Otrepaná otázka , ale akú herňu zvoliť?
Počet príspevkov: 8 • Stránka 1 z 1
Otrepaná otázka , ale akú herňu zvoliť?
Čaute,
Viem že otázka akú herňu zvoliť je otrepaná ale predsa to skúsim. Viem že sem budete dávať odpovede ako prečítaj si recenzie a podobne, ale chcle by som predsa len počuť názor niekoho kto konkrétnu herňu hrá.
Doteraz som hrával na Lucky ace poker, no z nejakých dôvodov ktoré nebudeme rozoberať mením herňu. Od herne očakávam jednoducho spojazdnitelný . .rake. .
Poker hrám už nejaký ten čas no stále je to dosť zlé, momentálne som sa dal na čítanie nejakych pokrových kníh a jednoducho študujem a študujem. Väčšinou hravám cash game NL10 no v poslednej dobe ma chytili za srdce aj turnaje.
V skratke hladám herňu ktorá podporuje rake z kvalitnými turnajmi.
P.S. na Luckyacepoker fungoval rake asi tak že viacmenej zakladal nick brat a peniaze za rake mu boli prevádzané od iného hráča tuším, funguje to tak všade??
Ďakujem za odpovede a všetkým
Viem že otázka akú herňu zvoliť je otrepaná ale predsa to skúsim. Viem že sem budete dávať odpovede ako prečítaj si recenzie a podobne, ale chcle by som predsa len počuť názor niekoho kto konkrétnu herňu hrá.
Doteraz som hrával na Lucky ace poker, no z nejakých dôvodov ktoré nebudeme rozoberať mením herňu. Od herne očakávam jednoducho spojazdnitelný . .rake. .
Poker hrám už nejaký ten čas no stále je to dosť zlé, momentálne som sa dal na čítanie nejakych pokrových kníh a jednoducho študujem a študujem. Väčšinou hravám cash game NL10 no v poslednej dobe ma chytili za srdce aj turnaje.
V skratke hladám herňu ktorá podporuje rake z kvalitnými turnajmi.
P.S. na Luckyacepoker fungoval rake asi tak že viacmenej zakladal nick brat a peniaze za rake mu boli prevádzané od iného hráča tuším, funguje to tak všade??
Ďakujem za odpovede a všetkým
- vladisko
- Založený: Máj 2010
- Poďakoval/li: 0 krát/0 krát
Re: Otrepaná otázka , ale akú herňu zvoliť?