Gus Hansen - Hra za hrou
Počet príspevkov: 6 • Stránka 1 z 1
Gus Hansen - Hra za hrou
Dobrý deň, mám taký dotaz ohladom tejto knihy. Doteraz som nečítal žiadnu pokrovú knihu a som začiatočník. Chystám sa hrať online a teraz na začiatku hlavne nejaké freerolly na vybudovanie bankrollu alebo nízkolimitné turnaje a chem sa vás spýtať či mi táto kniha pomôže v tomto smere pretože som na ňu čítal recenziu kde sa píše že tam vlastne popisuje svoju výhru na Aussie millions čo nie je online ale live. Som začiatočník ale samozrejme pravidlá poznám a hrám asi 3 mesiace ale len o play money takže som úplná takže asi treba zohladniť aj to lebo nejaké matematické teórie a výpočty (zatiaľ) neovládam. Dúfam že mi pomôžete
- Thane911
- Založený: Jún 2012
- Poďakoval/li: 0 krát/0 krát
Re: Gus Hansen - Hra za hrou
V podstate sa dá povedať, že už niekoľko rokov platí, že rôzne články z prostredia výukových webov ti dajú viac, než akákoľvek všeobecne známa a dostupná kniha.
Jediné, čo sa dá odporúčiť je Harrington on Holdem.
Jediné, čo sa dá odporúčiť je Harrington on Holdem.
-
TomMolivan - Príspevky: 1503
- Založený: Máj 2008
- Poďakoval/li: 167 krát/245 krát
Knihu mám doma... Je OK, ale pokial si v základoch daný materiál ti nedoporučujem, pretože nebudeš rozumieť "prečo"...
- Sanny_svk
- Založený: Máj 2012
- Poďakoval/li: 0 krát/0 krát
Pripajam sa k Tomovi, tiez si myslim, ze tato kniha nebude uplne to najlepsie pre uplneho zaciatocnika, aj ked sam som ju necital. Gus Hansen je dost "kreativny" hrac, nemyslim ze veci, ktore tam radi, budu nejak extra fungovat na freerolloch.
Urcite by som sa byt tebou pozrel po niecom inom, vyukove stranky, stranky s videami (najdes ich dost po cesky aj slovensky), mozno ten Harrington by nebol zly, pripadne vraj J.Little - Jak vyhravat pokrove turnaje je dobry. Toho Gus Hansena by som si nechal asi na neskor, ked uz budes trosku "ostrielanejsi".