Takto sa prehrava s AA :-)

Pridal: hulmazas2, 13.03.2008 18:54

Co dodat? Ale nic ine mu nezostavalo len ist uz All in.

TEXAS_HOLDEM, NO_LIMIT, P4-62869886-543
played at "La Crosse" for USD RM from 2008-03-13 12:03 until 2008-03-13 12:04



Seat 1: ronaldinho41 ($9.60 in chips)
Seat 2: emutinn ($12.50 in chips)
Seat 3: VLCISKO ($9.85 in chips)
Seat 4: ChoCoPunX1 ($1.25 in chips)
Seat 5: easter77777 ($7.20 in chips)
Seat 6: lucktoome ($1.80 in chips)
Seat 7: GravitasFroz ($9.40 in chips)
Seat 9: DerMatze833 ($4.70 in chips)
Seat 10: dolar2 ($4.75 in chips)



ANTES/BLINDS
ronaldinho41 posts blind ($0.05), emutinn posts blind ($0.10).

PRE-FLOP
VLCISKO [ AH,AD ] bets $0.35, ChoCoPunX1 calls $0.35, easter77777 folds, lucktoome folds, GravitasFroz folds, DerMatze833 folds, dolar2 folds, ronaldinho41 calls $0.30, emutinn folds.

FLOP [board cards: 2H,3H,QH ]
ronaldinho41 checks, VLCISKO bets $0.80, ChoCoPunX1 calls $0.80, ronaldinho41 folds.

TURN [board cards: 2H,3H,QH,KD ]
VLCISKO bets $0.10, ChoCoPunX1 calls $0.10 and is all-in.

RIVER [board cards: 2H,3H,QH,KD,JC ]


SHOWDOWN
VLCISKO shows [ AH,AD ]
ChoCoPunX1 shows [ JH,JS ]
ChoCoPunX1 wins $2.85.

Pridať príspevok do diskusie k partii

Diskusia k partii

    14.03.2008 13:33 | hulmazas2

    Tym fish som myslel, ze dorovnal 0,80 a ostalo mu 0,10

    keso: A najlepsie je, ak je AJ prvotny raiser a ja prvy na rade, tak vtedy len checknem, lebo na 100% (prehanam ) Da conti bet a vtedy ozaj uz len od situacie, ci check raise...vcera som mal taku hru s JJ, neviem pozicie, ale po flope bol on prvy na rade...a preflop nejake raisy...chytil som set a on uz zacal...flop on bet ja call, turn on bet ja raise on call...a river uz zahodil, skoda mal som full house.   [reagovať]

    14.03.2008 13:13 | keso26

    jj, presne tak a ta myslienka, ze ked chce dalsiu kartu, nech si ju zaplati, s tym uplne suhlasim, hlavne ak viem ze mam proti sebe calling station ..ak mam ale proti sebe tight hraca s AJ (prip. QQ) na flope 37A rainbow zatial co ja drzim 77 nechavam hrat jeho, ak mam poziciu, pripadne ho skusam malymi betmi donutit aby dorovnaval a postupne ho vtahovat do potu ak poziciu nemam, skratka treba dobre precitat situaciu    [reagovať]

    14.03.2008 13:09 | chipfeeder

    najlepsie bude, ked nebudeme ten raise vycislovat. dohodnime sa vsetci, ze optimalny je nizky raise

    lebo to by som mohol aj ja argumentovat kesovi, ze ak by dorovnali 0,6 tak urcite dorovnaju aj 0,8

    mne ide o inu vec. ja by som nedaval raisie vo vyske zvysku stacku, lebo davas tym info, ze ides po nom

    mal by som robit take kroky, aby mi neverili, ze nieco mam

    hulma, s tym hodnotenim supera ako fishky alebo CS by som si nebol taky isty. kto by na jeho mieste nedorovnal? takze vsetci by sme boli fishky    [reagovať]

    14.03.2008 13:05 | hulmazas2

    Aby sme sa pochopili...mam zvyk betnut nie MENEJ ako 2/3 , jasne ze betnem aj viac...a ked je vacsi pot a mam nuts, tak dam samozrejme aj mensi bet, aby ma dorovnal...ale samozrejme, vsetko treba prisposobovat superom.   [reagovať]

    14.03.2008 13:01 | keso26

    tiez som niekedy betoval automaticky 2/3 potu, ale niekedy je dobre chranit si ruku na nebezpecnom boarde a betovat cely pot a niekdy zas kontrolovat pot a postupne ho budovat ak je board v pohode, to ale nie je to pravidlo, vsetko prisposobujem situacii a hlavne hracom, ktorych mam proti sebe.   [reagovať]

    14.03.2008 12:56 | hulmazas2

    To je to, ze ja mam blby zvyk davat 2/3 potu do hry, mal by som hrat asi variabilnejsie, ale myslim si, ze keby nieco ma, tak dorovna aj tych 0,90. Ide len o to, keby ma niekto silnejsiu ruku, tak prehram menej...ale ako som uz pisal, tak to nie som dobre citaely...teda dufam S vami uz hrat nemozem, viete o mne vsetko

    A k tomu shortstacku, to len znamena, ze bol fish a calling station...   [reagovať]

    14.03.2008 12:46 | keso26

    ja viem, ze tam bol treti hrac, boze, ved nie som slepy, ISLO LEN A LEN O BET 0,8 KED TAM BOL HRAC SO STACKOM 0,9 !!!..nic viac, nic menej a za dalsie to bolo myslene ako easy joke post a ziadna narazka na hru a presne tak to hulmazas aj pochopil "13.03.2008 19:27"
    ..inak je divne, ze ked uz sa ten short rozhodol hrat, tak nebetol cely stack, ked uz bolo jasne, ze aj tak skonci AI.
    ..a co sa mojej hry tyka, betol by som asi tak 0,6 co je lahko cez polovicu potu, pretoze na tomto boarde by som ich chcel do hry oboch, mam overpair a nut flush draw a ked je niekto na farbe, resp. sete a ozve sa tak pri pripadnom folde, ked nemas odds na call prehras malo a ked je niekto na draw, si na tom lepsie.   [reagovať]

    14.03.2008 12:45 | hulmazas2

    Samozrejme, ze aj ja som chcel, aby hrali a najlepsie, keby ten treti mal AQ a smrtelny Tillt    [reagovať]

    14.03.2008 12:37 | chipfeeder

    praveze nemal

    takto das najavo, ze nieco mas a ides po shortstackovi. ked das raise na 0.8 , tak to vyzera iba ako cbet a ten treti by prispel do banku o to skor.

    ja by som s takouto rukou a takym flopom chcel, aby hrali dalej obaja   [reagovať]

    14.03.2008 12:32 | hulmazas2

    Chip, tu ide o to, pot bol 1,15, shortstack mal 0,90 a ja som dal raise 0,80...mal som dat hned 0,90 raise    [reagovať]

    14.03.2008 12:17 | chipfeeder

    nedavas pozor hlavne ty.
    ten raise nebol iba na shortstacka , ale aj na tretieho hraca.
    takze skor ako zacnes poucovat druhych, sprav si poriadok u seba

    ja by som hral tak isto ako hulmazas, ziadny allin   [reagovať]

    14.03.2008 11:57 | hulmazas2

    No a aby sme sa pochopili chip...teraz som pisal o tom tretom ,ktory foldoval...   [reagovať]

    14.03.2008 11:56 | hulmazas2

    Mas pravdu chip, check raise by bol mozno este este lepsi, lenze on by betol, len keby nieco mal, keby nieco mal, tak mi dorovna aj tie 2/3 potu..z toho vyplyva, ze nemal nic.

    Za dalsie, nie som typ hraca, ktory by dal superovi nieco zadarmo...ches dalsiu kartu? Zaplat si...takto som zle citatelny, lebo raisujem aj s nicim, ale aj s nut hand.   [reagovať]

    14.03.2008 11:50 | keso26

    ..zas nedavas pozor a necitas medzi riadkami, islo o ten 0,8 bet, ked shortstackovi ostavalo 0,9 ..to je cele.

    a neuvazuj co keby... ..je uplne jasne, ze proti bigstackovi sa hra inac ako proti short.   [reagovať]

    14.03.2008 11:13 | chipfeeder

    a kvoli comu allin? aby super zlozil? ved toto je bajecny flop pre slowplay

    teraz pisem, keby proti nemu nebol shortstack:

    ked ma super schopnu ruku, tak ti allin zavola a ty to neovplyvnis, ci mu nieco doskacka
    ked superovi nevysiel flop, tak ti nizke raisy mozno dorovna a nieco z neho mozes vytiahnut navyse

    ak ta super callne po flope , urcite ta callne aj po rivri , ked od neho povytahujes dalsie chipy

    keby som nemal to eso vo farbe, tak dajme tomu allin po flope ma svoj vyznam, lebo mas zamer odplasit ho od flushdrawu, ale takto je allin u mna zle zahrany    [reagovať]

    13.03.2008 19:27 | hulmazas2

    Amaterske ze? Pozeral som na stack toho druheho a chcel som dat taky bet, aby aj pre neho bol vyhodny...a ak ti mam pravdu povedat o nom som vedel ze je shortstack, ale nepozrel som na jeho stack...no co este mohol na turne foldnut

    Ale ako shortstack to zahral dobre, to ze mu prislo J...no co uz mal stastie...ale to J som privolal ja, lebo uz som sem dlho nedal ziadnu particku, tak reku aspon daco    [reagovať]

    13.03.2008 19:01 | keso26

    ..no smola, shortstackovia vedia pekne liezt na nervy ..inak, preco si ho nedal do all-inu uz na flope ?    [reagovať]

Prihlásenie

Zabudol som heslo

Nie ste zaregistrovaný? Registrácia tu!