´Osobnosti PokerPortal.sk´ - rozhovor s ´Vladem´ (2. časť)

Diskusia k článkom, krátkym správam a o všetkom zaujímavom, čo ste sa niekde dozvedeli

´Osobnosti PokerPortal.sk´ - rozhovor s ´Vladem´ (2. časť)

Odoslaťod admin 17 Feb 2011 10:49

Diskusia k článku: ´Osobnosti PokerPortal.sk´ - rozhovor s ´Vladem´ (2. časť)

V prvej časti rozhovoru sa vám Vlado predstavil z pozície spoluzakladateľa stránky PokerPortal.sk. Vlado je však aj pokrový hráč, ktorý sa špecializuje na turnaje, či sa mu už podaril aj nejaký dobrý výsledok sa dočítate v druhej časti rozhovoru.

Máš popri PokerPortal.sk aj inú prácu?
Vlade: Už nie, ale v čase, keď sme začínali, vlastne ešte nejaký rok po tom, ako sme spustili PokerPortal som bol zamestnaný, pracoval som v Bratislave ako programátor.

Ako často sa venuješ samotnému hraniu? Hrávaš live alebo online?
Vlade: Hrám veľmi málo, chcel by som viac, ale je to dosť náročné, bavia ma hlavne MTT a tie vyžadujú naozaj dosť veľa času, občas si v poslednom čase zahrám aj Heads-up SNG, tie ma tiež celkom bavia a oproti MTT majú výhodu v tom, že trvajú krátko, ako tak pozerám v holdom managerovi, tak priemerný čas na jeden taký turnaj mam 9 minút.
Naživo nehrávam, jednak som dosť lenivý niekam chodiť a dosť sa nudím pri hre naživo, zdá sa mi to také pomalé. Občas si zahrám nejaký turnaj, ale to naozaj musí byt niečo extra. Čo si tak spomínam, tak naposledy som hral PokerPortal live turnaj v Bratislave, predtým v Honorii v Brne, keď mal APminer narodky, predtým tá Malta, kde som sa kvalifikoval online a ďalej si už fakt nepamätám.

Máš nejaký výraznejší turnajový úspech?
Vlade: Ale aj áno, v...

Zobraziť celý článok
Obrázok používateľa
admin
 
Príspevky: 22364
Založený: Sep 2008
Poďakoval/li: 132 krát/177 krát
Karma: 12

Re: ´Osobnosti PokerPortal.sk´ - rozhovor s ´Vladem´ (2. časť)

Odoslaťod DevilMayCry 17 Feb 2011 11:38

Čo ty a cash game?