´Osobnosti PokerPortal.sk´ - Rozhovor s ´Nelz0nom´ (1.časť)

Diskusia k článkom, krátkym správam a o všetkom zaujímavom, čo ste sa niekde dozvedeli

´Osobnosti PokerPortal.sk´ - Rozhovor s ´Nelz0nom´ (1.časť)

Odoslaťod admin 01 Feb 2011 14:25

Diskusia k článku: ´Osobnosti PokerPortal.sk´ - Rozhovor s ´Nelz0nom´ (1.časť)

Máme tu pre vás ďalší rozhovor zo série „Osobnosti PokerPortal.sk“. Tentoraz sme vyspovedali hráča, ktorý sa skrýva pod prezývkou „nelz0n” . Nelz0n je študent ekonómie, ktorý sa už v 22 rokoch stihol prepracovať až na NL600. Koľko mu to trvalo ,ako sa tam dostal a mnoho ďalšieho sa dočítate v nasledujúcich riadkoch.

Zdravím Nelz0n. Mohol by si sa stručne predstaviť pre tých, ktorí ťa nepoznajú?
Nelz0n : Ahojte, mám 22 rokov, pochádzam z Prešova, ale už piaty rok študujem v Prahe ekonómiu. Rodinu sa mi zatiaľ našťastie založiť nepodarilo, ale som v dlhoročnom vzťahu.

Ako si sa dostal k pokru a aké boli tvoje začiatky, koľko už hráš?
Nelz0n : Začiatku boli také klasické, niekde som našiel tv epizódy WSOP, zaujalo ma to a nejako sme s kamarátmi začali hrávať po krčmách, eventuálne som s $50 od pokerstrategy začal svoju online dráhu. Hral som všetko možné a striedal som čiastkové úspechy a neúspechy. Potom moja chorá myseľ vymyslela, že bude hrať NL50 heads-up na FullTilte asi s piatimi buy-inmi, urobil som tam tak dva až tri tisíc dolárov, väčšinu cashoutoval a nakoniec bustol, čo mi na FullTilte ostalo. O pár mesiacov nečinnosti neskôr som sa asi príliš nudil v skúškovom, tak som založil účet na Lucky Ace Poker a začal hrať NL10. To bolo v januári 2009.

Ako vyzerala tvoja „cesta limitmi“? Nastal niekedy...

Zobraziť celý článok

Za tento príspevok od admin poďakovali :
Zeltzn
Obrázok používateľa
admin
 
Príspevky: 22364
Založený: Sep 2008
Poďakoval/li: 132 krát/177 krát
Karma: 12

Re: ´Osobnosti PokerPortal.sk´ - Rozhovor s ´Nelz0nom´ (1.časť)

Odoslaťod matiapag 02 Feb 2011 15:36