PopoBA a.k.a psík čo nehryzie
Re: PopoBA
to Tento: ako keby si mi krical z duse..2 roky som byval pri strkovci a ked sa odtial odstahujem tak tam otvoria pokrovy klub...
to popo, wizdo: pozeram ze tu pisete a PLO, mam taku otazku, chcem sa tomu zacat venovat na nete, nemate nejaky tip na dobre knihy clanky videa do zaciatku? vdaka
to popo, wizdo: pozeram ze tu pisete a PLO, mam taku otazku, chcem sa tomu zacat venovat na nete, nemate nejaky tip na dobre knihy clanky videa do zaciatku? vdaka
- B0st0n
- Založený: Dec 2009
- Poďakoval/li: 4 krát/2 krát
no o PLO nemam nic ani som nic nevidel ani nehladal,ja som samouk a pinkam si len PLO2 lebo holdem ma nebavi a clearujem si bonus a zbieram body na mikinu,nijak vazne to neberiem
-
popoBA - Príspevky: 2214
- Založený: Nov 2009
- Poďakoval/li: 49 krát/235 krát
no snad wizdo bude vediet nieco odporucit...ja rad zacinam hrat aspon trochu pripraveny ...nech tam nie som za uplnu
- B0st0n
boston nieco o omahe by sa u mna naslo aj ked asi nie vela...budem musiet kuknut mozno aj nejake videjko
-
mr_kaktus - Príspevky: 1168
- Založený: Aug 2008
- Poďakoval/li: 67 krát/61 krát
popo som na tom trochu mizerne s casom ale rad by som si siel zahrat live......poslem ss ak sa mi to podari nejak zmenezovat
-
B0st0n napísal:to popo, wizdo: pozeram ze tu pisete a PLO, mam taku otazku, chcem sa tomu zacat venovat na nete, nemate nejaky tip na dobre knihy clanky videa do zaciatku? vdaka
nie som ani jeden z menovanych, ale mozem ti odporucit:
knihy: Bob Ciaffone: Omaha Poker, Jeff Hwang: Pot Limit Omaha, Rolf Slotboom: Secrets of Professional Pot-Limit Omaha
videa: jednoznacne Vanessa Selbst (fslexcduck) a jej seria 2x6 na deucescracked + Ms.PLO
Pokersavvy: LearnedFromTV a jeho seria PLO Fundamentals
Pokersavvy: ElRazor a jeho serie Welcome to PLO! & PLO Lessons
gl
-
johnmirow - Príspevky: 895
- Založený: Feb 2007
- Poďakoval/li: 0 krát/17 krát