Boj s Micro stakes

Píšte si svoj pokrový blog/denník a pomáhajte si s ostatnými hráčmi

Boj s Micro stakes

Odoslaťod chulanbetra 03 Apr 2011 14:52

Zdravim celu komunitu PP. Stranku aj forum citam uz asi 3 roky, ale zatial som nikdy aktivne neprispieval. Dlho som rozmyslal, ci mam zalozit blog alebo nie, pretoze som to tu nechcel spamovat dalsim wannabe micro stakes blogom, ked tu hraci potrebuju citat cosi podnetnejsie. No nic je tu ta moznost a ja ju vyuzijem.

O mne: Volam sa Tomas, mam 29 rokov, byvam v BA a pracujem ako developer videohier pre firmu Cauldron. K pokru som sa dostal asi pred 3 rokmi a nalakal ma moj kolega z prace. Poker berem ako zalubu a aj relax (to je divne ze :) ). Nikdy som nechcel depositovat peniaze, bal som sa, ze ked to bustnem budem mat nutkanie tam dat dalsie. Povedal som si, ze bud sa to nejak naucim hrat a depositnem az si budem isty, ze to neminiem alebo budem do smrti freerollovat:-) Nakoniec som si celkom slusny zaciatocny BR vytvoril freerollmi.

Moja pokrova "kariera":

2008: Zacal som hrat na online herniach freerolly a popri tom som chodil v BA na live low buy in poker turnaje (allin,hron). Obcas som nieco pochytal, tusim som 1 mesiac hral dokonca mesacny turnaj v alline, ale inak nic vynimocne. Live hravam zasadne len freezouty alebo freeroll rebuy s tym, ze sa nedokupim. Na expekte som vyhral freeroll a 6$, ktore som samozrejme hned prehral :)

2009: Po tom co som aj postudoval nejake knihy sa mi podarili celkom dobre umiestnenia na live freezoutoch v redute aj alline (vsetko low buy in tak 10-20E) a na nete som vyhral freeroll na NoiQ herni a 19E. Tu som sa trochu posunul, ked som z tych 19E urobil 300E hranim omahy, omaha turnajov a pod. ale nakoniec som spadol na nejakych 80E a som si isty, ze to bol len luck run.
Presunul som cast penazi na FTP a cast na PS ale najviac som hral na FTP kde mi maximalne vyhovuje vsetko (turnaje,cash,software,support). Zacal som hrat 1/2c ale nikam som sa neposunul.