shorstack vs. chipleader

Pridal: BananaJoe, 15.03.2008 19:33

turnaj blindy 200-400, mal som asi 2500, chipleader mal asi 10 000, pred flopom som dal raise na 1200 , leader ma callol na flope som dal all in a leader ma callol ?! dalej uz netreba ani komentar ... bol to turnaj s buy-inom 1 $ tak tu netreba prilis brat vazne superov :)

Pridať príspevok do diskusie k partii

Diskusia k partii

    16.03.2008 13:36 | Pokermaster

    JA uz som si na Chip leaderov zvykol taketo lucky ma vobec neprekvapuje:D   [reagovať]

    16.03.2008 13:36 | Pokermaster

    JA uz som si na Chip leaderov zvykol taketo lucky ma vobec neprekvapuje:D   [reagovať]

    16.03.2008 11:01 | Pekulik

    7castle má pravdu. S 6BB nemůžeš hrát na flopu tak, že když trefíš jdeš all in a když ne tak foldneš.   [reagovať]

    16.03.2008 03:18 | chipfeeder

    no ale ved banana nemal taku slabu ruku, aby sa mal pokakat z callu BB. trafi flop, ide allin a namiesto double up ma triple up

    ci 2 alebo 3 hraci je v tomto pripade jedno, hlavne aby tam neboli limpnuti 6   [reagovať]

    16.03.2008 02:19 | dexterXXL

    trosku je to mrhanie zetonmi, stacil raise na 800. ti, co by polozili 1200 polozia aj 800 a ti co zavolaju , zavolaju aj 800

    ked su blindy vysoko ,aj 2BB treba dokladne zvazovat
    ----------------------------------------------
    v zasade mas pravdu chip, ale big stack ti to callne kedykolvek a s cimkolvek. taketo kalkulovanie skor plati na vyssie limity kde sa nikto nikam nezenie, v 1USD turnaji ma niekto nejake BB nahaku    [reagovať]

    16.03.2008 00:25 | chipfeeder

    to je v tvojej pozicii jedno, ci ta callne este niekto treti. nepotrebujes nikoho odplasovat. ty ten flop potrebujes pre seba. tak, ako si spravil. pride ti Q alebo K a napalis tam allin. a ten treti ti moze k tomu len pomoct, lebo nieco aj on prispeje.   [reagovať]

    16.03.2008 00:20 | chipfeeder

    jedinym nezmyslom si tu ty, systemom push/fold vyhras velku rit a nie velky turnaj

    800 je v pohode raise na to, aby si este po zlom flope zlozil a ostal v hre   [reagovať]

    15.03.2008 23:44 | 7castle

    jasne, mal si aj smolu, ale okrem toho si to aj zle zahral...

    Ked mas 6BB, uz su len dve mozne hry: push/fold... akykolvek raise na 1200 je absolutny nezmysel... tych chipfeederovych 800 detto... proste allin alebo fold...

    Napisal si, ze netreba vazne brat superov pri $1... ked budes robit taketo raisy, bude to platit aj o tebe...   [reagovať]

    15.03.2008 22:51 | BananaJoe

    iba 2xBB to je dost malo to by ma callol podla mna aj BB   [reagovať]

    15.03.2008 21:27 | chipfeeder

    aky sialenec? pozrite sa na ich stacky, na to, kolko bolo v pote. a kolko uz do hry investoval. mal overcard, tak dufal, ze sa nanho usmeje stasticko. on nehral na tu 8.

    ja by som takisto na jeho mieste rozmyslal nad callom.   [reagovať]

    15.03.2008 20:59 | igy94

    skor by som povedal ze je takych sialencov vela a niekedy im to vyjde   [reagovať]

    15.03.2008 20:34 | VooDooMaster

    usmevne to je , to mas pravdu . nejhorsi je , ze jim to dost casto vychazi   [reagovať]

    15.03.2008 20:29 | chipfeeder

    trosku je to mrhanie zetonmi, stacil raise na 800. ti, co by polozili 1200 polozia aj 800 a ti co zavolaju , zavolaju aj 800

    ked su blindy vysoko ,aj 2BB treba dokladne zvazovat   [reagovať]

    15.03.2008 20:02 | hulmazas2

    je uz usmevne a najlepsie, ze chlapik si povie, ako dobre to zahral To poznam, ked hram s kamosmi poker a nejako nezmyselne vyhraju a argumentuju to tak, ze proste tusili, ze im to dojde    [reagovať]

    15.03.2008 19:44 | VooDooMaster

    delal jsem si statistiku kdy jsem z historie vytahnul vsechna kola pri kterych jsem vypadl jako short , pritom jsem mel silnejsi ruku a vychazi to 75 ku 25 proti mne . .   [reagovať]

Prihlásenie

Zabudol som heslo

Nie ste zaregistrovaný? Registrácia tu!