisana dobre tym som si isty a ak je tych chyb tak vela najdi aspon 5   [reagovať]

    01.04.2011 11:35 | Matematik15

    Nevies gramatiku.
    Nevies matematiku.
    Nevies hrat poker, nemas o tom ani sajnu.
    Co ti dali rodicia 10eciek na ucet? Mal si si dat bagetu a kofolu a nebabrat sa do pokru.
    A nauc sa prosim pisat.   [reagovať]

Prihlásenie

Zabudol som heslo

Nie ste zaregistrovaný? Registrácia tu!