Neverim !!!!!

Pridal: sallisvka, 07.08.2008 19:16

Hral sa turnaj na Fulltil

pred flopom rais 5000 chlap call po flope chlap check ja rais 10000 on allin co bolo nieco cez 4000 na call

Vysvetlite mi prosim vas co mam toto s pokrom ako nechapem "neverim"

Pridať príspevok do diskusie k partii

Diskusia k partii

    09.08.2008 09:18 | palo1973

    legendarni AC ak sa tu niekde motas prosim ta ako sa povie po rumunsky dakujem,aby som nevyzeral ako chrapun ked mi odovzdavaju svoje tazko zarobene lei   [reagovať]

    09.08.2008 00:45 | yegon

    ked toto uvidi acvonmilan pochyti ho spravodlivy hnev a pomsti krajanov razovitym prednesom vsakovakych nadavok na tvoju adresu   [reagovať]

    08.08.2008 22:28 | palo1973

    nebyt rumunov,zena chodi bosa..........   [reagovať]

    08.08.2008 22:26 | chipfeeder

    ale sme dopadli, ked uz nas odteraz budu rumuni dotovat    [reagovať]

    08.08.2008 21:33 | palo1973

    diky to uz robim,dnes jej priatelia z jednej nemenovanej rumunskej herne prispeli na topanky(plnou sumou) a mne aby som aspon vyzeral aho pravy hrac pokru na Ray bany a este nam aj dobry obed zaplatili
    good luck   [reagovať]

    08.08.2008 20:13 | yegon

    daj manzelke zlatu visa kartu a posielaj ju castejsie nakupovat a uz nikdy mebudes pocut krive slovo na poker

    okrem toho ta to prinuti sa zlepsovat aby si stihal splacat kartu    [reagovať]

    08.08.2008 20:06 | palo1973

    ze mam tuto debatu prave s tebou a nie napr. s mojou zenou,kt.sa marne snazim vysvetlit,ze poker nie je gambling
    zober si priklad hru oko(ovela vacsi gambling ako poker)-sadnes si za stol zo 4mi hracmi,1 je opity,druhemu vola kazdych 5 min. zena,3-ti ma poslednu tisicku do vyplaty a ty si v pohode,ides sa zabavit,myslim ze v takejto zostave budes castejsie vyhravat,kdezto v lotte nemas oproti ostatnim ziadnu vyhodu
    a o tom je aj poker,ak chces byt ziskovy musis byt lepsi ako ostatni-neviem ci je to dostatocna vzorka u mna,ale 2 mesiace idem kontinualne do plusu,pretoze si myslim,ze na tych limitoch co hravam s mojimi schopnostami patrim medzi top 30%   [reagovať]

    08.08.2008 19:25 | yegon

    ale v lotte asi aj viac vyhras nie?

    hlavny rozdiel je ze lotto je -EV uz z principu a jedina sanca v nom je trafit skoro a prestat hrat

    poker sa da hrat ziskovo ale aj ked to neznie pritazlivo tak je to skor o tom grinde a to aj v turnajoch, musich ich odohrat tisice aby z toho nieco bolo po financnej stranke a ked si tie vyhry porovnas so suctom buyinov tak to nebude az take terno ako sa na prvy pohlad zda. Aspon teda mne ked to doslo tak som bol z toho dost sklamany    [reagovať]

    08.08.2008 19:13 | palo1973

    viem co chces tym povedat,len v lotte je to 1:niekolko milionom
    a keby si bol dobry,hral len tento 1 turnaj,tak by si isiel do minusu pomalsie ako keby si daval kazdu nedelu lotto za rovnaky vklad ako je tam buy in,nemyslis?   [reagovať]

    08.08.2008 18:50 | yegon

    ok tak aku myslis mas sancu vyhrat sunday million s 6000 hracmi? Ak si lepsi nez vacsina hracov co to hra tak mozno 1x z 3000, ak si svetova spicka tak 1 x z 1500. Si ochotny to 30 rokov skusat za 215$ kazdy tyzden? Vacsina ludi to hra preto lebo veri ze si na nich sadne stastie v prvej dvadsiatke pokusov a vyhraju. V Lotte je velmi podobny pristup hracov nie?    [reagovať]

    08.08.2008 14:51 | chipfeeder

    rofl yegon, tak raz hram priposrato a raz uberagresivne. tak co si mam z toho vybrat, pan doktor ?

    nechcem zostat do smrti schizofrenikom. aj ked ani to by nebolo az take zle , ako s poniektorymi oligofrenikmi tu na pokerportali    [reagovať]

    08.08.2008 14:17 | palo1973

    tak toto si uz trochu prehnal,porovnavat poker s lottom......
    mne sa naopak CG az tak nepaci,hravam zatial SNG,pri ktorych idem do plusu,a z tych penazi hram denne 2-3 MTT freezouty,uplnae na zaciatku som 1 vyhral(260$),1 x FT,takze je mozne,ako vravis,ze teraz dlhl,dlho nic,hoci par ich bolo rozbehnutych slusne....
    aspon ja osobne som ovela odolnejsi voci badbeatom na MTT(na SNG je to chlieb kazdodenny) ako na CG-tam musim bojovat aby som sa nedostal do tiltu   [reagovať]

    08.08.2008 14:00 | TuKE

    Nj, ale pri lotte iba tupo čakáš, tu máš za tie prachy aj nejakú akciu    [reagovať]

    08.08.2008 13:50 | yegon

    ak si pozriete najlepsich hracov na svete a teraz hovorim o top 10-20 ludoch co hravaju MTT online aj live tak ich ROI je okolo 200-300%

    teda ked hraju 200$ turnaj tak v priemere vyhraju 400-600$ a toto su top borci.

    tazko predpokladat, ze niekto z nas je lepsi takze ak hras 20$ turnaj vyhras v priemere mozno 30$ - to uz nie je az take vzrusujuce ze? Ale vsetcia to vidia len ako moznost vyhrat za 20$ prvu cenu 20.000$

    to mozete rovno podat lotto pani    [reagovať]

    08.08.2008 13:42 | yegon

    chip prestan uz s tymi robotmi, pri kazdej hre v turnaji zvazujem 3x viac veci nez ty. Prefoldovanie a prelimpovanie sa do money urcite nie je optimalna strategia na turnaje a ak mas odohratu akokolvek rozumnu vzorku tak to musis vidiet na svojom ROI. Nevidel som este uspesneho hraca ktory by hral tak priposratym stylom aky ty tu obhajujes

    Najlepsi hraci su ITM tak 16-18% a drvivu vacsinu z toho vypadnu daleko od final table. Chces mi tvrdit ze tvoj uzasny styl ti prinasa lepsie vysledky? Ze si v kazdom druhom turnaji ITM a v 20% na final table? Asi nie - a to je presne to o com hovorim - odohras 30 niekedy aj 100 a viac turnajov a nemusis mat ziadny final table - na to treba naozaj pevne nervy aby to cloveka bavilo.   [reagovať]

    08.08.2008 11:57 | keso26

    ktory tak isto ako CG playeri a SnG playeri su MTT playermi a tak isto to hraju na long run profit. Ak si niekto odtialto z casu na cas zahra MTT s tym, ze sa ide prefoldovat ITM a s trochou stastia vyssie, tak je to len a len o stasti, kedze ide len o tento jeden konkretny turnaj a ich rozhodnutia su tym ovplyvnene. Najvacsou chybou tychto hracov je napriklad to, ze na bubble hraju len TOP5, ale hrac ktory hrava MTT pre profit tazi aj s tejto situacie. Viac teoreticky by o tom vedel napisat niekto iny, preto ja len tak okrajovo.   [reagovať]

    08.08.2008 10:48 | palo1973

    na vysvetlenie:sng su pre mna "robota",zvysujem si nimi BR,hram ich niekolko desiatok denne,a MTT hravam momentalne 2-3 5$ freezouty denne,takze je to nieco ine a robi mi to vacsi "spas",   [reagovať]

    08.08.2008 10:38 | chipfeeder

    chip to neokomentuje, lebo evidentne slo o preklep . kazdy robi v rychlosti preklepove chyby. v kesovom pripade sa vsak jedna o systematicke gramaticke chyby

    ale dalej to uz nekomentujem, lebo mame s kesom mier    [reagovať]

    08.08.2008 10:34 | palo1973

    pisem iba to co sa mne paci na pokri....   [reagovať]

    08.08.2008 10:17 | scorpiorado

    to "ž" v slove pliesť je brutal. dúfam, že to čip okomentuje.   [reagovať]

    08.08.2008 10:15 | scorpiorado

    pletiež hrušky s jablkami. ale oK. nejdem viac rozoberať.   [reagovať]

    08.08.2008 10:13 | palo1973

    a s tymi freerollmi mas samozrejme pravdu   [reagovať]

    08.08.2008 10:10 | palo1973

    ide skor o to,ze ak si trebars v prvej 5-ke,resp. mas najvacsi stack pri stole,mozes stolu dominovat,kradnut a hlavne "citis" uz tie "velke peniaze",kedze najviac hravam 5-10$ SH SNG kde vyhra je 42$....   [reagovať]

    08.08.2008 10:03 | scorpiorado

    ako povedal iggbud je to freerol a vôbec sa divim, že tu všetci na to reagujeme. Suhlas s yegonom. Ak turnaj tak live ak on line tak cash. Hrat freeroly ak už maš naštudovanú terminologiu a základy považujem za najhoršiu možnu stratu času o ničení si nervov ani nehovorím. A to že ťa to nič nenaučí netreba hovoriť nikomu kto začal hrať cash. Asi by ma trafil šlak keby som hral 10 hodín porazil 3000 hráčov a vyhral ...............20 USD. Priplať si radšej par korún poraz 1000 hráčov a si vysmiaty.
    To palo 1973 Co je zaujímave na pozdnej fáze turnajov. poker v posledných fázach turnaja mi propominá skôr " oko" Máš ideš a nemáš sedíš.   [reagovať]

    08.08.2008 09:27 | palo1973

    tu suhlasim s chipom,najviac co mne pri pokri robi "spas" su MTT,hlavne pozdna faza,a ze sa koncia bad beatmi to mas pravdu,minule cca 700 hracov,hralo sa na bubble,a po 3 hodinach hrania som bol v 1.trojke a prehrals som za 5 min podstatnu cast stacku 2x AK vs. AQ,na druhej strane(aspon ja) tie badbeaty dokazem v turnajoch zvladat,keby som prehral 2 krat 200 BB v CG AK vs.AQ tak chytim asi riadny TILT.......
    ...preto hravam viac SNG a MTT   [reagovať]

    08.08.2008 09:00 | rastik

    roboti a roboticka hra na malych limitoch/buyinoch by ale mala byt ziskova nie?   [reagovať]

    08.08.2008 07:30 | chipfeeder

    u robotov nie je na tom nic zabavne, kedze idu bezhlavo do coinflipov, ak im v pokerstove zasvieti 51% na vyhru

    pre robotov je mtt samozrejme jednoduchsou hrou, kedze im je jedno ci vypadli na 1347.mieste, lebo to riesia dokupenim dalsieho a dalsieho turnaja

    prosim ta uz sa nepytaj dalej nic, toto boli iba recnicke odpovede ale je mi uplne jasne, preco robot vyhori v kazdom jednom turnaji   [reagovať]

    08.08.2008 04:50 | iggbud

    Freeroll jak vysity...myslim, ze uz v 1$ freezoute by sa nenasiel taky hnup, co by robil taketo kusky...   [reagovať]

    08.08.2008 00:55 | keso26

    looooooool    [reagovať]

    08.08.2008 00:22 | yegon

    co je zabavne vyletiet v 95% turnajov na nejaky bad beat daleko od final table a vacsinou aj od money?

    a preco si potrebujes viac namahat mozog podstatne jednoduchsou hrou nez je cash?

    prosim neodpovedaj mi, boli to recnicke otazky len si predstav ako nechapavo krutim hlavou a mrmlem si toto popod nos na nikoho to nemieriac   [reagovať]

    07.08.2008 20:21 | chipfeeder

    "popravde neviem preco ludia hraju turnaje - ja mam z toho vzdy depresiu "

    kvoli adrenalinu, zabave a sirsiemu spektru vedlajsich okolnosti. viac si namahas mozog a pomalsie ti odumieraju mozgove bunky ako pri cashi
    ja sa pri grindovani totalne nudim a nebavi ma to   [reagovať]

    07.08.2008 19:39 | sallisvka

    aspon vidno ze neznalost a tupost ti moze donies vela zetonov :D :D   [reagovať]

    07.08.2008 19:33 | yegon

    mas pravdu ze to nastve - bohuzial to je uplne bezna vec v turnajoch, ked hras dobre vacsina konci bad beatmi. Treba mat silnu povahu na to aby to clovek zvladol a neodtiltoval aj stacky na inych turnajoch ktore hra sucasne

    popravde neviem preco ludia hraju turnaje - ja mam z toho vzdy depresiu    [reagovať]

    07.08.2008 19:29 | sallisvka

    hahaha no to hej len tak nastve ta to ked sa drbes s turnajom cez hodinu a potm pride o nieco cez polovicu zetonov koli tomuto :D   [reagovať]

    07.08.2008 19:20 | yegon

    ak budes hrat s takymi mantakmi tak si za chvilu v baliku sem tam prehras ale taky je poker - rozhodne si zapis jeho screenname a vzdy ked budes hrat si kontroluj ci niekde nehra cash game to bude zlata bana   [reagovať]

Prihlásenie

Zabudol som heslo

Nie ste zaregistrovaný? Registrácia tu!