Rozhovor so 4-tým hráčom z Majstrovstiev Bratislavy, Rasťom

Diskusia k článkom, krátkym správam a o všetkom zaujímavom, čo ste sa niekde dozvedeli

Rozhovor so 4-tým hráčom z Majstrovstiev Bratislavy, Rasťom

Odoslaťod admin 25 Sep 2013 18:28

Diskusia k článku: Rozhovor so 4-tým hráčom z Majstrovstiev Bratislavy, Rasťom Tomkom

Počas MBA sme nelenili a dohodli si zopár rozhovorov s kvalitnými hráčmi, resp. účastníkmi nielen finálového stola. Šnúru rozhovorov odštartujeme s Rasťom Tomkom, ktorý skončil na krásnom 4. mieste. V článku sa dozviete prečo si veril, ako sa mu hralo, čo hovorí o turnaji ako takom. Rozhovoril sa však aj o svojej práci, ktorá je tiež spojená s pokrom. Robí turnajového riaditeľa v Hollywood Poker Clube Nitra.

Ahoj, najskôr sa našim čitaľom predstav....
Volám sa Rasťo Tomka, mám 27 rokov a Nitrianska komunita ma pozná pod rezývkou Niels. Mám dlhoročnú priateľku Simonku a pracujem ako turnajový riaditeľ Hollywood Poker Clubu Nitra a Arizon Poker Clubu Zlaté Moravce.

Od kedy sa venuješ pokru?
Normálnejšie tak 8 rokov. V podstate každý deň som s pokrom spojený.

Čo je Tvoja najobľúbenejšia varianta?
:) Hm.... Mixed game na živo, a preferujem turnaje pred cash game.

Poďme k MBA. Dosiahol si tam krásny výsledok, 4. miesto. S čím si išiel do Day 1?
Už v pondelok som avizoval, že idem na výhru. Mal som to v hlave nastavené celý turnaj, možno preto som si tak veril. Mal som šťastie, že som mal dosť jednoduchý stôl, ktorý bol v podstate pokope 8 levelov. Nechcem nikoho podceňovať, ale cítil som sa tam ako najlepší hráč stola.

V Day 1 vypadlo množstvo favoritov. Ty si postúpil s pekný...

Celý článok => Rozhovor so 4-tým hráčom z Majstrovstiev Bratislavy, Rasťom Tomkom
Obrázok používateľa
admin
 
Príspevky: 22363
Založený: Sep 2008
Poďakoval/li: 132 krát/177 krát
Karma: 12

Re: Rozhovor so 4-tým hráčom z Majstrovstiev Bratislavy, Rasťom

Odoslaťod A_Rimmer 25 Sep 2013 19:42

A aká je atmosféra v klube? Akí hráči k vám chodia?