Nirvanafore - SNG a MTT Blog

Píšte si svoj pokrový blog/denník a pomáhajte si s ostatnými hráčmi

Nirvanafore - SNG a MTT Blog

Odoslaťod ShotShot 11 Apr 2010 15:51

Zdravím všechny pokerové nadšence, fanatiky, amatéry, profesionály a ostatní návštěvníky této stránky.

Nejdřív bych se měl představit a potom se pokusím popsat svou pokerovou "kariéru" :D ... Jsem z Hodonína, hraju pod nickem Nirvanafore v současné době výhradně na Stárech. Jsem student IT MU v Brně a poker je mým koníčkem a taky drobným zdrojem peněz.
Poker hraju od malička, jako asi všichni jsem začínal na variantě Five-card draw, s upravenými pravidly typu královský poker je nejsilnější kombinace a podobně :ROFL: . Poté jsem objevil variantu Texas Hold´em a začal jsem hrát freerolly na mnoha hernách. Bylo to v době, kdy Texas Hold´em nebyl ani zdaleka tak populární jako dnes a byl jsem jedním z prvních hráčů této varianty mezi svými vrstevníky. Vyhrané peníze z freerollů jsem samozřejmě všechny prohrál díky tragickému bankroll managmentu. Toto období trvalo poměrně dlouho, protože jsem poker nebral dostatečně vážně.