I wanna be SitNGo master Pgss blog :)

Píšte si svoj pokrový blog/denník a pomáhajte si s ostatnými hráčmi

I wanna be SitNGo master Pgss blog :)

Odoslaťod Pegasuss 16 Okt 2010 20:32

V rámci oslavy mojich 18 narodenín som si na P****Stars založil konto a vložil naň 30 €.
Keďže ma cash game veľmi neláka, začal som hrávať Turbo SN 3,20 Nl 6playeers
Odohral som zhruba 50-60 turnajov a za dva týždne som klesol zo svojich počiatočných 30 € na na 10 €.
Preto by som ako začiatočník určite rád nazbieral nejaké rady pre zlepšenie. Toľko na úvod :good: ...
Myslim ze som precenil svoj limit, začal som hrať turnaje 1,2 SnG 6 play ale trochu ma odradza ta pomalost, nie je to totizto uz turbo ale pocitujem ze to je lahšie, hráči si neuvedomujú Že majú čas a zo začiatku sú blindy malé a preto kým dôjde k mid game často je už veľa hráčov out.
Ale asi prvá a vec,vec ktorú vidim ako hlavnú je software ktorý by som rád používal, viem že (docital som sa) sa pri online pokri
povazuje kvalitny software ako zaklad pri vypocte charakteru supera ale aj toho ci ste celkovo ziskovy a pod ... Do tohto softwaru sa vobec nevyznam a clanky co som si o tom precital na pokerportali ma ešte viac zmiatli. Navyše vacsina programov do P****Stars herne a vobec su platene a preto by som sa rad spytal aka volba je pre mna ta najlepsia :)
Čo by som ešte na začiatok spomenul ? Určite budem rád ak by ste mi odporučili nejaké kontrétne videá najlepšie s komentárom na 6 players SnG pretože vačšina tutorialov je napísaná na stoly s vačším počtom hráčov.
Ďakujem za ohlasy
Juraj, Levice (18)
Pegasuss

Založený: Okt 2010
Poďakoval/li: 0 krát/1 krát

Re: I wanna be SitNGo master Pgss blog :)

Odoslaťod matiapag 16 Okt 2010 20:41

:vitaj:

Dufam, ze sa teda zacne darit ;) Uz sme sa o tom bavili, podla mna ten Poker Tracker 3 je na zaciatok dobra volba, ta trial verzia 60 dni je v pohode a funguje to aj na SnG (narozdiel od elephanta). Stiahnes ho tu.