KK vs. AA

Pridal: palo1973, 20.06.2008 10:19

Cash game na Titane,0,10/0,20.Ja stredna pozicia,UTG raise 1§,ja call,button reraise 4$,UTG folded,ja call.On po flope all in cca 15&,ja samozrejme call,mal som asi 17$.Hralo sa dost tight,takze som myslel na 80% ze ma AA,zvysnych 20% QQ,JJ.Bol to dobry call,alebo som mal foldnut?Zahral to on dobre po flope?Nemal aj on ratat stym,ze niekto ma KK,QQ?Dik za nazory.

Pridať príspevok do diskusie k partii

Diskusia k partii

    20.06.2008 16:22 | chris_ambri

    jj síce tie knihy nemam prečítané, ale mám niečo odohraté už aj na limitoch až po 5/10 shorthanded stoly, takže ano...je to tak....pri vyšších limitoch to platí ovela viac   [reagovať]

    20.06.2008 16:19 | chris_ambri

    len k tomu chcem dodať že na týchto limitoch hned neznamená že tretí raise alebo tak musí byť automaticky AA alebo tak, mal som možnosť hrať tieto limity dávnejšie a prejdem k nim asi zase, lebo si chcem odložiť večšiu časť bankrollu, ale k téme no, včera sa mi stale prave na týchto limitoch že chalan raise 4 BB ja 16 BB a za nami na buttone all-in...ale bol polovičný stack cca 11 dol.....no...analyza...prvý raiser KK, ja AA, all-iner 44 , čuduj sa svetu river 4 : )) Takže na týchto limitoch v pohode do all-inu ked sa raisuje tak sa to zvykne napáliť so stredným párom alebo s AK AQ často. A ešte k tomu no, ja osobne by som toto KK zahral PF do all-inu po tom 4 dol re-raise, ajked niekto by sa pre istotu kukol na flop či A alebo čistá flopnutá farba neprišla bez flushdraw na to KK. Ale ja by som to tam vpalil PF pre istotu.   [reagovať]

    20.06.2008 15:28 | palo1973

    to keso:ano rozumiem ti,mohol mat AK,AA,QQ,ale z toho vyplyva teda,ze to co sa docitam v knihach(Harrington tvrdi:3 reraise =AA)plati az od urciteho limitu,   [reagovať]

    20.06.2008 13:25 | keso26

    to 7castle 20.06.2008 11:04

    "Inak Yegon ale ked si predstavime standardnu sekvenciu, teda utg bet $1, my RR $4, za nami AA $12-16, tu uz to ozaj zavana tym AA... ako reraisol by som to dalej ale asi nie s nejakym usmevom na tvari..."

    ..yo, zavana to, ale aj ked hram len mikrolimit, tak dost casto takto rr JJ, dokonca TT aj 88 som uz zazil a AKs.

    to palo1973 20.06.2008 12:59

    "asi som mal raisnut povedzme na 2$,a ak by on reraisol(podla teorie je 3-ti reraise takmer 100% AA),co by som mal urobit potom keby som teda vedel,ze ma AA?Fold?Asi ano."

    ..ziadny minraise na $2, ale normalny standardny $4 rr a po dalsom rr na $12 je sice velmi pravdepodobne ze super ma AA, ale je to len jednina start. komb. ktora je vpredu a existuje sanca, ze super ma nieco, co som spominal vyssie. Takze nasleduje Tvoj rr AI.   [reagovať]

    20.06.2008 13:23 | palo1973

    to keso:uvazoval som o rr,ale treti reraise by znamenal jasne AA a tym padom som jasny outsider,nemal by som KK foldnut?   [reagovať]

    20.06.2008 13:15 | keso26

    ..ale AA a KK su ruky, s ktorymi chces ist AI pf. Takze miesto tvojho call hraca z UTG mal byt rr a po naslednom rr hraca na BTN mal nasledovat Tvoj dalsi rr.   [reagovať]

    20.06.2008 13:13 | palo1973

    A nemal on hrat radsej slowplay?Flop nebol nebezpecny co sa tyka farby a postupky,aby dostal odo mna este nejake $?V tomto pripade by tym nic nedosiahol,ale myslim vseobecne.Snazim sa vzit do jeho situacie.   [reagovať]

    20.06.2008 12:59 | palo1973

    to yegon:asi som mal raisnut povedzme na 2$,a ak by on reraisol(podla teorie je 3-ti reraise takmer 100% AA),co by som mal urobit potom keby som teda vedel,ze ma AA?Fold?Asi ano.   [reagovať]

    20.06.2008 12:49 | palo1973

    ako som pisal na 80% AA,s AK,AQ sa hral raise cca 1$,ten prvy raiser mal asi Ax a tym mi pomohol   [reagovať]

    20.06.2008 12:36 | Ch4rlie

    Taktiez suhlasim ! na toto nie je ine riesenie ako AI inak sa to hrat neda, ale je pravda ze mohol ratat s tym ze mas KK, kedze si ho dorovnal , podla mna uz po tvojom calle vedel ze prehra !   [reagovať]

    20.06.2008 11:04 | 7castle

    Suhlas,

    svojho casu som o tomto inak cital rozsiahlu diskusiu na 2+2, kde dosiel chlapik sa teoriou ze je pri AI PF KK stratovy, vzhladom na % AA na ktore narazi, ale z dalsej diskusie mi vyplynulo, ze to bolo zrejme kvoli malej vzorke, celkove presvedcenie bolo jasne ze do 100BB deep to treba reraisovat do AI hlava nehlava... Bude proti tebe dost casto QQ a AK aby to bolo uspesne...

    Nevraviac o tom ze ked si Sam Farha tak to hravo vyhras aj ked ma super AA

    Inak Yegon ale ked si predstavime standardnu sekvenciu, teda utg bet $1, my RR $4, za nami AA $12-16, tu uz to ozaj zavana tym AA... ako reraisol by som to dalej ale asi nie s nejakym usmevom na tvari...   [reagovať]

    20.06.2008 10:54 | yegon

    poker je v niektorych pripadoch velmi jednoducha hra, neviem preco sa ju snazis si v tomto pripade komplikovat

    1. mal si reraisnut UTG ked otvoril
    2. mal si reraisnut toho typka za tebou co to dal na 4$

    za 100BB AA vs KK musi vzdy skoncit allinom a netreba nad tym vobec uvazovat

    ak to allinom neskonci tak to nie je dobre a niekto hra prilis priposrato    [reagovať]

Prihlásenie

Zabudol som heslo

Nie ste zaregistrovaný? Registrácia tu!