UrNiteMare's blog (aktuálne: 2 begginer otázky)
Počet príspevkov: 12 • Stránka 1 z 2 • 1, 2
UrNiteMare's blog (aktuálne: 2 begginer otázky)
Zdravim,
včera som mal 18 a rozhodol som sa začať veľkú pokrovú kariéru
Registroval som sa do PokerStrategy a aktuálne si čítam tú NL HE Big Stack strategy. Nie som úplný začiatočník, s pokrom i online mám skúsenosti, no chcel by som začať hrávať profesionálnejšie, a to od nuly... Raz chcem hrať poker o veľké peniaze, o čom svedčí aj môj nick UrNiteMare V googli som po zadaní urnitemare nič zaujímavé nenašiel, no chcem to zmeniť tak, ako Isildur1.. Keď zadáte Isi.. hneď vybehne Isildur1... A to plánujem i ja
Vec, ktorú sa chcem naučiť je ovládať a využívať výhody Holdem Managera, ktorého small stakes licenciu mám zakúpenú. Na začiatok by som mal na vás 3 otázky:
1) Hrať fullring alebo 6-max a prečo? Lebo napr. na PS radia začiatočníkom začať s FR no mne sa viac pozdáva 6-max
2) Po spravení kvízu na PS, ktorú herňu si mám vybrať? Aktuálne je tam k dispozícii:
-FullTiltPoker (to viem že nie, keďže je to jediná herňa tejto platformy a stratil by som rakeback v budúcnosti)
-Pa***Poker (ich ponúkajú aj na YourPokerCash a aj cez istý zahraničný spravodajský poker web, tak zrejme tiež nie)
-CakePoker (takisto na YPC)
-Wi****m (tento som nenašiel nikde, takže my z toho vyplýva ako voľba táto herňa, ale chcem počuť aj vaše názory)
Zatiaľ sa tu majte, čoskoro pribudnú nejaké handy na rozbor, snáď tých negatívnych bude čo najmenej
včera som mal 18 a rozhodol som sa začať veľkú pokrovú kariéru
Registroval som sa do PokerStrategy a aktuálne si čítam tú NL HE Big Stack strategy. Nie som úplný začiatočník, s pokrom i online mám skúsenosti, no chcel by som začať hrávať profesionálnejšie, a to od nuly... Raz chcem hrať poker o veľké peniaze, o čom svedčí aj môj nick UrNiteMare V googli som po zadaní urnitemare nič zaujímavé nenašiel, no chcem to zmeniť tak, ako Isildur1.. Keď zadáte Isi.. hneď vybehne Isildur1... A to plánujem i ja