súper bol 33/11.9/WTSD 30.7/WSD 50 ale iba na 42 rukách(áno úplne microstakes ale som začiatočník a učím sa:D)
Poker Stars $0.01/$0.02 No Limit Hold'em - 6 players - View hand 334471
The Official DeucesCracked.com Hand History Converter
Hero (BB): $2.06
UTG: $4.09
MP: $0.49
CO: $2.34
BTN: $0.52
SB: $5.36
Pre Flop: ($0.03) Hero is BB with 9 8
1 fold, MP calls $0.02, CO calls $0.02, BTN calls $0.02, 1 fold, Hero checks
Flop: ($0.09) 7 8 J (4 players)
Hero checks, MP checks, CO checks, BTN checks
Turn: ($0.09) T (4 players)
Hero bets $0.10, MP folds, CO calls $0.10, BTN folds
River: ($0.29) 6 (2 players)
Hero bets $0.32, CO raises to $2.22 all in, Hero ??????
Straight v limpovanom pote
Počet príspevkov: 5 • Stránka 1 z 1
Re: Straight v limpovanom pote
Ahoj ,
Instafold. 98% hracov aj na NL2 by tam fakt nemala mat nic horsie ako Ty. Aky ma aggression factor alebo aggression frequency?
Necakam, ze horsiu ruku tam pushuje for value. Mozno, ked mu fakt sibne tak so 66 na ruke, ale to je fakt megasupersporadicky. Inak to posobi ako fishy slowplayovany flush, obcas lepsi str8 alebo split. Ak takto bluffuje nejake Acx, tak je psychopat, lebo si ukazal velku silu a vybera si taketo spoty - to ho vyberies inokedy .
Instafold. 98% hracov aj na NL2 by tam fakt nemala mat nic horsie ako Ty. Aky ma aggression factor alebo aggression frequency?
Necakam, ze horsiu ruku tam pushuje for value. Mozno, ked mu fakt sibne tak so 66 na ruke, ale to je fakt megasupersporadicky. Inak to posobi ako fishy slowplayovany flush, obcas lepsi str8 alebo split. Ak takto bluffuje nejake Acx, tak je psychopat, lebo si ukazal velku silu a vybera si taketo spoty - to ho vyberies inokedy .
-
dzejkej - Príspevky: 6539
- Založený: Nov 2008
- Poďakoval/li: 169 krát/302 krát
flush ma podla mna iba zriedka/skoro nikdy
podla mna v 99% pripadov splitujete - asi by som to dorovnal
-
yegon - Príspevky: 8010
- Založený: Júl 2007
- Poďakoval/li: 18 krát/900 krát