SU NEJAKY HRACI POKRU V Kosiciach?
SU NEJAKY HRACI POKRU V Kosiciach?
Ahoj,
chcem sa opytat ci sa da niekde v KE hrat na zivo poker. Ak nie tak by som chcel tymto vlaknom zistit kolko hracov asi v KE vobec je a ci by bol zaujem vytvorit nejaku partiu hracov co by si
nazivo zahrali. Dik
chcem sa opytat ci sa da niekde v KE hrat na zivo poker. Ak nie tak by som chcel tymto vlaknom zistit kolko hracov asi v KE vobec je a ci by bol zaujem vytvorit nejaku partiu hracov co by si
nazivo zahrali. Dik
- igibugi
- Založený: Jan 2007
- Poďakoval/li: 0 krát/0 krát
ta par nadsencov nas uz je :)
par nas uz je a pomaly sa to rozbieha ...
- alydzi
- Poďakoval/li: 3 krát/2 krát
hh
Tiez som z Kosic ale kedze som student tak o prachy by som tazko hral :) ...btw je nejaky kosicky klub?
- lizarazu84
- Založený: Apr 2007
aggh
No takze par nadsencov aj ja mam klub zatial ziadny :( oplatilo by sa spravit nejaky a taktiez aj nejaky ten turnaj ... kamarat doraba original poker stol .... tak vedel by som dotiahnut na zivy turnaj aj nejakych 6 ludi vratane mna ;)
- BananaJoe
- Založený: Mar 2007
- Poďakoval/li: 1 krát/0 krát
cassovia poker city :D
no ja by som kludne priratal k tym 6 ludom aj dasich par gero
...ja hram vacsinou online,sem tam s kamosmi dame live ale vacsinou iba 3/4 aj kvoli tomu ze zatialmame len kufor s 200 chipsami......no adufam ze ten stol bud eready do par tyzdnou....ale bohuzial na svk sa tu vsetko tazko zhana ....
...ja hram vacsinou online,sem tam s kamosmi dame live ale vacsinou iba 3/4 aj kvoli tomu ze zatialmame len kufor s 200 chipsami......no adufam ze ten stol bud eready do par tyzdnou....ale bohuzial na svk sa tu vsetko tazko zhana ....
- eastone
- Založený: Apr 2007
hmm peknee
oka, tak by sme mohli nieco take vaznejsie zorganizovat, resp staci ked bude nieco pravidelne za par korun, ziadne extremne buy in, nech sa to trosku naucime hrat ;))
a potom hor sa na elitu v PB :)))
a potom hor sa na elitu v PB :)))
- alydzi
- Poďakoval/li: 3 krát/2 krát