UrNiteMare's blog (aktuálne: 2 begginer otázky)

Píšte si svoj pokrový blog/denník a pomáhajte si s ostatnými hráčmi

UrNiteMare's blog (aktuálne: 2 begginer otázky)

Odoslaťod urnitemare 13 Feb 2011 15:28

Zdravim,

včera som mal 18 a rozhodol som sa začať veľkú pokrovú kariéru :D
Registroval som sa do PokerStrategy a aktuálne si čítam tú NL HE Big Stack strategy. Nie som úplný začiatočník, s pokrom i online mám skúsenosti, no chcel by som začať hrávať profesionálnejšie, a to od nuly... Raz chcem hrať poker o veľké peniaze, o čom svedčí aj môj nick UrNiteMare :lol2: V googli som po zadaní urnitemare nič zaujímavé nenašiel, no chcem to zmeniť tak, ako Isildur1.. Keď zadáte Isi.. hneď vybehne Isildur1... A to plánujem i ja :D

Vec, ktorú sa chcem naučiť je ovládať a využívať výhody Holdem Managera, ktorého small stakes licenciu mám zakúpenú. Na začiatok by som mal na vás 3 otázky:

1) Hrať fullring alebo 6-max a prečo? Lebo napr. na PS radia začiatočníkom začať s FR no mne sa viac pozdáva 6-max :shock:

2) Po spravení kvízu na PS, ktorú herňu si mám vybrať? Aktuálne je tam k dispozícii:
-FullTiltPoker (to viem že nie, keďže je to jediná herňa tejto platformy a stratil by som rakeback v budúcnosti)
-Pa***Poker (ich ponúkajú aj na YourPokerCash a aj cez istý zahraničný spravodajský poker web, tak zrejme tiež nie)
-CakePoker (takisto na YPC)
-Wi****m (tento som nenašiel nikde, takže my z toho vyplýva ako voľba táto herňa, ale chcem počuť aj vaše názory)

Zatiaľ sa tu majte, čoskoro pribudnú nejaké handy na rozbor, snáď tých negatívnych bude čo najmenej
urnitemare

Založený: Feb 2011
Poďakoval/li: 6 krát/0 krát

Re: UrNiteMare's blog (aktuálne: 2 begginer otázky)

Odoslaťod pokpleja 13 Feb 2011 15:30

preco by si mal stratit rakeback vo FullTilte?
Obrázok používateľa
pokpleja

Poďakoval/li: 6 krát/12 krát

Odoslaťod matiapag 13 Feb 2011 15:41

:vitaj: