školitel? učitel? ???
Počet príspevkov: 24 • Stránka 1 z 3 • 1, 2, 3
školitel? učitel? ???
Tak ako cudzí jazyk sa nedá učiť bez "lektora" takisto v pokri sa nedá vzdelávať len z návodov a tipov, knižiek, tipov a testov. Preto hľadám "učiteľa" - prosím ponuky na
P.S. som amatér ale učím sa, platené som hral len sng 50% - z 11 som 9 zvladol
P.S. som amatér ale učím sa, platené som hral len sng 50% - z 11 som 9 zvladol
Naposledy upravil palinolucky dňa 15 Okt 2011 09:18, celkovo upravené 1 krát.
- palinolucky
- Založený: Sep 2011
- Poďakoval/li: 0 krát/0 krát
Re: školitel? učitel? ???
Klamstva! Ja som sa po anglicky naucil sam a nemcinu ma 9rokov ucili. Ten rozdiel je priepastny.
-
___Mortylen___ - Príspevky: 1347
- Založený: Sep 2009
- Poďakoval/li: 179 krát/139 krát
som pocul za pani Radicova bude mat teraz viacej casu v utorok chcela prekladat aj Figelovi ked som pocul ten jeho prihovor skoro som sa pocural od smiechu a to robil euro komisara v Bruseli
- tomiG
- Založený: Mar 2011
- Poďakoval/li: 22 krát/42 krát
Úplne na začiatku nepotrebuješ hneď coacha, alebo učiteľa, stačí si založiť napr. svoj pokrový blog na pokerportal, písať ako sa ti darí a pýtať sa, keď budeš mať nejaké otázky. Na začiatku si treba hlavne ujasniť, či by si sa chcel venovať sng turnajom, mtt turnajom, double or nothing sng alebo cash game. Článkov nájdeš aj tu na pokerportali kopec, takže študovať je čo
Keď si založíš ten svoj blog a napíšeš, koľko máš k dispozícii peňazí a čomu by si sa chcel venovať, pošlem ti tám pár linkov na články, ktoré sa ti z pokerportalu budú hodiť. Písal si, že si odohral pár SNG turnajov, chceš sa venovať tomuto druhu pokru? Aké si hral buy-iny a koľko máš v herni na účte? V akej herni hráš?