73 vs. King-Kong
zaciatok SNG (blindy 50/100), som na BB hrac za mnou raise dalsi dvaja call call ja rozmyslam, 73s, nehratelna ruka, taketo veci moc nerobim ale mam dobre odds tak skusim mozno trafim farbu.
prask, flop sa mi velmi paci, ak niekto nema set, davm all in, na co budem cakat sak je to TURBO sng. fold fold call. borec ukaze KK (inak pekny call) ja sa pousmejem (mozu ho zachranit uz iba 2 Káčka) ale to som ece nevedel co on ma v zalohe. turn-6 river-6 a moje 77 33 sa moze skovat pred KK 66.
zostava mi 200 čipsov, ostatny maju 1500 - 2000 a stol je full (tj. 10 hracov), tomas sa vsak nevzdava a nakonec som skoncil 2hy ked ma v heads up super vyzval s J8o proti mojmu AKo a flop A88.
GOod luck
13.07.2008 15:24 | tomason
diky moc, mate pravdu na tych jackov som zabudol,
slow playovat to...
no to je sice pekne ALE pokial by som to neraisol ja, raisol by to on a ja by som dva pary po tom ako som videl flop urcite nezahodil. poturne urcite tiez nie, a po riveri uz by som bol do toho tak namoceny ze by som to musel dohrat tak ci tak. no ten all in bol prehnany, to je jasne ALE tie turba su uz raz teke. ak teraz pozeram na percenta tak som mal celkom peknu sancu na vyhru. diky za komenty.
[reagovať]
12.07.2008 13:01 | palo1973
to iggbud-mas pravdu,ide to strasne rychlo,nazivo je to(myslim si,este som panic live pokru) tazsie rozchodit nestastne vypadnutie z turnaja... [reagovať]
12.07.2008 12:56 | iggbud
Najma ked clovek hra poker iba kratko, sa dostava do situacii, ze ani nevie v prvy moment spravne urcit vitaznu ruku... ( ja sa k tomu dobrovolne priznavam)
Nikdy nezabudnem ako som zlostne buchal pastou do monitora...mal so AQ vo farbe, dorovnal som supera s 55, na stol prislo K K 8 8, modlil som sa, aby na river prislo A alebo Q...prisla 2...islo ma rozhodit od zlosti...na moje pocudovanie sa zetony presunuli ku mne...... P.S.: Uz sa pri pokri nerozculujem lebo casom clovek zazije take veci, ze ho uz nic neprekvapi...
[reagovať]
12.07.2008 12:39 | iggbud
2 nizke pary su velmi nebezpecne! V prvej chvili flop velmi potesi, ale ked si clovek uvedomi, co vsetko ho poraza, najma ak protihrac ma na ruke par...v tomto pripade dalsie J alebo akykolvek par (ako v tomto pripade 66), ale mohli to byt kludne aj dve dvojky, samozrejme okrem 3,7.
Asi pred rokom som videl v TV taku partiu, Matusow -Seidel. Matusow mal JT, Seidel AA, flop T J 7, len spekulovali, ako jeden z druheho vytiahnu co najviac zetonov, ale tak, aby supera neodohnali...turn 3, river 7! Matusowa, znameho nervaka, po showdowne museli drzat biletari, aby im to tam vsetko nerozkopal!
[reagovať]
11.07.2008 20:48 | keso26
..po flope Ta neporazaju len dvaja krali v balicku ale aj traja jaks a na turne sa k tomu pridali aj tri sestky
..a co by si robil, keby si mal 66, super QT, na Q6Q flope idete AI, turn 5, river 5 ako sa to stalo nedavno mne
[reagovať]
11.07.2008 20:23 | koyel777
teda to je neskutecna partie,co?akorat ze se stava co chviluto musis slowplayovat nebo rozumne tlacit a po kterekoliv podezrele karte jednoznacny fold [reagovať]