Co som urobil zle?

Pridal: palo1973, 29.06.2008 22:10

Ten 200 eurovy freroll na poker heaven,bolo nas 35,bol som 3-ti,dostali sme sa do all in,zaujimave bolo,ze ja som bol Co,on button,a hrali az 4-ria hraci do konca,v banku bolo cca 100 000,nastastie hral aj chipleader takze mam este 20 000 a som 11-ty z 33

Pridať príspevok do diskusie k partii

Diskusia k partii

    01.07.2008 23:19 | palo1973

    diky za nazory vsetkym,si to vystihol-Od toho mame pokerportal,naozaj si to vazim   [reagovať]

    01.07.2008 22:17 | keso26

    to je vsetko pravda, co si tu popisal, ale este raz hovorim, nejde tu o superov ale o palovu hru a prave diskusia k jednotlivym rukam dava priestor na ich zhodnotenie. Takze my sa tu nesnazime riesit freerolly, ale konkretnu ruku z palovho pohladu. Urcite nejde o zle navyky, jedine ze by hral tak ako tych 90% donkov na tych freerolloch.

    Aby som to este upresnil a dokazal, ze tu nejde o hracov, ale o konkretnu situaciu, bavime sa o tom, co je spravne spravit pf ak drzime A9s na CO ak je pred nami 0-x limperov, pripadne raise atd atd, cize zachovanie sa v konkretnej situacii bez ohladu na superov a ich karty.

    to palo1973 - nie je za co, rad prispejem svojim nazorom, ak vidim ze ide o hraca ktory ma tendenciu a odhodlanie sa zlepsovat a tak isto som aj ja vdacny ak mi s mojimi situaciami pomozu skusenejsi hraci. Od toho mame pokerportal    [reagovať]

    01.07.2008 16:07 | palo1973

    to dmacabre1982:mna si sa urcite nedotkol,prave naopak,uvitam kazdy nazor,ako som uz pisal ale,snazim sa vzdy hrat svoj najlepsi poker aky viem,hravam aj CG,sng,mtt hlavne na titane,a frerolly hravam napr.na Bodogu-500$,hra cca 1800 hracov,mensie len pokerportal turnaje,prip.ked vidim nejake heslo,ale napr.teraz hram rebuy 2§ na titane,zac.faza,kazda hra 2-3 all in,to sa takmer neodlisuje od freerollov,ale hram napriek tomu svoju obvyklu hru   [reagovať]

    01.07.2008 13:08 | dmacabre1982

    OK - keď považujete za správne riešiť freerolly o 50doláčoch, ktoré sa aj tak delia min. medzi 10 hráčov, tak to berem, ale absolútne to nemá význam, pretože v rovnakej situácii sú schopní tí istí hráčit zahrať rovnakú situáciu úplne ináč.
    Nehnevajte sa na mňa Páni, ale myslím si že nemá absolútne žiaden význam v dnešnej dobe riešiť nejaké štandardky a stratégie pri freerolloch, pretože je tam neuveriteľné množstvo stupídnych hráčov, ktorý vás odpália na takom bad beate, že zavriete herňu a týždeň nebudete radšej hrať. Pokiaľ nieje prizepool aspoň 500 doláčov - môže to len vytvoriť zlý návyk hrania pri cash games a stáť to hráča vééééééééľa peňazí...
    Mne osobne sa stalo nie jeden krát, že som vytrieskal víťaza freerollu pri cash stole jak malého chlapca, pretože bol gambler, mal zlé návyky a hlavne bol calling station, že mi písal že som génius.
    A pritom moja hra nič moc
    A to len z jedného jediného dôvodu, že freeroll je úplne niečo iné ako cash games (otázka znie, či sa chce majiteľ tohto topicu živiť freerollmi, alebo pokrom?)
    Nie jeden vyhratý turnaj, alebo freeroll mám už za sebou a poviem Vám, že dokonca na final table som videl hráčov hrať také haluze, že som sa nejeden krát chytal za hlavu
    Ak môžem odporučiť, treba si na nete nájsť nejaké herné stratégie a pak si ich vo freerolloch len trénovať (sledovať čo tam hráči dokazujú) a vôbec freerolly nehrať nejak extrémne vážne, pokiaľ nieje pri zepool veľký.
    Skúsiť by si mal aj nejaké cash games, alebo SandG aby si videl rozdiely v betingu a strategy
    Dúfam, že som nikoho týmto príspevkom neurazil a nikoho sa nedotkol
    Odporúčam pre najrýchlejšie overenie si rozdielov medzi hráčmi a typmi turnajov - FUNSTEP Tournaments na carbone, alebo nordice.
    Ale aj tak big respect každému, kto len nefrfle, nerobí si z druhých prdela snaží sa nejako niekomu poradiť a pomôcť    [reagovať]

    01.07.2008 01:35 | palo1973

    inak cenim si tvoj cas a rady,dik,tento week nemam svoj pc,tak citam moshmana,   [reagovať]

    01.07.2008 00:51 | palo1973

    ok,ale betovat flop s A9 s ked si 3-ti v turnaji nemas za potrebne,hoci na druhej strane na kradnutie dobra ruka,myslim,ze vsetko take na hrane,moj zaver z celeho:preflop all in(ziskat blinds bez boja-47 by foldol),alebo ako si napisal,a asi sa k tomu pridavam EASY FOLD,diky za diskusiu   [reagovať]

    30.06.2008 20:58 | keso26

    ja som hovoril o situaci pf, ak by si raisol, tak 74s by na flope nemal co robit. Tym padom to vysvetluje aj to, preco betovat flop a to preto ze si preflop agressor.
    Ak si ale siel na flop len limpnutim tak pozriet sa na turn co najlacnejsie je dobra volba a tam by som to uz hnal do AI. Na river ak su tam 2 hraci AI, tak to uz veeelmi smrdi FH a v zavislosti ako si commited sa rozhodnut pre call/fold.   [reagovať]

    30.06.2008 20:43 | palo1973

    keso:podla mna by ten 47 nefoldol ani po reraise,str.flush open draw,flush draw,straigt open draw,2 vec ked mam flush draw tak sa snazim cim najlacnejsie vidiet dalsiu kartu nie?,bol predpoklad,ze jeden z tych predomnou mali set,bol predpoklad ze som po flope vzadu,ale nuts flush draw bol dost silny na call,nie?v podstate aj SB mohol mat full hause,jeho karty som nevidel,lebo prehral main pot,a ja som vyhral side pot s cheapleaderom,musim vytiahnut tu hh,a potom budeme vediet presne,len tento tyzden nemam svoj notebook,takze az o tyzden,ale ten full tam smrdel,to mas pravdu   [reagovať]

    30.06.2008 20:22 | keso26

    ak si bol prvy kto sa vyjadroval, pripadne tam bol nejaky limper, mas dobru poziciu a tak isto aj stack na raise. Tak by si sa aj zbavil toho hraca so 74s a flop v tom pripade je very good, ktory mozes kludne betovat, kedze tam tazko niekto nieco trafil. Ak tam mas hraca s 66, tak smola no, bad setup, stava sa. Dalsia vec, ak su uz dvaja hraci v AI na sparovanom boarde, smrdi to FH.   [reagovať]

    30.06.2008 20:13 | keso26

    Ty mudrlant, preco si vzdy len nieco vytrhnes z kontextu a robis zo seba chytreho ? Toto je presne ta situacia, preco Ta vacsina ludi ak nie vsteci na tomto fore nemusia. Zas si nenapisal absolutne NIC, len somarinu, ktorou lezies ludom na nervy. S Tebou absolutne koncim, nebudem reagovat na tieto hlupe posty, nic mi nedaju a stracam s nimi cas.   [reagovať]

    30.06.2008 19:38 | palo1973

    to keso:mas pravdu,nejde o peniaze,ale o kvalitu mojej hry,lebo na 2$ turnaji s 500 ucastnikmi by uz islo o peniaze,pred flopom nikto neraisoval,a blindy boli asi 1000/2000,ale neviem presne,chcel som vytiahnut hh,ale musim tam nieco stiahnut a teraz nemam nato cas,preflop vsetci limpli,a po flope som musel ist hlavne ked uz dvaja hrali,ja som s tym nemal hrat vobec,lebo A9 je nebezpecna karta,keby prisiel rainbow s A a niekto by raisol tiez by som asi musel zlozit,neviem co som od flopu cakal,asi flush nuts-a ta aj prisla.......   [reagovať]

    30.06.2008 19:28 | palo1973

    to mcambre1982-co sa tyka freerollu ja sa snazim hrat vzdy solidny poker,mas pravdu,na zaciatku je to divoke,ale tak isto sa hraju aj rebuy turnaje na zaciatku,vela hracov s Ax,alebo 22,33 a pod.jednoducho ide all in,ale vo faze ked ostane par hracov,tak uz sa hra normalnejsie,predsa len 1.miesto bolo 50 eur,a to si myslim,ze pre zaciatocnika nie je malo   [reagovať]

    30.06.2008 14:45 | chipfeeder

    A9 vo farbe easy fold ? to chces hravat len top10?

    i tak she da    [reagovať]

    30.06.2008 14:28 | keso26

    nesuhlasim dmacambre a to preto ze palo1973 je jeden z hracov, ktory chce napredovat a preto aj ked slo o freeroll, riesime hlavne to, ako to zahral on, protihraci nie su v tejto chvily az tak dolezity. Ide o to naucit sa spravne posudit situaciu, ziskat nejake dobre navyky, ktore mu v buducnosti pomozu uz na turnajoch platenych. Preto je najlepsie postnut hh, aby sme vedeli ako presne hral, kedze riesime jeho hru a nie hru superov.

    to palo - ak pred Tebou niekto raisoval, tak A9 je standardne easy fold. Ale tazko povedat, zalezi od stackov, blinds, velkost raise, hracov behind atd atd. Takze nabduuce skus vytiahnut aj history    [reagovať]

    30.06.2008 11:08 | JAnyPP

    presne freeroll ja iba o štastí akych hračov chytíš na stol   [reagovať]

    30.06.2008 08:43 | dmacabre1982

    to bol freeroll čo tu riešite ???
    pri freerolle hrá kopec hráčov hociako a s hocičím - nedá sa tu vôbec riešiť či si spravil niečo špatne, alebo nie.
    treba rozoznávať turnaje, či hráš o keše, points, alebo freeroll - pre každý platia iné pravidlá a postupy betovania - pri cash hráš úplne ináč A+9 ako vo freerolle - preto ste 4 na stole all in - keby hráš cash big stack, tak A+9 asi ani nehráš akonáhle niekto 3x raisne, alebo zavalí all in - takže sa na logiku a nejaké stratégie či chyby vo freerolle vykašli - proste to vyšlo tak ako to vyšlo a niekto hral tak ako hral - celé je to o tom akých magorov máš za stolom a ako hráš ty    [reagovať]

    30.06.2008 08:30 | palo1973

    neda sa mi to pozriet,ale co si pamatam tak raisoval chipleader,tusim middle,aj po flope,aj na turne,aj na riveri,my stale called,na riveri button reraise all in,middle called(vtedy ten s nuts napisal ty),ja reraise all in middle called,pred hrou som mal asi 50 000,po hre 20 000,ale je to priblizne,mal som divny pocit,ze ma full hause(66,88?),ale str.flush?   [reagovať]

    30.06.2008 08:18 | palo1973

    pozriem to,ale podla mna chyba bola hrat s A9s,dovtedy som hral tight-AK,AQ,AJ,AA-99(ani nie preto,ze som uz dobry hrac,ale viac som kukal na futbal ako na pc),pamatam si,ze tusim BB uz nemal vela chips,a myslim,ze chipleader mal asi set,prip.Inak nakoniec som skoncil 3-ti-22 euro.   [reagovať]

    30.06.2008 01:24 | keso26

    ..mal by si byt presnejsi. Kde ste sli AI, pf, na flope al. na turne ? Aky hraci boli v hre, Ty (CO) BTN, SB aj BB ? ak ano, tak si asi to A9s pf len limpoval ?..asi ano, ked si tam mal hraca s 47s a to je chyba, ak chces hrat A9s a mas tak vysoky stack, jednoznacne raise pf.

    Napis o tej hande viac, pripadne postni hh.   [reagovať]

Prihlásenie

Zabudol som heslo

Nie ste zaregistrovaný? Registrácia tu!