x-bat CG fish
x-bat CG fish
Dlouho to trvalo, nez jsem se rozhodnul zacit psat blog. Mozna bude nekomu divne, ze cech zaklada blog na slovenskem foru - co si budeme namlouvat, toto forum je proste vyrazne lepsi nez ty, co lze najit s priponou .cz
Neco malo o me:
Hlavnim prijmem je prace, ze skoly uz jsem par let (letos jsem se prehoupnul do tretiho desetileti zivota). Poker znam uz hodne dlouho, uz to bude i par let, co jsem jako spravna odevzdaval nejake ty drobne v internetovych hernach. No, tri mesice zpet jsem si rekl, ze se kartam zacnu venovat vice, ze se pokusim pridat par penez do domaciho rozpoctu Zkusenost jsem mel jak s CG, tak ze SNG. SNG mi prece jen jsou milejsi, takze jsem zustal u nich. Zaregistroval jsem se na FTP, vyridil rakeback a zacal. Za tri mesice jsem precetl 3 knihy (momentalne studuji Moshmana), zkouknu nejake to video a snazim se plnit "ukoly" ve FTP akademii (kdo by nechtel ziskat nejake ty poker pomucky prakticky zadarmo, ze) + zakoupil HM.
Denne jsem schopny venovat pokeru az 3 hodiny casu (prece jen chodim do prace + je treba se starat o domacnost). Hru se snazim vnimat a u vseho premyslet, takze momentalne hraji najednou 4 fullring stoly.
Do plusu jsem se dostal az v momente, kdy jsem z 1+0.2 stolu presednul na 2+0.25 (duvodem byla vyska rake).
Aktualni stats z HM:
A poznamky: pravidelne tak 1x tydne mam peknou minusovou session diky all-inum - nekdy nabehnu s AK do AA apod., ale vice proher je diky situacim "dobehne 2-6 out, runner runner flush atd." Jasne, stava se... Zajimave je, ze prevazne v sobotu
Neco malo o me: