Duracelov Blog (fotky sestier inside!)

Píšte si svoj pokrový blog/denník a pomáhajte si s ostatnými hráčmi

Re: Duracelov Blog (fotky sestier inside!)

Odoslaťod duracelbb 10 Nov 2010 17:19

http://sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak- ... 8948_n.jpg sry za kvalitu ale nechce sa mi s tým drbať ale toto už nieje možné :wall: :wall:
duracelbb

Založený: Jan 2007
Poďakoval/li: 0 krát/4 krát

Odoslaťod AjoPP1 10 Nov 2010 17:20

A kde studuju sestry?? :D Nevadi, ze su zadane, ved hadam maju nejake dalsie hot kamaratky :D
GL v pokri ti este prajem, skoro som zabudol :gl: :lol2:
AjoPP1

Založený: Mar 2010
Poďakoval/li: 4 krát/1 krát

Odoslaťod AjoPP1 10 Nov 2010 17:21

Haha to bol urcite meomir s tym Royalom :crazy:
AjoPP1

Odoslaťod meomir 10 Nov 2010 21:12

Vela :gl: zelam.

Chytim 6 Royalov a uz si tu niekto prdel robi... :D . Jeden by som mal zo srandy foldnut..
meomir

Založený: Dec 2009
Poďakoval/li: 7 krát/4 krát

Odoslaťod duracelbb 12 Nov 2010 03:02