Zdravím, chcel by som aby ste mi dačo poradili prípadne sa vyjadrili...
Poker za posledné cca 3 roky zaznamenal velký rozmach.Pre cca 3 rokmi som začal sledovať poker v TV, strašne ma zaujala táto hra.cca pol roka som sa jej začal venovať troška intenzívnejšie, nakoľko mám dostupný net.Som začiatočník ale učím sa a chcem sa zdokonalovať.Včera som sa zúčastnil turnaja v našej new herni vmeste..Išiel som si zahrát bola to cca 5-6 moja live hra v poker klube....Konal sa turnaj, 3E+5E re-buy. 3E 1000chips,5 E 2000Chips.