titan ojeb

Pridal: scorpiorado, 16.07.2008 11:52

Včera som prvý krát začal hrať na TITAN poker. V priebehu 20 min som prišiel o cc 140 USD. 3 krat s AA.
Prva: 35 000 buy in 10 USd r/a 10 miest od plateného miesta. ja BB ( stack 28 000 ) on button 45 000. Ja raise len 5000. ( chcel som s tou kartou viac ako 900 ) on si chranil poziciua call. Po flope AI. zbytok je už vidiť.

5 min. na to Nasratý STG buy in 50 USD.

Prvá hra AA. Pre flop ALL in...porazeny QK suited samozrejme postupka na riveri.

10 minut na to. Ešte nasratejší v tilte. STG 50 ESD

ja AA proti JJ znova river J

Viem, že mi tu budete hovoriť plačko. Píšem sem preto, lebo sa chcem spýtať chalanov čo hrajú cash games, ktorá z poker rooms sa aspoň trochu približuje realnemu pokru. Skúsil som ich teda skoro všetky. No moje pocity sú hodne nepríjemné. V nedeľu sme mali v Partizánskom celkom milý turnaj a AA sa tam objavilo raz za 5 hodín, flush snád 5 krát.

Pridať príspevok do diskusie k partii

Diskusia k partii

    16.07.2008 21:21 | APminer

    POZOR !!!!
    jedna z mojij TOP 5 vydelecnych ruk na PS je 33 - takze se nemuzes divit, ze vyhrala    [reagovať]

    16.07.2008 17:49 | scorpiorado

    neodporujem. Povdal som, ze v mnohom suhlasim. Suhlasim "ZIADNY poriadny hrac neriesi taketo hovadiny" suhlasim aj s tym, ze nie som dlhodobo uspesny. obycajne koli tomu, ze hoc dokazem s 50 dolarov spravit za niekolko hodin 200-250 tie aj v zapeti za 20 min. prehram, co sa dobremu hracami stava malokedy. Je pravda nikdy som neporovnaval a neskumal pravdepodobnost vyskytu danej akcie (flush, AA versus KK so skutocnym dianim v roome ) , su to len moje pocity no tvrdit, ze dealovanie je strikne na principe nahodneho vyberu je as ako tvrdit, ze sportove vsadzenie nie je ovplyvnovane. nepodcenuj ludsku chamtivost !! ale beriem. mozes mat pravdu a ja budem len rad lebo milujem poker a dokazem ho hrat 48 hodin v kuse. skusim dnes prejst svoje historie a pozriet sa na to so stranky pravdepodobnosti. takz maly prikklad pravdepodobnosti>Ultimat poker. karty pri jednom stole AA KK JJ 66 33 pri jednom 6 clennom stole vsetci ALL IN . o tom ze vyhrali 33 snad asi nemusim hovorit. Celkom sa mi pacil blog misia 1000 tu na pokerportaly (posledna cast ), aspon som nadobudol pocit, ze nie som sam   [reagovať]

    16.07.2008 17:42 | jojosavi

    este bych sa chcel opravit. som to cital na rychlo a nevsimol si, ze hovoris o STT a MTT. Cash games som myslel cash tables - NL10, 20, ... Turnaje moc nehravam.   [reagovať]

    16.07.2008 17:08 | 7castle

    Brutalne si odporujes, nemozes so mnou suhlasit, a zaroven si dalej pisat svoje.

    Ja tvrdim, ze vsetko je len pravdepodobnost, ziadne podvody nie su, vsetko je len luck/unluck.

    Ak ty veris, ze su tam nejake softove finty, je to len dokaz toho, ze nie si dlhodobo vyznamne winning player, lebo VSETCI skutocni vyborni hraci sa z toho len smeju...

    Zatial sa totiz este nenasiel nikto, kto by dosiel s nejakou relvantnou vzorkou ruk a povedal aha toto je nezmysel, mam tu 2000 AI s AA PF a vyhral som len 1000, to je statisticky nemozne.

    V mojej vzorke cca 100k ruk vsetko sedi ako ma.

    Takze kazdy, kto ma pocit ze ake strasne veci sa prave JEMU deju, len dokazuje, ze je v pokri niekde na zaciatku. LOL ze nejaka herna je motivovana pomaly vyhladavat ze kto je aky dobry, resp. ochotny depozitovat...    [reagovať]

    16.07.2008 16:55 | APminer

    ja ted prohral AA (blindy 75/150) - PF z UTG bet 4BB, BB call+1, flop 273r, BB bet 150, ja 1600 (2/3 potu), fold, BB call, turn T - BB bet 300, ja AI asi 6500 do potu cca 5k a on call otocil 45o
    CO MYSLIS, ZE DOSLO ??? no prece 6

    proste klasicky UNLUCK - tak to proste nekdy chodi    [reagovať]

    16.07.2008 16:41 | Barin

    Ak svoje tvrdenie dolozis aspon milion rukami a v nich bude daco vidiet. Napriklad, ze si dostal xxx-krat AA a z toho si 50% prehral potom by sa nad niecim takym dalo uvazovat, zatial su to iba tvoje pochybne domnienky.   [reagovať]

    16.07.2008 16:25 | tomason

    mas pravdu, slabo som si to pozrel.   [reagovať]

    16.07.2008 16:01 | wizdo

    hold je to pravda....
    po turne uz nema outy an vyhru...kazdy fullhouse co pozbiera bude slaby....   [reagovať]

    16.07.2008 15:55 | tomason

    nerozumiem preco ta kalkulacka ukazuje ze na turne mas 100% pravdepodobnost na vyhru ked to nieje pravda.   [reagovať]

    16.07.2008 15:44 | scorpiorado

    Dik. Mam ten istý pocit, že Unibet. Mam na nich tažke srdce kôli nevyplatenému bonusu, preto som tam aj prestal hrať, ale skutočne som mal pocit, že ich software je o niečo vierohodnejši ako ostatné.
    7castle: beriem tvoj nazor a v mnohom súhlasim. No ver mi, že mam odohratých určite viac cashových partií ako ty ( a urcite aj prehratých peňazí LOL) a pri tých tisickach odohratých hodinách už viem posúdiť, čo sú momentálne sklamania a čo dlhodobe správanie sa softwaru.   [reagovať]

    16.07.2008 15:41 | ropman

    ziadny poriadny hrac neriesi taketo hovadiny, lebo ziadnemu poriadnemu hracovi sa nemoze stat ze prehraje pf all in KK vs 67 na river...

    to by som este bral. ale ked sa mi to stane 5 z 6 turnajov a to idem do velkych stavok za turnaj fakt malokedy tak sa nad tym zacnem zamyslat...

    mozno som paranoidny, ale herna moze urobit vsetko pre maximalizaciu zisku. radsej poslu lucky river nejakemu unknown zaciatocnikovi, ktory hned na to cely nateseny urobi vklad ako niekomu kto uz rok hraje akurat len freerolly.   [reagovať]

    16.07.2008 15:07 | 7castle

    Lol chalani a mame to tu opat

    Stara znama diskusia... ja radim naucit sa hrat a prestat spekulovat nad hernami.

    ZIADNY poriadny hrac neriesi taketo hovadiny, vsetko je matika, variacia, pravdepodobnost, frekvencia ruk v porovnani s live hrou, nahoda, etc.   [reagovať]

    16.07.2008 15:05 | ropman

    no mne uz co sa stava na bwine nie je mozne... fakt prejdem na unibet aj ked grafika unibetu sa mi nepaci... ako z poslednych 6 turnajov 5 prehrat na river badbeat je na mna moc   [reagovať]

    16.07.2008 15:00 | jojosavi

    ja hravam hlavne cash games a jednoznacne odporucam siet microgaming (Stan james, Unibet, ...) a radsej 6 seat ako 10 seat tables. Na sieti iPoker (Titan, CD Poker, Tony G) hravam len freerolly CZ/SK, max. nejake ligy. Take ojeby sa mi tam stavali bezne. Takisto sa vyhni softwaru Boss Media (PokerHeaven, Paradise Poker, ...) Sa vyser na tieto herne, lebo sa mozes snazit ako chces ale aj tak ta nakoniec ojebu.   [reagovať]

    16.07.2008 13:45 | scorpiorado

    včera na tom garantovanom 35 000 USD turnaji dostal chlapik dostal AA AA KK po seba ak ma moje stare znalosti pravdepodobnosti neklamú je to niekde pri 1 ku 2 bilionom.   [reagovať]

    16.07.2008 13:26 | scorpiorado

    chcem skôr typ na herňu, kde človek nemá pocit že karty rozdava paradne prešpekulovaný POTmaximazer software ale sú tvorené náhodným výberom. kde nuts su nuts a flush je skôr výnimka ako pravidlo.   [reagovať]

    16.07.2008 12:49 | iggbud

    nuž iba ak tak...   [reagovať]

    16.07.2008 12:30 | scorpiorado

    jeho karty 99   [reagovať]

    16.07.2008 12:23 | iggbud

    A bud odvaznejsi! Keby som mal na ruke AA, super 89 a na stol by prislo 8 9 A 5 9, do krvi by som sa hadal, ze som vyhral, keby som im tam mal aj valasku zatat do stola, smejdom!    [reagovať]

    16.07.2008 12:18 | Barin

    AA prehras v priemere tak raz za 1500 handov a ak si zakazdym zapnes v tilte 50 USD sng tak sa mozes coskoro pripravit na navstevu exekutora. A to nehovorim o tom, ze tuto hru si vyhral.   [reagovať]

Prihlásenie

Zabudol som heslo

Nie ste zaregistrovaný? Registrácia tu!