Začal sa Main Event na WSOP 2011!

Diskusia k článkom, krátkym správam a o všetkom zaujímavom, čo ste sa niekde dozvedeli

Re: Začal sa Main Event na WSOP 2011!

Odoslaťod DevilMayCry 12 Júl 2011 09:52

kabrhelov stack po dni 2a je cca 220k :gl:
Obrázok používateľa
DevilMayCry

Založený: Aug 2007
Poďakoval/li: 59 krát/107 krát

Odoslaťod Zeltzn 12 Júl 2011 10:20

Phil Hellmuth si se stackem 11,800 hlavu nelámal a celý první level se hry v kasínu neúčastnil. Proč jsme vám přinesli v ranním článku. Když se vrátil ke stolu, měl posledních 7,000, které však zdárně proměnil na 64,900.

Go Phil !
Obrázok používateľa
Zeltzn

Založený: Dec 2010
Poďakoval/li: 175 krát/97 krát

Odoslaťod tomm 12 Júl 2011 11:03

palo1973 napísal:akurat kukam,ze ti dementi ma dali pod rakusku vlajku,

http://www.wsop.com/players/playerProfile.asp?playerID=134922&pagecolor=FFFFFF , klikne report error, zadaj cislo reward karty a mozes im poslat spravne udaje
tomm

Založený: Nov 2008
Poďakoval/li: 13 krát/10 krát

Odoslaťod DevilMayCry 13 Júl 2011 08:44

faux pas kolosalnych rozmerov (alebo mozno nejaki zlodeji za stolom? :) )

Poker Is Played With 52 Cards....Right?

We just heard an uproar from Table #261 as they demanded a count of the deck they had been playing with. Apparently, after 40 minutes of play with the same deck and dealer, a new dealer pushed and immediately felt the deck being short some cards. Then, one of the players at the table demanded a count of the deck and it was in fact eight cards short. One of the players at the table said jokingly, "Yeah, I mean I figured something was wrong when no one was hitting any flops at all."

The player who noticed the deck said, "When she seemed like something was wrong with the deck, I told her 'You better count those cards before you deal them out', and sure enough I was right. The floor just ran away with the setup and gave us a new one, but it's kind of ridiculous you know?"

Another player at the table asked the media members surrounding the table, "What do you think we should get in compensation?" Everyone seemed to agree an apology was in order to which she said, "Not on my watch, we better get something!" The table echoed her sentiments.

Players at the table next to them including 2006 Main Event Champ Jamie Gold, and Ray Henson were also curious as to what was going on, especially whether the cards had been found. Henson said, "I'm pretty sure I could feel a deck and know if it was short some cards, especially if it was that many." Gold then chimed in, "They can't just let this go, they should be searching every player at that table to make sure they weren't taking cards out of the deck the whole time."

The table is now playing with a new deck, and you better bet they are sure they have all 52 this time. If we hear anything else as to what happened to those missing eight cards or where the mystery setup has run off to, we'll let you know.
Obrázok používateľa
DevilMayCry

Odoslaťod buschle 13 Júl 2011 08:56

to by sa online nikdy nestalo ! :lol2: live is rigged

DevilMayCry napísal:Players at the table next to them including 2006 Main Event Champ Jamie Gold,

som myslel ze Jamie "the down syndrome" Gold je uz davno busto , kto mu pozical na buyin.
Obrázok používateľa
buschle

Založený: Jún 2007
Poďakoval/li: 47 krát/133 krát

Odoslaťod DevilMayCry 13 Júl 2011 09:05

buschle napísal:som myslel ze Jamie "the down syndrome" Gold je uz davno busto , kto mu pozical na buyin.

Vies ako vela veci sa popise takze to treba brat s nadhladom. Ale ak ho niekto stakol tak ma smolu lebo gold je uz vonku i ked to nemal zle rozohrane a par ruk tam aj zahral solidne co som sledoval day1 a teraz day2.
Obrázok používateľa
DevilMayCry

Odoslaťod buttonko 13 Júl 2011 12:21

DevilMayCry napísal:
buschle napísal:som myslel ze Jamie "the down syndrome" Gold je uz davno busto , kto mu pozical na buyin.

Vies ako vela veci sa popise takze to treba brat s nadhladom. Ale ak ho niekto stakol tak ma smolu lebo gold je uz vonku i ked to nemal zle rozohrane a par ruk tam aj zahral solidne co som sledoval day1 a teraz day2.

Gold bol staknuty novou hernou universaljet ktorej logo musel samozrejme propagovat pocas main eventu.
buttonko

Založený: Jún 2011
Poďakoval/li: 8 krát/6 krát

Odoslaťod DevilMayCry 13 Júl 2011 12:50

buttonko napísal:
Gold bol staknuty novou hernou universaljet ktorej logo musel samozrejme propagovat pocas main eventu.

lol to nie je herna ale sukromna letecka spolocnost :D
Obrázok používateľa
DevilMayCry

Odoslaťod buttonko 13 Júl 2011 14:08

DevilMayCry napísal:
buttonko napísal:

lol to nie je herna ale sukromna letecka spolocnost :D

No sak to je skoro to iste :P
buttonko

Založený: Jún 2011
Poďakoval/li: 8 krát/6 krát

Odoslaťod ScoobyDoobyDoo 13 Júl 2011 14:43

I love Phill Hellmuth.....and I hate him....
tolko arogancie....a ten kysly vyraz v tvari, ked prehra....
Prílohy
tyty.jpg
oh my god
tyty.jpg (3.59 ) Zobrazená 2666 krát
Obrázok používateľa
ScoobyDoobyDoo

Založený: Júl 2011
Poďakoval/li: 0 krát/1 krát

Predchádzajúca

Naspäť na Novinky a zaujímavosti

Kto je prítomný

Používatelia prezerajúci si toto fórum: Žiadny registrovaný používateľ a 18 hostí.

Prihlásenie

Zabudol som heslo

Nie ste zaregistrovaný? Registrácia tu!