smekám klobouk - PartyPoker Cash Games

Pridal: Rounder115B, 22.05.2008 09:37

Hraju na PartyPoker micro limits podle návodu na pokergamers.cz, musím řict, že to je opravdu velice výhodné a profitující. Kdo chce teda vidět jaký start. kombinace hraju tak návod na výše uved stránce - Limits 0,02 - 0,04
jen pro upřesnění, hraju multitabling, rovná se 12 stolů zároven:D
No každopádně tahle handa pro mě nebyla hezká:
Zapojili se celkem 5 hráčů:
Před flopem:
1.hráč call BB - call
2.hráč raise 0,16
3.hráč call
4.hráč call
5. Já:) call

Teď jsem si byl na 95% jistej, že jsem chytil nuts, takže jsem nechtěl nic uspěchat, ten co calloval před flopem jsem myslel že má A tutově a k tomu něco malovanýho, každopádně takhle to vypadalo po flopu
1.hráč - check - call
2.hráč - bet 0,4 - call
3.hráč - raise 0,8 - call
4.hráč - fold
5. Já - raise 1,2

Na turn přišel King, kterej by něco řešil jen v prípadě, že má někdo dva na ruce takže jsem byl celkem dost klidnej a handa pokračovala
1.hráč - check - fold
2.hráč - bet 1 - call
3.hráč - fold
5. Já:) - raise 2

River přišel a já jsem se trochu leknul toho co jsem viděl, každopádně jsem měl full-house a tak jsem svoji handě věřil, ovšem po vyjádření hráče jsem si moc jistej nebyl přesto callnout jsem to asi musel

2.hráč - all-in 5,46
5. Já:) po delší úvaze call all-in 4,89

Showdown
2.hráč: AK - wins the pot zhruba 13 USD
5.Já MUCK:)

a jak to dopadlo vidíte sami, myslíte, že to šlo zahrát jinak? jak? za případný posty budu moc vděčněj. Čagos

Pridať príspevok do diskusie k partii

Diskusia k partii

    23.05.2008 07:06 | Rounder115B

    Prosim tebe, ty jsi chytrák. Zajímalo by mě o co hraješ ty. Já s pokerem začínám, takže se snažim budovat nějakej bankroll a tyhle názory fakt miluju.
    Ani bych se nedivil kdyby si byl jeden z těch co hrajou jenom freeroly a pak dělaj chytrý.   [reagovať]

    22.05.2008 22:01 | TNbobulo

    hras o suche z nosu a takto sa tu vzrusujes :X   [reagovať]

    22.05.2008 21:23 | 7castle

    Sippin hra 20 SNGciek naraz, za 3 hodiny to da 80-100 turnajov, takze si vies zratat, ze sa to da stihnut...

    ROI nema najvyssi, ale vzhladom na ten objem ho ma vyborny, a $/hod ma super   [reagovať]

    22.05.2008 20:03 | fidelko

    hrac ten criss-ten je na kompe asi cely den,kedy to stihol odohrat?
    roi ma 11% ale pri takom mnozstve mu to slusne vynasa,hra asi cca 20usd turbo SNG pre 9 hracov,pre zaujimavost v poslednych 7 vysiel na prazdno   [reagovať]

    22.05.2008 16:07 | 7castle

    Jasne, hovorim o SNGckach... zivit sa MTT je samozrejme blbost, tam je obrovska variacia... ak je 1000 hracov, a si z nich jasne najlepsi, tak aj tak nemas viac ako 1%, ze to vyhras... teda iste ze sa da vyhravat vo velkom na MTT, ale ja vravim o normalnom mesacnom prijme...

    Tych co sa zivia cashom je samozrejme ovela viac, co suvisi s tym, ze je tam viac penazi... ale SnG sa da tiez v pohode zivit.   [reagovať]

    22.05.2008 15:40 | Rounder115B

    Rád se podívám na ten link co jsi sem dal

    Jde ale o to, že já jsem nemluvil o SnG ale o turnajích.
    A ty si myslíš, že když bude hrát tisíc hráčů a ty budeš z těch hráčů jasně nejlepší, myslíš že to vyhraješ? Podle mě máš v takovym případě sotva 15%

    Proto si myslim, že živit se jen turnajema nedá...Nebo oprava, možná dá, jsou asi takový hráči, ale určitě je ohromnej nepoměr mezi těma který se živí pouze turnajema a mezi těma kteří se živí CASH GAME.

    To si myslim já, GL   [reagovať]

    22.05.2008 15:17 | 7castle

    Chalani, problem turnaje/cash uz je davno vyrieseny

    Ak to chcete hrat poriadne, pri oboch treba dodrziavat BM, pri oboch treba ist postupne stale vyssie, pri oboch sa da velmi dobre zarobit.

    Financne je na tom ale urcite lepsie cash, tam sa da zarabat viac $/hod.

    Inak Rounder, ked mas pocit, ze na turnajoch sa neda zarobit, skus www.sharkscope.com, a hod si tam nejakeho standardneho SNG grindera, napr. sippin_criss, herna Pokerstars... mas pocit ze chalan nezarobil? Mas pocit, ze jeho zarobky su nejake nestabilne? A pritom hra len $16 turnaje...   [reagovať]

    22.05.2008 13:23 | Rounder115B

    Ano máš pravdu, po několika hodinách hraních můžeš být opravdu jen 20 dolarů v plusu nebo ani tolik ne, můžeš dokonce zůstat na svých.
    Ale.....
    Je to skoro na 99% bez rizika. Nechci ti v žádném případě nic vnucovat jen vyslechni moje argumenty:

    dodržuješ Bankroll 20xbuy-ins tzn. že já ted hraju tento limit protože jsem nabil 100USD po necelém týdnu hraní circa 10hod jsem na 125USD a to mě ještě postihla řada bad-beatů viz příspěvěk

    Na tuto strategii mě dovedl kámoš, který vložil 100USD a nyní zhruba po 2 měsících má 350 USD s tím že samozřejmě už hraje limit 0.05 - 0.1 po tom až se dostane na 500 USD postoupí opět o stakes výš... Co ty na to?
    Nic ti nevnucuju, ale je to dost safety jak neprohrát hned to co vložíš, zkrátka jde o dlouhodobou cestu.
    Já sám si rád zahraju taky turnaj, ale podle mě v turnajích nemůžeš mít nějaký dlouhodobý a očekávaný profit, protože jak určitě budeš souhlasit jen skills na to aby vyhrál turnaj nestačí, musíš mít i potřebnej luck.
    Proto ty opravdu těžcí profíci vymysleli HIGH STAKES ať se ti daří   [reagovať]

    22.05.2008 12:29 | loskulos

    hmm smolna partie,uprimnou soustrast...zajimalo by me jak moc to muze na techto limitech byt profitujici,jsem zacatecnik a spis si myslim ze musi byt daleko lepsi hrat turnaje,nez taketo limity(vyssi limity je uz neco jineho)...byt po nekolika hodinach hry na 12stolech v plusu treba 20USD je podle me smesne,ale kazdy hraje co se mu libi...dik za nazor   [reagovať]

    22.05.2008 11:31 | chipfeeder

    nezahodil, ale na 90 percent by som sipil, ze to ma    [reagovať]

    22.05.2008 11:06 | Rounder115B

    S těma nuts máš pravdu nechal jsem se unýst
    Každopádně zahodit takovouhle handu proti hráči hráči u kterýho mám poznámku z nějaký jiný session donk - bluff - CS tak zahodil bys to?   [reagovať]

    22.05.2008 10:47 | chipfeeder

    nuts po flope si nemal, to bolo AA.

    tym, ze si nebudoval pot agresivne este bol priestor na fold. ale kto by toto dokazal foldnut ? jedine, ze by si mal v tej hre cely bank

    ja som pred chvilou podobne skaredo prehral

    ja 88, flop J98, super QQ, turn 9, river Q ... shit   [reagovať]

    22.05.2008 10:32 | Rounder115B

    No právě, že read jsem měl, pořád to tam sypal a několikrát blafoval, takže to zahodit opravdu nešlo.
    ¨
    A potom myslim si , že i kdybych šel all-in jak po flopu tak na turnu tak on by call-nul takže prostě asi smůla. Po flopu měl 1.62%    [reagovať]

    22.05.2008 10:10 | hulmazas2

    Za 1. nizky reraise na flope, tam bola velka pravdepodobnost, ze niekto ma eso a ty chces predsa zvysit value

    za 2. nizky reraise na turne, hrozil tam draw+chces value

    za 3. ten hrac s AK by ti to nefoldol ani na flope ani na turne aj ked by si to zahral hoci ako. Ci ze len smola na tvojej strane. River si musel callnut...aj ked... Jedine ak si mal na neho read, ze je to extra tight hrac. Ale to sa uz tazko folduje full house.   [reagovať]

    22.05.2008 09:41 | Rounder115B

    Můžete mi s tim někdo trochu poradit? nebo je prostě jen kurevskej unluck?:D   [reagovať]

Prihlásenie

Zabudol som heslo

Nie ste zaregistrovaný? Registrácia tu!