doteraz to nechápem

Pridal: Andrej89, 24.06.2011 00:33

freezout s buyinom 15 euro v Bratislave ... stack na začiatku 15 000 ... druhý level blindy 50-100 ... hral som veľmi tight takže môj stack sa do tejto hry moc nemenil mám cca tých 16-17 tisíc ... na BB mi prídu dva kone ... takmer každý limpol ... hráči na stole okrem mna hrajú veľmi loose ... totálni amatéri ... ja zvyšujem 21 big blindov (2100) lebo viem, že ak dám menej mám viac callov a hrať kone mimo pozície proti viacerím na začiatku turnaja sa mi nechce ... dostávam (ako som čakal) jeden call ... mladý chalan ... má viac chipov ako ja tak o 2-3 tisíc ... môj read na neho ... donkey ... na flope som šiel hned allin niečo cez 10 000 práve preto aby som nedostal donkey call s jackom prípadne flush draw ... aj tak som ho dostal ... seat open ako jeden z prvých na turnaji ... dakujem za hru páni dovidenia dobrú noc

btw táto hra sa odohrala už dávnejšie čiže tu môže byť nejaká tá chybička ale pointu som zachytil

mohol som v tejto hre nejako predísť vypadnutiu ? vopred dakujem za vaše rady a názory

Pridať príspevok do diskusie k partii

Diskusia k partii

    29.06.2011 15:16 | Regular

    Ruky ako AA, KK, AKs, QQ netreba precenovat v EP(Early phase) na freezoch hlavne nie ked si deep. Co spravis vo worst case? Mas KK na ruke a vsetci sa ti tam nalimpuju pri t100.
    Raise 10-12BB dostanes call a ostava ti app 160BB. Pot je app 29BB. Pride nasledovny flop a putnes tam 2/3 az 3/4 potu co cini 20-23BB a ostava ti 137-140BB. Turn pravdepodobne nepomohol nijak tvojmu superovi tak do potu 75BB putujes zase 50 az 60BB a stale ti ostava uzastnych 80-90BB a ak ti na turne nefoldne FD a ISD tak mas docinenia s uplnym blockheadom a prehral si to az na rivri tak ci tak a stale ti ostava 80-90BB   [reagovať]

    24.06.2011 20:51 | popoBA

    jo mas pravdu bol som mierne podrazdeny, druhy den po sebe som staval o 8 co je sick :D tu total fish som si mohol odpustit,chcel si len radu.   [reagovať]

    24.06.2011 20:32 | Andrej89

    ok beriem moja chyba, že si nepamätám ten stack a hej máš pravdu je to podstatné ale nie tak veľmi ... lebo pot na flope je 5k to viem určite a ak mám 10k pred sebou tak na flope betnem povedzme 4k a na turne 6k ... ak mám na flope ostatok 15k tak betnem na flope 4k a na turne 11k (lebo pot mám 13k) tak či tak to mám na dva bety ... ak sa teda rozhodnem to deliť ... ja som sa rozhodol to nedeliť evidentne ... ok teda tvoj názor je, že som to zahral zle ja to beriem ale nemal si ma hned na začiatku urážať to bolo chudácke

    Ceasears a TomMolivan s vami nemôžem nesúhlasiť ... ak sa ešte niekedy pri hraní ocitnem v podobnej situácii nezahrám to takto ale určite si spomeniem na vaše rady

    palo1973 dakujem, že aspon niekto označil moju play ako správnu

    dobre páni prajem veľa šťastia pri stoloch a tiež dúfam, že s vami nikdy hrať nebudem lebo by to asi nebolo pre mna moc profitable    [reagovať]

    24.06.2011 19:36 | popoBA

    samozrejme ze tvoj stack je podstatny,sak z toho vychadzame, je to dokonca jedna z najpodstatnejsich veci.je rozdiel 17k a 12k. ked uz to teda chces vediet tak moje esa boli zahrane stylom: chlapik s ktorym mam history sadol na turnaj lebo nebolo miesto na cashi ktore sa ale uvolnilo a on tam chcel ist. na blindoch 100/200 raisol utg na 1400 a dostal 3x! call.to znamena ze v pote uz v tej chvili bolo 6000k mrtvych penazi tj 30BB. nerozmyslal som ani sekundu lebo som na 99,9 perc vedel ze on mi to da s anytwo a ked aj nie zhrabnem 30BB. jasne ze ma snapol a ukazal 47s. nebyt neho tak samozrejme hram uplne inak a pekne si vtej hre povodim dvoch chlapcov s 88 a JJ kedze dosiel 7hi board.   [reagovať]

    24.06.2011 19:24 | Andrej89

    teraz jak ste to písali tak som si uvedomil, že som asi nemal tých 16 - 17 k pred hrou ... lebo si pamätám, že môj allin bol dvojnásobok potu nie trojnásobok ... hned v úvode som napísal, že tá hra ma aj viac ako mesiac a detaily môžu býť chybné ... ale to vôbec nie je podstatné to je fakt jedno ... a tie esá by som chcel vedieť ako by si ich zdôvodnil aby to nevyznelo ako nasratie si do huby ... lebo ja som mal len o málo váčší stack ako ty a rozložil som to na dvakrát ... a mal som kone a nie esá ... a nemal som pozíciu bol som na blinde ... takže total fish si odpusti lebo ak ja som total fish tak ty tiež   [reagovať]

    24.06.2011 19:14 | popoBA

    plus to co pises o max dvoch rozlozenych betoch...no ano ale do tejto situacie si sa dostal sam svojim 21BB raisom pf. dalo sa to zahrat ovela viac safe,alebo dokonca bola aj malicka moznost nejaky ten chip usetrit a nevypadnut z turnaja.   [reagovať]

    24.06.2011 19:08 | popoBA

    po prve pises ze si mal pred akcoiu 17k stack cize po raise na 2k ti zostava za ciarou kolko?kalkulacku hadam netreba. a to co som napisal o tych esach ano mas pravdu to som si odpustit mohol kedze som ktomu nedal popis ktory by to relevantne zdovodnil    [reagovať]

    24.06.2011 18:58 | Andrej89

    no nebolo to 15 000 do 4000 potu bolo to niečo málo cez 10 000 do 5000 potu skôr čiže asi dvojnásobok potu ... za raisom pred flopom si stojím ... výsledok bol presne taký, aký som chcel ... PRáVE jeden call ... all in na flope je veľmi diskutabilný ... preto som to sem dal ... popo ty si dosť sereš do huby prepáč ... mal si si odpustiť ten posledný príspevok ... 135 BB pred flopom s esami ? takže ja mám na draw heavy flope valuebetovať čo by znamenalo rozložiť ten stack asi na dva bety max ale ty to odpáliš pred flopom ... a také keci, že vedel som, že dostanem call to si nechaj ... aj ten chalan mi povedal, že on vedel, že mu to príde ten flush takže tak ...   [reagovať]

    24.06.2011 14:53 | popoBA

    + co sa tyka 21BB raisu tak to zas uplne nezatracujem, ja som si naposledy co som hral live pushol z BTN 135BB stack s AA pretoze som vedel ze dostanem call...   [reagovať]

    24.06.2011 14:24 | popoBA

    neviem ci je dobre raisovat proti rybam viac ked sa chcu pozret na flop s any two..radsej si udrzujem lahko manevrovatelny pot a snazim sa hrat postflop... ale obv som len busto moron a psik ktory nehryzie takze moje rady vobec netreba brat do uvahy keby som tomu rozumel sedim na FT WSOP   [reagovať]

    24.06.2011 14:24 | TomMolivan

    21BB raise je síce sick, ale tak pokiaľ vieš, že je slušná šanca, že niekto v hre ostane, tak why not.

    Flop zahraný v podstate aj dobre, akurát zo zlého dôvodu - keď tam pošlem tých 14k do 5k potu, tak preto, lebo viem, že súper je schopný tam dať so svojou draw aj všetko a CHCEM, aby to urobil. Nie preto, aby tú draw foldol.

    Byť v druhom lvli v all-ine ako 70%+ favorit je situácia, za ktorú máš Bohu nohy bozkávať a nie dúfať, že súper zahodí.   [reagovať]

    24.06.2011 14:16 | Ceasears

    Tak dufal som,ze ten check z BB pre flop je joke :D Ja neviem,ale nemyslis,ze na live turnaji s 15€ BI by si mal raisnut pre flop viac?kedze cely stol limpol a evidentne su na nom ryby,ktore sa radi pozeraju na flop za hocijake ciastky? ako vysledok ma nezaujima a jasne,ze push 15k do potu 4k je nezmysel,lebo taki hraci ti to skor callnu,aspon myslim,lebo mam dost odohrate v jednom akvariu pri takych "hracoch" velky raise pre flop,pot bet flop a shove turn,pokial sa teda nesparuje board na turne obv ,ale preto sa pytam,lebo viem,ze Ty mas tiez vela odohrateho s live rybami,tak som bol zvedavy na Tvoj nazor,tak dik    [reagovať]

    24.06.2011 13:25 | popoBA

    dobre to ze by to mal na BB checknut bola hyperbola to snad chapeme.pf 800-1100 koli lmperom a OOP flop bet 3/4 turn 3/4 river check/call-check/fold. nebudme result oriented ze by to prehral tak ci tak ale aspon by to zahral normalne a ne ze pushuje 15k do 4k potu na flope lol   [reagovať]

    24.06.2011 12:30 | Ceasears

    popoBA : A keby to len checkol,tak by si taky flop siel check/call a river check/fold?
    Inac,pokial mas ryby na stole,tak pre flop si myslim,ze dobry raise,ked Ti to zaplatia,len na flope by som nesiel hned all in,si mal betnut nejakych 3800 a na vybornom blank turne si mohol shovnut....   [reagovať]

    24.06.2011 11:36 | popoBA

    plus vety ako: nechcem aby ma doplacala FD alepo str8 draw su najtypickejsie pre 5 korunovych live hracov co nevedia ktora bije a slove valuebet v zivote nepoculi a radsej pushnu AA na flope A 9 2 offsuit do allinu lebo sak co ked niekomu nieco dojde....   [reagovať]

    24.06.2011 11:32 | popoBA

    tak ked to nechces hrat na zaciatku turnaja tak to nehraj.checkni a prides o 100 chipov namiesto celeho stacku.silou mocou musis vyhrat ruku?tvoja hra je typicka pre total fish a neospravedlnuje to ani to ze superi na stole boli este vacsie fish   [reagovať]

    24.06.2011 10:33 | palo1973

    vypadol by si zrejme tak ci tak,ale mohol ta aspon hriat pocít,ze si to zahral spravne   [reagovať]

Prihlásenie

Zabudol som heslo

Nie ste zaregistrovaný? Registrácia tu!